mcmorten 0 Del Skrevet 10. Juni 2009 Del Skrevet 10. Juni 2009 Driter fullstendig i hva folk synes den ene eller andre veien. Mest som ett svar til en kar som klarer å klage etter totalt 3 - TRE - poster på forumet Du driter vel ikke i at noen folk syns sangen var artig? Uansett, hele poenget med sangen slik jeg ser det, er at det skal være litt rivalisering og enkel erting rundt kampen. Skaper en fin ramme. Enga tuller med at vi spiller i en gymsal og er blærete pappagutter, mens vi tuller med at enga er noen fattige sosialklienter. Kanskje litt harry vil noen si, men herregud. kjenner mange vif folk, og er jo sånn vi tuller med hverandre uten at noen blir furtete for det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 10. Juni 2009 Del Skrevet 10. Juni 2009 Driter fullstendig i hva folk synes den ene eller andre veien. Mest som ett svar til en kar som klarer å klage etter totalt 3 - TRE - poster på forumet Du driter vel ikke i at noen folk syns sangen var artig? Uansett, hele poenget med sangen slik jeg ser det, er at det skal være litt rivalisering og enkel erting rundt kampen. Skaper en fin ramme. Enga tuller med at vi spiller i en gymsal og er blærete pappagutter, mens vi tuller med at enga er noen fattige sosialklienter. Kanskje litt harry vil noen si, men herregud. kjenner mange vif folk, og er jo sånn vi tuller med hverandre uten at noen blir furtete for det. Selvfølgelig satt på spissen Jeg er på den linjen at motstandere må hetses mellom støtten til eget lag. De som ikke er det får "heie" hele tiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mcmorten 0 Del Skrevet 10. Juni 2009 Del Skrevet 10. Juni 2009 Driter fullstendig i hva folk synes den ene eller andre veien. Mest som ett svar til en kar som klarer å klage etter totalt 3 - TRE - poster på forumet Du driter vel ikke i at noen folk syns sangen var artig? Uansett, hele poenget med sangen slik jeg ser det, er at det skal være litt rivalisering og enkel erting rundt kampen. Skaper en fin ramme. Enga tuller med at vi spiller i en gymsal og er blærete pappagutter, mens vi tuller med at enga er noen fattige sosialklienter. Kanskje litt harry vil noen si, men herregud. kjenner mange vif folk, og er jo sånn vi tuller med hverandre uten at noen blir furtete for det. Selvfølgelig satt på spissen Jeg er på den linjen at motstandere må hetses mellom støtten til eget lag. De som ikke er det får "heie" hele tiden. Nettopp, jeg er der selvfølgelig mest for å støtte eget lag, men ingen grunn til ikke å gi noen stikk til motstanderne, det ligger jo i kortene, og kryddrer jo bare det hele. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 12. Juni 2009 Del Skrevet 12. Juni 2009 Driter fullstendig i hva folk synes den ene eller andre veien. Mest som ett svar til en kar som klarer å klage etter totalt 3 - TRE - poster på forumet Du driter vel ikke i at noen folk syns sangen var artig? Uansett, hele poenget med sangen slik jeg ser det, er at det skal være litt rivalisering og enkel erting rundt kampen. Skaper en fin ramme. Enga tuller med at vi spiller i en gymsal og er blærete pappagutter, mens vi tuller med at enga er noen fattige sosialklienter. Kanskje litt harry vil noen si, men herregud. kjenner mange vif folk, og er jo sånn vi tuller med hverandre uten at noen blir furtete for det. Selvfølgelig satt på spissen Jeg er på den linjen at motstandere må hetses mellom støtten til eget lag. De som ikke er det får "heie" hele tiden. Nettopp, jeg er der selvfølgelig mest for å støtte eget lag, men ingen grunn til ikke å gi noen stikk til motstanderne, det ligger jo i kortene, og kryddrer jo bare det hele. Helt enig. Rivalisering og dissing er moro. Men da må det være et snev av orginalitet, et snev av eleganse og et snev av humor. Forslaget som er fremmet har etter min mening, ingen av delene. "For en gjeng med containerunger" holder i massevis for meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mcmorten 0 Del Skrevet 12. Juni 2009 Del Skrevet 12. Juni 2009 Du har muligens et poeng der ja. Stikker litt ekstra når det er gjort på en intelligent måte. Selvironi er et fint virkemiddel. Ny dimensjon som åpner seg da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mcmorten 0 Del Skrevet 12. Juni 2009 Del Skrevet 12. Juni 2009 Siden Rich ikke likte den forrige sangen tenkte jeg foreslå en ny. For de som kjenner moa moa moa moa moa sangen til enga moa er klar for kamp etter et sykeopphold. Vi satser på at han er i dårlig form og synger denne når han gjør noe tull på banen moa moa har du stein i skoa moa moa har du mista trua Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 12. Juni 2009 Del Skrevet 12. Juni 2009 Siden Rich ikke likte den forrige sangen tenkte jeg foreslå en ny. Det er ikke jeg som bestemmer hva som skal synges, men sa bare hva jeg mente om forslaget Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mcmorten 0 Del Skrevet 13. Juni 2009 Del Skrevet 13. Juni 2009 my bad. Ser at den posten kan bli oppfattet feil. Var absolutt ikke ment som noe negativt i grunn. Var ment humoristisk. Men jeg burde ha skrevet at noen ikke likte sangen, uten å nevne navn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 17. Juni 2009 Del Skrevet 17. Juni 2009 det har spira litt med noen nye og kule sanger på tribunen i det siste.. iogmed at jeg er litt lat, kunne noen posta dem her? Den mot Vålerenga som gikk på selvironi hvor vi ikke hadde så mye penger og en som jeg hørte litt før kamp i Tromsø.. mener Anders C og en annen tralla litt på den før kamp, prøvde å dra den igang.. den virka utrolig fet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nothingtown 0 Del Skrevet 17. Juni 2009 Del Skrevet 17. Juni 2009 Da er jo denne aktuell igjen: Melodi: Jon Blund Hvem er denne klubben som ingen penger har? Det ligner litt på Stabæk i grunn Økonomisk er vi helt på bunn Tigger nå fra store og små lalalalalalalalalalalalal (ralling) There you go, kihl. Selv synes jeg den passer best før og etter kamp, ikke under kampen. Under kampen skal vi støtte gutta gjennom kampen og frem til seier, ikke minne de på den økonomiske vanskelige tiden som klubben er inne i. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 17. Juni 2009 Del Skrevet 17. Juni 2009 Da er jo denne aktuell igjen: Melodi: Jon Blund Hvem er denne klubben som ingen penger har? Det ligner litt på Stabæk i grunn Økonomisk er vi helt på bunn Tigger nå fra store og små lalalalalalalalalalalalal (ralling) There you go, kihl. Selv synes jeg den passer best før og etter kamp, ikke under kampen. Under kampen skal vi støtte gutta gjennom kampen og frem til seier, ikke minne de på den økonomiske vanskelige tiden som klubben er inne i. Enda bedre hvis vi bare driter i den rallingen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 18. Juni 2009 Del Skrevet 18. Juni 2009 There you go, kihl. Selv synes jeg den passer best før og etter kamp, ikke under kampen. Under kampen skal vi støtte gutta gjennom kampen og frem til seier, ikke minne de på den økonomiske vanskelige tiden som klubben er inne i. takk.. hva med sangen som det ble tralla litt forsiktig på før kampen mot Tromsø? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 18. Juni 2009 Del Skrevet 18. Juni 2009 Vi-nn-er ut-en peng-er.. ååååhhåå vinner uten penger vinner uten penger.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 18. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 18. Juni 2009 (endret) There you go, kihl. Selv synes jeg den passer best før og etter kamp, ikke under kampen. Under kampen skal vi støtte gutta gjennom kampen og frem til seier, ikke minne de på den økonomiske vanskelige tiden som klubben er inne i. takk.. hva med sangen som det ble tralla litt forsiktig på før kampen mot Tromsø? Jeg vet hvilken du tenker på. Den må bare finpusses litt mtp teksten, og så håper vi å lansere den snart! Edit: det er to nye sanger på gang.. Stay tuned Endret 18. Juni 2009 av Anders C Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 19. Juni 2009 Del Skrevet 19. Juni 2009 Jeg vet hvilken du tenker på. Den må bare finpusses litt mtp teksten, og så håper vi å lansere den snart! Edit: det er to nye sanger på gang.. Stay tuned flotters, gleder meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 22. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 22. Juni 2009 (endret) Noen som gidder å poste teksten til ? (fra 0:42) Har foreslått den en par ganger så hoppet av glede da jeg hørte vi hadde plukket den opp, men klarte ikke få med meg teksten siden så få kunne den/sang med. Hvis vi får i gang denne skikkelig blir det sykt bra! Endret 22. Juni 2009 av BelgiskBlaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. Juni 2009 Del Skrevet 22. Juni 2009 Kommer ikke på youtube via jobben, men den ene sangen vi sang igår var: ale' ååååå VI ( kort pause ) vil alltid elske de blaaaaaa alltid elske de blaaaaaa ale' ååååå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Juni 2009 Del Skrevet 22. Juni 2009 Kommer ikke på youtube via jobben, men den ene sangen vi sang igår var: ale' ååååå VI ( kort pause ) vil alltid elske de blaaaaaa alltid elske de blaaaaaa ale' ååååå Veldig all right om flest mulig av forsangerne står vendt mot oss når man synger nye sanger. Tror svært mange av oss ikke fikk med teksten (selv om det ikke burde ha vært så vanskelig...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 22. Juni 2009 Del Skrevet 22. Juni 2009 Kommer ikke på youtube via jobben, men den ene sangen vi sang igår var: ale' ååååå VI ( kort pause ) vil alltid elske de blaaaaaa alltid elske de blaaaaaa ale' ååååå Veldig all right om flest mulig av forsangerne står vendt mot oss når man synger nye sanger. Tror svært mange av oss ikke fikk med teksten (selv om det ikke burde ha vært så vanskelig...) Var den jeg mente Burde ha klart å få med meg den ja, får skylde på at jeg sto langt bak Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 22. Juni 2009 Del Skrevet 22. Juni 2009 Espen Hoff-sangen med "Ooh aah Cantona"-melodien er så konge! Særlig når vi ikke synger den så fort, som Finn elskverdig minnet oss på mot slutten. Me likes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dandee 13 Del Skrevet 22. Juni 2009 Del Skrevet 22. Juni 2009 Hva skjedde med "who let the Hoff out, Hoff - Hoff - Hoff" Den var jo så dårlig at den var bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 30. Juni 2009 Del Skrevet 30. Juni 2009 Stabæk Fotball - i blått og mørkeblått Stabæk Fotball - spiller fei-ende flott Stabæk Fotball - Er du Lyn-gutt er du dott Stabæk Fotball, Stabæk Fotball, Stabæk Fotball - knuser Odd og RBK Stabæk Fotball - banker Brann og LSK Stabæk Fotball - Ja, sammen skal vi stå! Stabæk Fotball, Stabæk Fotball Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 30. Juni 2009 Del Skrevet 30. Juni 2009 Stabæk Fotball- i blått og mørkeblått Stabæk Fotball - spiller fei-ende flott Stabæk Fotball - Er du Lyn-gutt er du dott Stabæk Fotball, Stabæk Fotball, Stabæk Fotball - knuser Odd og RBK Stabæk Fotball - banker Brann og LSK Stabæk Fotball - Ja, sammen skal vi stå! Stabæk Fotball, Stabæk Fotball Nå har jeg ikke hørt musikken i linken, - men her lukter det Village People, - og det kan jeg desverre ikke synge av prinsipielle årsaker (det samme gjelder ABBA, - Boney M og denslags). sorry Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 30. Juni 2009 Del Skrevet 30. Juni 2009 Stabæk Fotball- i blått og mørkeblått Stabæk Fotball - spiller fei-ende flott Stabæk Fotball - Er du Lyn-gutt er du dott Stabæk Fotball, Stabæk Fotball, Stabæk Fotball - knuser Odd og RBK Stabæk Fotball - banker Brann og LSK Stabæk Fotball - Ja, sammen skal vi stå! Stabæk Fotball, Stabæk Fotball Nå har jeg ikke hørt musikken i linken, - men her lukter det Village People, - og det kan jeg desverre ikke synge av prinsipielle årsaker (det samme gjelder ABBA, - Boney M og denslags). sorry Jeg hadde faktisk ikke linket den elendige 40/60-reklamen til TINE med Village People før jeg leste dette nå nettopp Men det forklarer mye. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. Juni 2009 Del Skrevet 30. Juni 2009 Stabæk Fotball- i blått og mørkeblått Stabæk Fotball - spiller fei-ende flott Stabæk Fotball - Er du Lyn-gutt er du dott Stabæk Fotball, Stabæk Fotball, Stabæk Fotball - knuser Odd og RBK Stabæk Fotball - banker Brann og LSK Stabæk Fotball - Ja, sammen skal vi stå! Stabæk Fotball, Stabæk Fotball hahahahahaha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 30. Juni 2009 (endret) Del Skrevet 30. Juni 2009 (endret) Stabæk Fotball- i blått og mørkeblått Stabæk Fotball - spiller fei-ende flott Stabæk Fotball - Er du Lyn-gutt er du dott Stabæk Fotball, Stabæk Fotball, Stabæk Fotball - knuser Odd og RBK Stabæk Fotball - banker Brann og LSK Stabæk Fotball - Ja, sammen skal vi stå! Stabæk Fotball, Stabæk Fotball hahahahahaha sliter vi med å synge fortere og fortere er jo dette en perfekt sang:D Endret 30. Juni 2009 av daglish7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Olinho 0 Del Skrevet 30. Juni 2009 Del Skrevet 30. Juni 2009 den der vakke så dum! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tanblå 2 Del Skrevet 30. Juni 2009 Del Skrevet 30. Juni 2009 Hva skjedde med "who let the Hoff out, Hoff - Hoff - Hoff"Den var jo så dårlig at den var bra. ja hvor ble det av den ? jeg likte den Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 Hva skjedde med "who let the Hoff out, Hoff - Hoff - Hoff"Den var jo så dårlig at den var bra. synes den er bra har et spørsmål: noen her som vet teksten til "gi meg øl og gi meg sig" sangen? hørte den bare to ganger og klarte ikke å huske hele sangen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 Hva skjedde med "who let the Hoff out, Hoff - Hoff - Hoff"Den var jo så dårlig at den var bra. synes den er bra har et spørsmål: noen her som vet teksten til "gi meg øl og gi meg sig" sangen? hørte den bare to ganger og klarte ikke å huske hele sangen. Her: http://www.stabaek.no/content/view/101/16/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå