Rich 599 Del Skrevet 23. Mai 2008 Del Skrevet 23. Mai 2008 Ta deg et kamferdrops. Eller et "kongen av Danmark" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 23. Mai 2008 Del Skrevet 23. Mai 2008 Folk får synge hva de vil, men jeg tar ikke ordene sne og slik i min munn ihvertfall!Jeg er fra Bærum, men alvorlig talt........ Enig! Men nå er jeg ikke fra Bærum.. Men sne og "puse" L kommer jeg aldri til å si Dette handler da ikke om hvor man er fra, men at ting betyr forskjellig ting. Sne = hvite krystaller som daler ned fra himmelen Snø= brunt slaps i midtrabatten på Drammensveien Tullprat! Brunt slaps i midtrabatten på Drammensveien heter gædd! Støtter Blaapaatur fullt ut i denne saken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 23. Mai 2008 Del Skrevet 23. Mai 2008 vi synger SNE og SLIK det synes i hvertfall jeg bør være siste ord i saken... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 24. Mai 2008 Del Skrevet 24. Mai 2008 vi synger SNE og SLIK det synes i hvertfall jeg bør være siste ord i saken... Således! Undertegnede! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 24. Mai 2008 Del Skrevet 24. Mai 2008 vi synger SNE og SLIK det synes i hvertfall jeg bør være siste ord i saken... Således! Undertegnede! kanke synge om sne, det er det folk putter i nesa på utesteder Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 Jeg satt akkurat og så på Norges semifinale i håndball, hvor "Heia Norge, åå, Heia Norge åå" - den gamle hockey-schlägeren gjomet i hallen. Funka bra der! Hvorpå da spørsmålet blir: noe for oss? f.eks Heia Stabæk, åå Heia Stabæk, åå Vi er Norges beste fotball-lag åle åle åle hei hå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 Jeg satt akkurat og så på Norges semifinale i håndball, hvor "Heia Norge, åå, Heia Norge åå" - den gamle hockey-schlägeren gjomet i hallen. Funka bra der! Hvorpå da spørsmålet blir: noe for oss?f.eks Heia Stabæk, åå Heia Stabæk, åå Vi er Norges beste fotball-lag åle åle åle hei hå Blir kanskje litt som Heia Tufte, som LSK prøvde seg på for et par år siden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 Jeg satt akkurat og så på Norges semifinale i håndball, hvor "Heia Norge, åå, Heia Norge åå" - den gamle hockey-schlägeren gjomet i hallen. Funka bra der! Hvorpå da spørsmålet blir: noe for oss?f.eks Heia Stabæk, åå Heia Stabæk, åå Vi er Norges beste fotball-lag åle åle åle hei hå Blir kanskje litt som Heia Tufte, som LSK prøvde seg på for et par år siden? mulig det jeg bare foreslår jeg, så får dere dømme... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlueDream 4 Del Skrevet 21. August 2008 (endret) Del Skrevet 21. August 2008 (endret) Denne melodien har Viking brukt. Var det ikke cupfinalesangen deres? Ikke at det betyr noe, vi har jo mange andre sanger som brukes av andre supportere. Endret 21. August 2008 av BlueDream Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hofbräu 0 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 Jeg satt akkurat og så på Norges semifinale i håndball, hvor "Heia Norge, åå, Heia Norge åå" - den gamle hockey-schlägeren gjomet i hallen. Funka bra der! Hvorpå da spørsmålet blir: noe for oss?f.eks Heia Stabæk, åå Heia Stabæk, åå Vi er Norges beste fotball-lag åle åle åle hei hå Link til melodi Har dere sett filmen på YouTube? Blir ikke mer blood-harry enn det ass. Føler meg ikke helt bonde nok til å synge den sangen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 Melodi: Billy Joel - Pianoman Det er sent en kveld og jeg sitter her Opplukt av en tabell På toppen .. troner Stabæk Klubben - der jeg holder til Vi sier, heis opp vårt flagg mot den himmel blaa Blafrer i vinden for oss Til ære for klubben vi holder med I medvind og motvind vi slåss Laalalaalalilala Lalaalalilaaaalala Vi sier, heis opp vårt flagg mot den himmel blaa Skinner i lyset for oss Til ære for klubben fra Nadderud I medgang og motgang vi slåss Drømmen vi bærer - den nærmer seg Sammen vi stormer mot mål Klikk-klakk og hælspark, det gleder meg Ja, slik vinnes serien i år Vi roper, syng av full hals for de blaa i kveld Syng, bare syng - til du dør Ja, ingen andre får slippe tell' For Stabæk, ja Stabæk - vi blør Laalalaalalilala Lalaalalilaaaalala For Stabæk, ja Stabæk – vi blør ...og hvis jeg skal få lov til å trekke fram et gammelt forslag fra Robinho: Jeg liker denne her jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 Jeg satt akkurat og så på Norges semifinale i håndball, hvor "Heia Norge, åå, Heia Norge åå" - den gamle hockey-schlägeren gjomet i hallen. Funka bra der! Hvorpå da spørsmålet blir: noe for oss?f.eks Heia Stabæk, åå Heia Stabæk, åå Vi er Norges beste fotball-lag åle åle åle hei hå Nei takk. Den er i samme klasse som "corner er mål" og "ut med dommer'n, inn med kua". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 Jeg satt akkurat og så på Norges semifinale i håndball, hvor "Heia Norge, åå, Heia Norge åå" - den gamle hockey-schlägeren gjomet i hallen. Funka bra der! Hvorpå da spørsmålet blir: noe for oss?f.eks Heia Stabæk, åå Heia Stabæk, åå Vi er Norges beste fotball-lag åle åle åle hei hå Nei takk. Den er i samme klasse som "corner er mål" og "ut med dommer'n, inn med kua". Det faktum at Viking allerede har lagd en sang av den gjør ikke saken bedre. Nei Takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 21. August 2008 Del Skrevet 21. August 2008 Jeg satt akkurat og så på Norges semifinale i håndball, hvor "Heia Norge, åå, Heia Norge åå" - den gamle hockey-schlägeren gjomet i hallen. Funka bra der! Hvorpå da spørsmålet blir: noe for oss?f.eks Heia Stabæk, åå Heia Stabæk, åå Vi er Norges beste fotball-lag åle åle åle hei hå Nei takk. Den er i samme klasse som "corner er mål" og "ut med dommer'n, inn med kua". Det faktum at Viking allerede har lagd en sang av den gjør ikke saken bedre. Nei Takk! Greit det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel B 0 Del Skrevet 2. September 2008 Del Skrevet 2. September 2008 Staaaabæk!! Er laget vårt! Vi skal vinne gull i år! Vi har venta i mange år! Stabæk skal ta gull i år! Satt å nynnet litt på denne mens jeg kjeda meg på jobb idag.. Syns den fenga, men er kanskje bare meg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 2. September 2008 Del Skrevet 2. September 2008 jeg liker den:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rasta 124 Del Skrevet 25. September 2008 Del Skrevet 25. September 2008 Mimre, mimre Mel: en eller annen salme... Hvilket lag vi har i Stabæk beste laget i vårt land vi skal vinne cupfinalen heve kongens pokal Hvilket lag vi har i Stabæk Skjønsberg er kapteinen vår Hør på gutta(? tidl.bærget) når de jubler hver gang stabæk scorer mål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 25. September 2008 Del Skrevet 25. September 2008 Gode minner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 30. Desember 2008 Del Skrevet 30. Desember 2008 Melodi: Billy Joel - Pianoman Det er sent en kveld og jeg sitter her Opplukt av en tabell På toppen .. troner Stabæk Klubben - der jeg holder til Vi sier, heis opp vårt flagg mot den himmel blaa Blafrer i vinden for oss Til ære for klubben vi holder med I medvind og motvind vi slåss Laalalaalalilala Lalaalalilaaaalala Vi sier, heis opp vårt flagg mot den himmel blaa Skinner i lyset for oss Til ære for klubben fra Nadderud I medgang og motgang vi slåss Drømmen vi bærer - den nærmer seg Sammen vi stormer mot mål Klikk-klakk og hælspark, det gleder meg Ja, slik vinnes serien i år Vi roper, syng av full hals for de blaa i kveld Syng, bare syng - til du dør Ja, ingen andre får slippe tell' For Stabæk, ja Stabæk - vi blør Laalalaalalilala Lalaalalilaaaalala For Stabæk, ja Stabæk – vi blør ...og hvis jeg skal få lov til å trekke fram et gammelt forslag fra Robinho: Jeg liker denne her jeg. Og hvis jeg for re-relansere forslaget, syntes jeg også at dette kunne blitt finfnt. Godt utgangsunkt ihvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 30. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 30. Desember 2008 (endret) Melodi: Billy Joel - Pianoman Det er sent en kveld og jeg sitter her Opplukt av en tabell På toppen .. troner Stabæk Klubben - der jeg holder til Vi sier, heis opp vårt flagg mot den himmel blaa Blafrer i vinden for oss Til ære for klubben vi holder med I medvind og motvind vi slåss Laalalaalalilala Lalaalalilaaaalala Vi sier, heis opp vårt flagg mot den himmel blaa Skinner i lyset for oss Til ære for klubben fra Nadderud I medgang og motgang vi slåss Drømmen vi bærer - den nærmer seg Sammen vi stormer mot mål Klikk-klakk og hælspark, det gleder meg Ja, slik vinnes serien i år Vi roper, syng av full hals for de blaa i kveld Syng, bare syng - til du dør Ja, ingen andre får slippe tell' For Stabæk, ja Stabæk - vi blør Laalalaalalilala Lalaalalilaaaalala For Stabæk, ja Stabæk – vi blør ...og hvis jeg skal få lov til å trekke fram et gammelt forslag fra Robinho: Jeg liker denne her jeg. Og hvis jeg for re-relansere forslaget, syntes jeg også at dette kunne blitt finfnt. Godt utgangsunkt ihvertfall. Dette blir for poeteisk for meg. Personlig synes jeg Billy Joel er noe av det pinligste fra det pinlige 80-tallet. Denne vil aldri funke som supporterlåt Endret 30. Desember 2008 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 30. Desember 2008 Del Skrevet 30. Desember 2008 Billy Joel er sånt de spiller i heisen på Ikea. Skal man først stjele en sang, plis velg noe annet enn fra P4s regnværs-spilleliste. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 30. Desember 2008 Del Skrevet 30. Desember 2008 Mimre, mimre Mel: en eller annen salme... Hvilket lag vi har i Stabæk beste laget i vårt land vi skal vinne cupfinalen heve kongens pokal Hvilket lag vi har i Stabæk Skjønsberg er kapteinen vår Hør på gutta(? tidl.bærget) når de jubler hver gang stabæk scorer mål På høy tid at det blir børstet støv av denne ja, en av de bedre sangene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
foxxyblaa 0 Del Skrevet 30. Desember 2008 Del Skrevet 30. Desember 2008 Hvor ble det av denne? Åååå vi er Stabæk Elsker Stabæk Syng for de Blaa Hvis vi synger høyt nok tar vi seiern hjem idag Vi skal vi vår støtte all vår støtte til vårt lag. Ta den opp igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 30. Desember 2008 Del Skrevet 30. Desember 2008 Litt oppdatering: Hvilket lag vi har i Stabæk beste laget i vårt land vi har vunnet cupfinalen hevet kongens pokal Hvilket lag vi har i Stabæk Skjønsberg er kapteinen vår og nå har vi vunnet serien kronet seiersrike år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 31. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 31. Desember 2008 (endret) Billy Joel er sånt de spiller i heisen på Ikea. Skal man først stjele en sang, plis velg noe annet enn fra P4s regnværs-spilleliste. P4s regnværs-spilleliste Godt beskrevet, men likern fortsatt Er forøvrig også enig i at flere eldre låter burde hentes ned fra loftet! Endret 31. Desember 2008 av avløsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 31. Desember 2008 Del Skrevet 31. Desember 2008 supportersanger burde vaere korte, enkle og kraftfulle sanger/laater/rop. noe hvor alle kan bli med etter at man hörer paa sangen en gang. noe som er enkelt til aa faa i gang naar vi staar der med flere hundre supportere. noe med god og enkel refreng, og ikke for vanskelig tekst. husk at vi skal stötte laget vaart - derfor er det bra og viktig at klubbnavn/arenanavn (kallenavn til arena)/navn til supporterklubben blir brukt hyppig. gjerne litt lalala/ohohohoh, men ikke for mye - virker som sovepiller naar hele supportergjengen synger bare "lalalalalala". jeg personlig fortrekker korte sanger (naar det trengs kan man synge sangen om og om igjen) enn lange intellektuelle sanger som ingen skjönner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 31. Desember 2008 Del Skrevet 31. Desember 2008 Hvor ble det av denne? Åååå vi er Stabæk Elsker Stabæk Syng for de Blaa Hvis vi synger høyt nok tar vi seiern hjem idag Vi skal vi vår støtte all vår støtte til vårt lag. Ta den opp igjen? Var det ikke sånn at melodien på denne var litt oppbrukt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
foxxyblaa 0 Del Skrevet 31. Desember 2008 Del Skrevet 31. Desember 2008 Hvor ble det av denne? Åååå vi er Stabæk Elsker Stabæk Syng for de Blaa Hvis vi synger høyt nok tar vi seiern hjem idag Vi skal vi vår støtte all vår støtte til vårt lag. Ta den opp igjen? Var det ikke sånn at melodien på denne var litt oppbrukt? Jo, den er kanskje det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 31. Desember 2008 Del Skrevet 31. Desember 2008 supportersanger burde vaere korte, enkle og kraftfulle sanger/laater/rop.noe hvor alle kan bli med etter at man hörer paa sangen en gang. noe som er enkelt til aa faa i gang naar vi staar der med flere hundre supportere. noe med god og enkel refreng, og ikke for vanskelig tekst. husk at vi skal stötte laget vaart - derfor er det bra og viktig at klubbnavn/arenanavn (kallenavn til arena)/navn til supporterklubben blir brukt hyppig. gjerne litt lalala/ohohohoh, men ikke for mye - virker som sovepiller naar hele supportergjengen synger bare "lalalalalala". jeg personlig fortrekker korte sanger (naar det trengs kan man synge sangen om og om igjen) enn lange intellektuelle sanger som ingen skjönner. Alt dette vil jeg regne som selfølger, så jeg er helt enig:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 1. Januar 2009 Del Skrevet 1. Januar 2009 supportersanger burde vaere korte, enkle og kraftfulle sanger/laater/rop.noe hvor alle kan bli med etter at man hörer paa sangen en gang. noe som er enkelt til aa faa i gang naar vi staar der med flere hundre supportere. noe med god og enkel refreng, og ikke for vanskelig tekst. husk at vi skal stötte laget vaart - derfor er det bra og viktig at klubbnavn/arenanavn (kallenavn til arena)/navn til supporterklubben blir brukt hyppig. gjerne litt lalala/ohohohoh, men ikke for mye - virker som sovepiller naar hele supportergjengen synger bare "lalalalalala". jeg personlig fortrekker korte sanger (naar det trengs kan man synge sangen om og om igjen) enn lange intellektuelle sanger som ingen skjönner. Alt dette vil jeg regne som selfølger, så jeg er helt enig:) Ser ut for meg som det diskuteres 2 ulike ting, nemlig sanger for avsynging på tribunen og sanger for innspilling på CD. Maren oppsummerer det som treng på tribunen veldig bra. Ikke noe å tilføye der. Når det gjelder sanger til CD-spilleren er det vel i grunn opp til den enkelte hva de vil lage. Vi trenger rett og slett flere sanger. Etter min mening er særlig sjaneren punk grovt underrepresentert. Hvis noen vil sørge for (og bekoste) å spille inn en Stabæk-låt på "pianoman" så gjerne for meg, men jeg kommer aldri til å høre på den eller spille den. Men det gjør ingen ting. Mange vil ikke høre på det jeg evt. får laget heller. Det vi trenger er mangfold - og det vi ikke trenger er låter i kategorien "noe for enhver smak". Det blir så kjønnsløst at ingen kommer til å bry seg. Men, har noen tenkt å spille inn saker på gamle Billy Joel, Postgirobygget eller Elton John låter - bekost det selv - ikke lur noen i Stabæk til å ta regningen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå