geirti 12 274 Del Skrevet 1. Januar 2009 Del Skrevet 1. Januar 2009 Ser ut for meg som det diskuteres 2 ulike ting, nemlig sanger for avsynging på tribunen og sanger for innspilling på CD. Dette kan vel ikke understrekes nok: 1. Det er ikke dårlig fordi det ikke kan synges på tribunen 2. Bare fordi det er herlig å høre på onkel Blaa behøver det ikke være egnet tribunemateriale. Dette kan vel kobles opp mot diskusjonene som har gått etter den flaue tribuneinnsatsen i cupfinalen: hold det enkelt og begrens repertoaret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lefsa 10 Del Skrevet 1. Januar 2009 Del Skrevet 1. Januar 2009 Melodi: Free fallin(refreng) Vi er Staaabæk, På Hangar'n. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 1. Januar 2009 Del Skrevet 1. Januar 2009 Melodi: Free fallin(refreng)Vi er Staaabæk, På Hangar'n. den tror jeg kommer til å lyde helt jævlig, men et godt originalt forslag. Forresten får jeg ikke vi er staaabæk til p lyde riktig...:s Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lefsa 10 Del Skrevet 1. Januar 2009 Del Skrevet 1. Januar 2009 den tror jeg kommer til å lyde helt jævlig, men et godt originalt forslag. Forresten får jeg ikke vi er staaabæk til p lyde riktig...:s Det må vel bli: Vi er staaabæ-æk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
foxxyblaa 0 Del Skrevet 2. Januar 2009 Del Skrevet 2. Januar 2009 den tror jeg kommer til å lyde helt jævlig, men et godt originalt forslag. Forresten får jeg ikke vi er staaabæk til p lyde riktig...:s Det må vel bli: Vi er staaabæ-æk... Jeg vet ikke om det er noen store sangstemmer i SS, men tviler på at dette kunne blitt særlig pent;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lefsa 10 Del Skrevet 3. Januar 2009 Del Skrevet 3. Januar 2009 den tror jeg kommer til å lyde helt jævlig, men et godt originalt forslag. Forresten får jeg ikke vi er staaabæk til p lyde riktig...:s Det må vel bli: Vi er staaabæ-æk... Jeg vet ikke om det er noen store sangstemmer i SS, men tviler på at dette kunne blitt særlig pent;) Haha, det må bli kraftige supporter stemmer ihvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 18. April 2009 Del Skrevet 18. April 2009 I morgen spiller både SFK og SFH kamp. Dette er første gang Stabæk har to lag som spiller i øverste serie på samme dag. Begge til og med på hjemmebane. Jeg har et spørsmål: Går det an å synge "Stabæk skal ha seks poeng i dag"? Stabæk skal ha seks poeng i dag x2Stabæk skal ha seks x2 Stabæk skal ha seks poeng i dag Jeg bare spør... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 18. April 2009 Del Skrevet 18. April 2009 I morgen spiller både SFK og SFH kamp. Dette er første gang Stabæk har to lag som spiller i øverste serie på samme dag. Begge til og med på hjemmebane. Jeg har et spørsmål: Går det an å synge "Stabæk skal ha seks poeng i dag"? Stabæk skal ha seks poeng i dag x2Stabæk skal ha seks x2 Stabæk skal ha seks poeng i dag Jeg bare spør... genialt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 18. April 2009 Del Skrevet 18. April 2009 I morgen spiller både SFK og SFH kamp. Dette er første gang Stabæk har to lag som spiller i øverste serie på samme dag. Begge til og med på hjemmebane. Jeg har et spørsmål: Går det an å synge "Stabæk skal ha seks poeng i dag"? Stabæk skal ha seks poeng i dag x2Stabæk skal ha seks x2 Stabæk skal ha seks poeng i dag Jeg bare spør... genialt Ja, den er ikke dum! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 18. April 2009 Del Skrevet 18. April 2009 Vet jeg postet denne for ikke så lenge siden i tifo-tråden, men hadde det vært noe å stjele denne melodien? (fra 0:37) Er noen som har oversatt teksten i kommentarfeltet: You are the team of tradition Will, love and passion Oh my Mengo I will always love you Where you'll be so will I Oh my Mengo Ikke noe vi trenger å tenke så mye på selvfølgelig, men "Ååh, mitt Stabæk" passer godt inn på slutten. Støtter også Stabæk skal ha seks poeng i dag Kanskje ta med "Staaaaabæk skal ha seks poeng, Staabæk skal ha seks poeng, Stabæk skal ha seks poeng HEIHEIHEI" også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 5. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 5. Mai 2009 (endret) Melodiforslag: Refrenget på "Money" av Extreme. Finner ingen youtube-klipp i farta. Det refrenget kunne passet til f.eks: "Høiland, Jon Inge Høiland" Originaltekst versus forslag: Money Høiland My personal saviour Jon Inge Høiland Money Høiland A material lust Jon Inge Høiland Money Høiland Life's only treasure Jon Inge Høiland Money Høiland In God we trust Jon Inge Høiland Funker forøvrig også med Nannskog. Edit: makan så vanskelig det skulle være å få stilt opp dette oversiktlig da! Endret 5. Mai 2009 av knyst Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 (ja, jeg har lite å gjøre i dag. Er hjemme og er syk...) Et sangforslag til: Jan Jönsson mel: kongesangen Syng for vår store mann Jan Jönsson er hans navn Vår største helt. Trofast i liv og død. Tapper i krig og nød Kongen er Jan(ne) Jönsson Alltid. Uansett! teksten kan selvsagt endres til det bedre her og der... Hvis du har klart å glemme melodien siden forrige 17. mai... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Den melodien er jo FRYKTELIG treig da... Men teksten var bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Mulig jeg også er FRYKTELIG gammeldags, men jeg er ikke udelt positiv til å synge om at JJ er Kongen - på melodien til Kongesangen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Mulig jeg også er FRYKTELIG gammeldags, men jeg er ikke udelt positiv til å synge om at JJ er Kongen - på melodien til Kongesangen. Enig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Den melodien er jo FRYKTELIG treig da... Men teksten var bra. nja, altså jeg ser poenget ditt. Personlig syns jeg ikke den er så veldig mye treigere enn f.eks Veigar Pall Gunnarsson-sangen. I samme sjanger vil jeg si. - og ikke ville $$ klart å synge den så sakte som innspillingen heller. Hehe, vi har jo en tendens til å skru opp tempoet noe helt vanvittig. men, men, det er nå bare et forslag. Jeg har lagt hodet på blokka nå med to sangforslag. - og regner med å bli slaktet. Men jeg gjør det fordi jeg syns det hadde vært artig med litt flere sanger å variere mellom... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Treige melodier er noe vi trenger. Skulle tro de fleste var på speed når de synger, eller om man har en internkonkurranse om å synge og klappe fortere enn sidemannen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Treige melodier er noe vi trenger. Skulle tro de fleste var på speed når de synger, eller om man har en internkonkurranse om å synge og klappe fortere enn sidemannen. Litt som her.. http://www.youtube.com/watch?v=UesqTlVcZAw Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Treige melodier er noe vi trenger. Skulle tro de fleste var på speed når de synger, eller om man har en internkonkurranse om å synge og klappe fortere enn sidemannen. Litt som her.. http://www.youtube.com/watch?v=UesqTlVcZAw Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Hvorfor har vi ikke noe sang på melodien til Fernando Torres sangen? Eller har vi det og det har gått meg hus forbi? Det er jo ihvertfall en catchy melodi som er kul å synge på.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Hvorfor har vi ikke noe sang på melodien til Fernando Torres sangen? Eller har vi det og det har gått meg hus forbi? Det er jo ihvertfall en catchy melodi som er kul å synge på.. "Stabæk skal til Europa, hurra, hurra" går vel på den melodien, om vi tenker på samme da naturligvis Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Hvorfor har vi ikke noe sang på melodien til Fernando Torres sangen? Eller har vi det og det har gått meg hus forbi? Det er jo ihvertfall en catchy melodi som er kul å synge på.. "Stabæk skal til Europa, hurra, hurra" går vel på den melodien, om vi tenker på samme da naturligvis Johan Anderson også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Eller hva med fra ca 0:11 - 0:27 (-0:41) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 ja, jeg er fortsatt sjuk... Nok et forslag til slakting. Hehe. Mikkel Mix Mikkel Mix, Mikkel Mix Viser gjerne sine triks Finter deg, tar tunnel Hyper som en propell Se opp! Her kommer Mikkel Mix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Treige melodier er noe vi trenger. Skulle tro de fleste var på speed når de synger, eller om man har en internkonkurranse om å synge og klappe fortere enn sidemannen. Litt som her.. http://www.youtube.com/watch?v=UesqTlVcZAw Grisefett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Hvorfor har vi ikke noe sang på melodien til Fernando Torres sangen? Eller har vi det og det har gått meg hus forbi? Det er jo ihvertfall en catchy melodi som er kul å synge på.. "Stabæk skal til Europa, hurra, hurra" går vel på den melodien, om vi tenker på samme da naturligvis Johan Anderson også. stemmer det, my bad! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 18. Mai 2009 Del Skrevet 18. Mai 2009 Nytt forslag: Fra 3:08 (Come on, come on, come on, come on Come on, come on, come on, come on Come on, come on, come on, come o-on) Vegar Eggen Hedenstad Vegar Eggen Hedenstad Vegar Eggen Hedensta-ad Funker vel for Morten også: Morten Morris- -bakk Skjønsberg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 18. Mai 2009 Del Skrevet 18. Mai 2009 Gratulerer med eliteseriedebut. Litt usikker med en gang, men hadde et par fine involveringer. I motsetning til Andersen Aase ser jo Hedenstad faktisk ut som en 16-åring, men forhåpentligvis kan han kompensere for det fysiske med lekre pasniger og overblikk. Synd han ikke fikk noen hyllest i går av oss, slik som Kamara gjorde Begynte å synge dette etter noen pils i går "Re Re Re Ra Ra Ra Vegar Eggen Hedenstad" Muligens litt for nært knyttet til Galatasaray til å stjele, men enkelt rop som funker bra. Supporterklippene var vanskelige å høre så her kommer en sang hvor de har fått med ropet. Angående sang til Vegar quoter jeg mitt eget innlegg fra i fjor i spillertråden hans Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 18. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 18. Mai 2009 (endret) Gratulerer med eliteseriedebut. Litt usikker med en gang, men hadde et par fine involveringer. I motsetning til Andersen Aase ser jo Hedenstad faktisk ut som en 16-åring, men forhåpentligvis kan han kompensere for det fysiske med lekre pasniger og overblikk. Synd han ikke fikk noen hyllest i går av oss, slik som Kamara gjorde Begynte å synge dette etter noen pils i går "Re Re Re Ra Ra Ra Vegar Eggen Hedenstad" Muligens litt for nært knyttet til Galatasaray til å stjele, men enkelt rop som funker bra. Supporterklippene var vanskelige å høre så her kommer en sang hvor de har fått med ropet. Angående sang til Vegar quoter jeg mitt eget innlegg fra i fjor i spillertråden hans Funker vel som bare det! Og personlig liker jeg at det er en melodi som ikke alle andre klubber i Norge har... Endret 18. Mai 2009 av knyst Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 18. Mai 2009 Del Skrevet 18. Mai 2009 Gratulerer med eliteseriedebut. Litt usikker med en gang, men hadde et par fine involveringer. I motsetning til Andersen Aase ser jo Hedenstad faktisk ut som en 16-åring, men forhåpentligvis kan han kompensere for det fysiske med lekre pasniger og overblikk. Synd han ikke fikk noen hyllest i går av oss, slik som Kamara gjorde Begynte å synge dette etter noen pils i går "Re Re Re Ra Ra Ra Vegar Eggen Hedenstad" Muligens litt for nært knyttet til Galatasaray til å stjele, men enkelt rop som funker bra. Supporterklippene var vanskelige å høre så her kommer en sang hvor de har fått med ropet. Angående sang til Vegar quoter jeg mitt eget innlegg fra i fjor i spillertråden hans Funker vel som bare det! Og personlig liker jeg at det er en melodi som ikke alle andre klubber i Norge har... Ropet kunne funka, men faen for en jævlig sang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå