kihl 184 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 Altså:jeg er faen meg så flott når jeg kler meg opp i blått gi meg øl og gi meg sigg så blir kampen ekstra digg og hvis morra di er mann kan hun være med neste gang for vi er bærumspøbler på turne! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bertie 0 Del Skrevet 2. Juli 2009 Del Skrevet 2. Juli 2009 Stabæk Fotball- i blått og mørkeblått Stabæk Fotball - spiller fei-ende flott Stabæk Fotball - Er du Lyn-gutt er du dott Stabæk Fotball, Stabæk Fotball, Stabæk Fotball - knuser Odd og RBK Stabæk Fotball - banker Brann og LSK Stabæk Fotball - Ja, sammen skal vi stå! Stabæk Fotball, Stabæk Fotball hahahahahaha sliter vi med å synge fortere og fortere er jo dette en perfekt sang:D En morsom sang Kunne evt. hatt Henning Hauger i stedet for Stabæk Fotball, så Henning får en velfortjent sang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 2. Juli 2009 Del Skrevet 2. Juli 2009 Får ikke opp youtube på jobb, hvilken melodi er det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 2. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 2. Juli 2009 (endret) Får ikke opp youtube på jobb, hvilken melodi er det? edit:Feil bilde Endret 2. Juli 2009 av boie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 2. Juli 2009 Del Skrevet 2. Juli 2009 Får ikke opp youtube på jobb, hvilken melodi er det? edit:Feil bilde Haha, det var den sangen jeg tenkte på når jeg leste teksten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mcmorten 0 Del Skrevet 2. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 2. Juli 2009 (endret) Hva skjedde med "who let the Hoff out, Hoff - Hoff - Hoff"Den var jo så dårlig at den var bra. ja hvor ble det av den ? jeg likte den Hva skjedde med "who let the Hoff out, Hoff - Hoff - Hoff"Den var jo så dårlig at den var bra. synes den er bra har et spørsmål: noen her som vet teksten til "gi meg øl og gi meg sig" sangen? hørte den bare to ganger og klarte ikke å huske hele sangen. Når vi sang den i i halden, lo hoff godt. Jeg er overbevist om at synger vi denne sangen vil det løsne for ham rimelig kjapt Endret 2. Juli 2009 av mcmorten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nothingtown 0 Del Skrevet 5. Juli 2009 Del Skrevet 5. Juli 2009 Noen mulighet til å få opp teksten til de to nye sangene i dag? Henning Hauger + sammen skal vi kjempe, sammen skal vi slåss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 5. Juli 2009 Del Skrevet 5. Juli 2009 Noen mulighet til å få opp teksten til de to nye sangene i dag? Henning Hauger + sammen skal vi kjempe, sammen skal vi slåss. Sammen skal vi kjempe: Melodi: Ukjent Sammen skal vi kjempe og sammen skal vi slåss da ender nok en gang tre poeng opp hos oss å åååååå syng for Stabæk, syng for Stabæk, syng for de blaa Henning-sangen: Melodi: Hymnen Født og oppvokst med Stabæk vi synger sangen hans nå spiller skjorta av alle Henning Hauger er blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 6. Juli 2009 Del Skrevet 6. Juli 2009 Ser det for meg at vi synger noe til den, og det ser jævlig fint ut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henny 50 Del Skrevet 7. Juli 2009 Del Skrevet 7. Juli 2009 daniel, daniel han er kjekkere enn deg og sparker ballen riktig vei, det er daniel - daniel, ja daniel - daniel daniel, daniel han løper og han løper, ja han knuser de han møter det er daniel - daniel, ja daniel - daniel han takler og han vinnern, sender stadio'n til himmærn http://www.youtube.com/watch?v=xPHBHYMes-U Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. Juli 2009 Del Skrevet 7. Juli 2009 daniel, danielhan er kjekkere enn deg og sparker ballen riktig vei, det er daniel - daniel, ja daniel - daniel daniel, daniel han løper og han løper, ja han knuser de han møter det er daniel - daniel, ja daniel - daniel han takler og han vinnern, sender stadio'n til himmærn http://www.youtube.com/watch?v=xPHBHYMes-U Har du hørt denne? Fyllerør og ralling åå åå åååå Fyllerør og ralling Fyllerør ooooog raaaallling Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henny 50 Del Skrevet 7. Juli 2009 Del Skrevet 7. Juli 2009 nei aldri hørt. daniel er sikkert like fornøyd med den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 7. Juli 2009 Del Skrevet 7. Juli 2009 flott at nye personer på forumet kommer med forslag, men neste gang, la være å legge ut sånne forslag !! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 7. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 7. Juli 2009 (endret) daniel, danielhan er kjekkere enn deg og sparker ballen riktig vei, det er daniel - daniel, ja daniel - daniel daniel, daniel han løper og han løper, ja han knuser de han møter det er daniel - daniel, ja daniel - daniel han takler og han vinnern, sender stadio'n til himmærn http://www.youtube.com/watch?v=xPHBHYMes-U Skulle likt å høre oss prøve. sliter nok med å hode takta fra før... kommer bare til å bli ralling... edit: feil quote Endret 7. Juli 2009 av Luguber Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 7. Juli 2009 Del Skrevet 7. Juli 2009 Og ord som "himmærn" hører hjemme på østkanten :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 9. Juli 2009 Del Skrevet 9. Juli 2009 Jeg vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff Jeg vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff Jeg tenker på Espen hver dag, hvert sekund! Jeg vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff! mel: jeg vil ha en liten hund Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 9. Juli 2009 Del Skrevet 9. Juli 2009 Jeg vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff Jeg vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff Jeg tenker på Espen hver dag, hvert sekund! Jeg vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff! mel: jeg vil ha en liten hund Ta den som et kasterop, hvor JuniorSupport svarer med 'Hoff-Hoff-Hoff-Hoff' Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
christian- 0 Del Skrevet 9. Juli 2009 Del Skrevet 9. Juli 2009 Hva med i så fall å ta: "Jeg elsker å se Espen i mørkeblaatt stoff" Eller noe lignende, blir mye bedre om det rimer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Shottegutta 2 Del Skrevet 9. Juli 2009 Del Skrevet 9. Juli 2009 Jeg vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff Jeg vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff Jeg tenker på Espen hver dag, hvert sekund! Jeg vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff! mel: jeg vil ha en liten hund Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 9. Juli 2009 Del Skrevet 9. Juli 2009 Kunne det gått ann å lage en sang ut av Black Sabbaths "War Pigs"? Jeg tenker på versene... Melodien (For de som ikke vil oppleve denne orgasmen av rockehistorie, så begynner 1. vers på 1:10) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 10. Juli 2009 Del Skrevet 10. Juli 2009 Hva med i så fall å ta:"Jeg elsker å se Espen i mørkeblaatt stoff" Eller noe lignende, blir mye bedre om det rimer. Absoslutt for rim! -kom bare ikke på noe som rimte i farten, så da tok jeg originalteksten... - noe som hender er greit for da kan alle sangen med en gang... F.eks: Jeg/vi vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff Jeg/vi vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff Jeg/vi elsker deg/vår Espen i mørkeblaatt stoff Jeg/vi vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff! Mange muligheter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 10. Juli 2009 Del Skrevet 10. Juli 2009 Kunne det gått ann å lage en sang ut av Black Sabbaths "War Pigs"? Jeg tenker på versene... Melodien (For de som ikke vil oppleve denne orgasmen av rockehistorie, så begynner 1. vers på 1:10) tøft! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 10. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 10. Juli 2009 (endret) Hva med i så fall å ta:"Jeg elsker å se Espen i mørkeblaatt stoff" Eller noe lignende, blir mye bedre om det rimer. Absoslutt for rim! -kom bare ikke på noe som rimte i farten, så da tok jeg originalteksten... - noe som hender er greit for da kan alle sangen med en gang... F.eks: Jeg/vi vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff Jeg/vi vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff Jeg/vi elsker deg/vår Espen i mørkeblaatt stoff Jeg/vi vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff! Mange muligheter! Mel: I kjøleskapet hjemme er det øl På Forenbu Arena har vi Hoff Hoff-hoff-hoff-hoff-hoffhoffhoffhoffhoff (nb: ment som kødd) Endret 10. Juli 2009 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 10. Juli 2009 Del Skrevet 10. Juli 2009 Mel: I kjøleskapet hjemme er det ølPå Forenbu Arena har vi Hoff Hoff-hoff-hoff-hoff-hoffhoffhoffhoffhoff (nb: ment som kødd) hahahaha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 12. Juli 2009 Del Skrevet 12. Juli 2009 Jeg fortsetter spammingen: Daniel kledd i blaatt, han er faen meg så flott! Ja, score det kan han, fy faen for en mann! Daniel Nannskog, den største mann på jord, mot Stabæk er han tro, kong Daniel Nannskog Melodien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenHS 12 Del Skrevet 12. Juli 2009 Del Skrevet 12. Juli 2009 Lag en sang til Daigo på "Daze - Tamagotchi" melodien! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 12. Juli 2009 Del Skrevet 12. Juli 2009 Lag en sang til Daigo på "Daze - Tamagotchi" melodien! You're our Kobayashi, not so Alan-squashy? (8) ...Det er virkelig få ord som rimer på Kobayashi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 12. Juli 2009 Del Skrevet 12. Juli 2009 Gjenbruk av Frode Olsens gamle melodi hadde kanskje vært noe? Eller skal vi følge Finns forslag og bruke den på Ingrid Hjelmeseth? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 13. Juli 2009 Del Skrevet 13. Juli 2009 Frode Olsens gamle melodi.... Hvilken var dette? Den gangen var jeg sittende, så det husker jeg ikke... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå