geirti 12 274 Del Skrevet 29. Mai 2009 Del Skrevet 29. Mai 2009 Ja, Jon KnudsenHan scorer mål Ny trend? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 29. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 29. Mai 2009 (endret) Har dere virkelig glemt forslaget mitt i forifjor elns? La det ut på Youtube, men jeg har visst slettet det Var noe slikt: Ja, Jon Knudsen Ja, han er god i mål Ja, Jon Knudsen Ja, han har hender av stål osv... Endret 29. Mai 2009 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 29. Mai 2009 Del Skrevet 29. Mai 2009 Siden man tydeligvis får gehør for nesten hva som helst så har jeg ett nytt forslag Melodi: Bæbæ lille lam Stabæk klubben vår, alltid er du blååå Stabæk klubben vår, seier trenger vi nå 3 poeng i dag, fy faen for ett lag og daniel nannskog fy faen for en kar! Jeg er bare 13 år.. men fy azz. den ruler! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fy faan 0 Del Skrevet 29. Mai 2009 Del Skrevet 29. Mai 2009 Heihå.. Noen som kunne tenke seg å dra igang" Koman Koman Koman Koman Stabæk" på kampen mot til på mandag.? Og hva med å lage det som et "kjent" kjenne merke for gutta når de ligger under på en kamp eller lignende? "forslag" -Meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mcmorten 0 Del Skrevet 29. Mai 2009 Del Skrevet 29. Mai 2009 Ivar Dyrhaug , er det deg ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fy faan 0 Del Skrevet 29. Mai 2009 Del Skrevet 29. Mai 2009 Ivar Dyrhaug , er det deg ? Neisann. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 29. Mai 2009 Del Skrevet 29. Mai 2009 Har dere virkelig glemt forslaget mitt i forifjor elns? La det ut på Youtube, men jeg har visst slettet det Var noe slikt: Ja, Jon Knudsen Ja, han er god i mål Ja, Jon Knudsen Ja, han har hender av stål osv... Har ikke glemt det. Jeg lette rundt på youtube i går. Legg den ut igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 29. Mai 2009 Del Skrevet 29. Mai 2009 Har dere virkelig glemt forslaget mitt i forifjor elns? La det ut på Youtube, men jeg har visst slettet det Var noe slikt: Ja, Jon Knudsen Ja, han er god i mål Ja, Jon Knudsen Ja, han har hender av stål osv... Har ikke glemt det. Jeg lette rundt på youtube i går. Legg den ut igjen. Skal se om jeg finner den på den gamle macen min, husker jeg lagde den der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 29. Mai 2009 Del Skrevet 29. Mai 2009 Har dere virkelig glemt forslaget mitt i forifjor elns? La det ut på Youtube, men jeg har visst slettet det Var noe slikt: Ja, Jon Knudsen Ja, han er god i mål Ja, Jon Knudsen Ja, han har hender av stål osv... Har ikke glemt det. Jeg lette rundt på youtube i går. Legg den ut igjen. Skal se om jeg finner den på den gamle macen min, husker jeg lagde den der Ikke stress med det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 30. Mai 2009 Del Skrevet 30. Mai 2009 Melodien refreng Tenkte på noe slikt Syng med for Stabæk alle man Vi står her jo i blått For vi skal kjempe til 3 nye poeng Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 30. Mai 2009 Del Skrevet 30. Mai 2009 Melodi: Mikkel Rev Synes det er en kozelig sang. Stå nå på de mørkeblaa Opp og score mååååååål Det er bra Hipp hurra Heia Stabæk Fotball Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 30. Mai 2009 Del Skrevet 30. Mai 2009 Mel: ingen Heia Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lefsa 10 Del Skrevet 30. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 30. Mai 2009 (endret) Har vi sang til Thomas Rogne? Melodi: (Første del av ref.)Hannes navn det e Rogne. Han er i vårt kjære Stabæk. Han e svart og litt blå og to meter lang. Endret 30. Mai 2009 av lefsa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 30. Mai 2009 Del Skrevet 30. Mai 2009 Er vi virkelig nødt til å ha en sang til hver eneste spiller? Jeg personlig synes det er ganske latterlig. Vi støtter klubben Stabæk. Spillere kommer og går hele tiden. Svært få spillere i dag med en skikkelig klubbfølelse. Bare en tanke.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tanblå 2 Del Skrevet 2. Juni 2009 Del Skrevet 2. Juni 2009 Forslag til ny suportersang melodi . sirka 1.59 min i sangen synges: sakte veldig sakte dette synges 2 ganger vi er blåååå vi er blåååå vi er blåååå vi er blåååå vi er stabæk score måål score måål score måål ---------------------------------------------- Dette er 3,4,5,6,7,8 og 9 gang hvis det blir synget så lenge da. synges: sakte men fort, med klapping Alle sammen må klappe ellers blir det sykt dårlig!! vi er blåååå vi er blåååå vi er blåååå vi er blåååå vi er stabæk score måål score måål score måål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 2. Juni 2009 Del Skrevet 2. Juni 2009 funker ikke for oss, det, virker umulig for en god del å i det hele tatt gjøre et forsøk på å synge sakte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 2. Juni 2009 Del Skrevet 2. Juni 2009 Hva er et "sakte men fort" tempo? Ellers så synes jeg faktisk det var et ganske bra forslag å ha noe på den melodien, men kanskje det hadde vært mulig med litt mer variert tekst? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
christian- 0 Del Skrevet 2. Juni 2009 Del Skrevet 2. Juni 2009 Jeg er villig til å vedde min mors venstre lunge på at vi ikke greier å synge den så sakte. Jeg er for øvrig også spent på hva "synges: sakte men fort" betyr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tanblå 2 Del Skrevet 2. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 2. Juni 2009 (endret) synges sakte, men fort. her mener jeg at det fortsat skal synges sakte men vi må synge i litt høyere tempo får og få stemningen på stadion. jeg har også en liten ide om hvordan vi skal få ut de nye sangene som blir lagd, som over halvparten av suport ikke kan. vi må begyne å dele ut "korprogrammer" ark der det står en eller fler nye sanger som blir lagd, for at alle skal lære dem. men ulempen er at det blir veldig mye søppler da og mye jobb! Endret 2. Juni 2009 av Tanblå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 2. Juni 2009 Del Skrevet 2. Juni 2009 en sang på "Ola Tveiten" - Lillebjørn Nilsen. Tror den kunne vært genial... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 3. Juni 2009 Del Skrevet 3. Juni 2009 Da er jo denne aktuell igjen: Melodi: Jon Blund Hvem er denne klubben som ingen penger har? Det ligner litt på Stabæk i grunn Økonomisk er vi helt på bunn Tigger nå fra store og små lalalalalalalalalalalalal (ralling) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LNM* 0 Del Skrevet 3. Juni 2009 Del Skrevet 3. Juni 2009 jeg har også en liten ide om hvordan vi skal få ut de nye sangene som blir lagd, som over halvparten av suport ikke kan. vi må begyne å dele ut "korprogrammer" ark der det står en eller fler nye sanger som blir lagd, for at alle skal lære dem. men ulempen er at det blir veldig mye søppler da og mye jobb! De fleste sangene læres etter en kamp eller to dersom de synges tror jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 3. Juni 2009 Del Skrevet 3. Juni 2009 På Onkel Graa før kampen i går så jeg to jenter som hadde skrevet ut sangene og stod og øvde på dem før kampen. Jeg ble helt rørt, de er hjertelig velkomne på middag hos meg any day. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Simenstad 0 Del Skrevet 3. Juni 2009 Del Skrevet 3. Juni 2009 synges sakte, men fort. her mener jeg at det fortsat skal synges sakte men vi må synge i litt høyere tempo får og få stemningen på stadion. Sakte økende tempo etterhvert altså? Fint forslag, håper noen legger merke til denne(!) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MiniRodahl 35 Del Skrevet 3. Juni 2009 Del Skrevet 3. Juni 2009 synges sakte, men fort. her mener jeg at det fortsat skal synges sakte men vi må synge i litt høyere tempo får og få stemningen på stadion. Sakte økende tempo etterhvert altså? Fint forslag, håper noen legger merke til denne(!) Passer jo fint for oss, synger jo kjappere og kjappere til vanlig uansett så... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 6. Juni 2009 Del Skrevet 6. Juni 2009 jeg kom på et forslag til en sang, etter at jeg så vi svikter aldri videon. Melodi: samme som enga sin vålerenga du er min religion Staaabæææk Vi svikter aaaldri dette er liivet vårt i blått og mørkeblått Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 6. Juni 2009 Del Skrevet 6. Juni 2009 jeg kom på et forslag til en sang, etter at jeg så vi svikter aldri videon. Melodi: samme som enga sin vålerenga du er min religion Staaabæææk Vi svikter aaaldri dette er liivet vårt i blått og mørkeblått Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fefe 24 Del Skrevet 6. Juni 2009 Del Skrevet 6. Juni 2009 Teksten er det vel ikke noe å si på, melodien derimot... gir ikke akkurat de beste vibbene hos meg ihvertfall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 6. Juni 2009 Del Skrevet 6. Juni 2009 jeg kom på et forslag til en sang, etter at jeg så vi svikter aldri videon. Melodi: samme som enga sin vålerenga du er min religion Staaabæææk Vi svikter aaaldri dette er liivet vårt i blått og mørkeblått Må vel rime også da... -ææk -fri -lått .... rimer ikke, sorry :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 7. Juni 2009 Del Skrevet 7. Juni 2009 jeg kom på et forslag til en sang, etter at jeg så vi svikter aldri videon. Melodi: samme som enga sin vålerenga du er min religion Staaabæææk Vi svikter aaaldri dette er liivet vårt i blått og mørkeblått Brannsupporterne lagde en sang for oss på den melodien før siste serierunde i 1997: Stabæk, nå har du rota det vekk Du drakk for lite øl Nå var det Brann som tok sølv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå