Erik_ 7 Del Skrevet 3. August 2009 (endret) Del Skrevet 3. August 2009 (endret) Denne sangen som går i reklamefilmen om drikken 40/60 kan kanskje benyttes i en Stabæksang? Kan lages i mange varianter, enten til klubben/laget eller spillere. Her er noen forslag, som jeg oppfordrer folk til å kommentere, videreutvikle eller eventuelt slakte Stabæk gutta, kriger, alltid uansett Stabæk gutta, kjemper hele kampen ut Stabæk gutta, vil aldri gi opp Stabæk gutta, Stabæk gutta! Henning Hauger, Stabæk Fotball i hans blod Henning Hauger, er alltid like god Henning Hauger, kjemper alltid uansett Henning Hauger, Henning Hauger Stabæk Fotball, beste klubben her på jord Stabæk Fotball, ...... Stabæk Fotball, ...... Stabæk Fotball, Stabæk Fotball Endret 3. August 2009 av Erik_ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Denne sangen som går i reklamefilmen om drikken 40/60 kan kanskje benyttes i en Stabæksang? Også kjent som "In the Navy" av Village People. Apropos flaue melodier... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Denne sangen som går i reklamefilmen om drikken 40/60 kan kanskje benyttes i en Stabæksang? Også kjent som "In the Navy" av Village People. Apropos flaue melodier... Sant det Viste jeg hadde sangen fra et sted, klarte bare ikke å plassere den. hehe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
christian- 0 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 og om man først skulle finne på å faktisk bruke den melodien høres det helt håpløst ut når det ikke rimer.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 og om man først skulle finne på å faktisk bruke den melodien høres det helt håpløst ut når det ikke rimer.... Var derfor jeg oppfordret til å kommentere eller utbedre. Fant ikke på bedre rim Men den dør vel ut uansett pga Village People, så ikke så nøye. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Hørte den her tidlig i sesongen, og det er kanskje på tide å dra den fram igjen? Melodi: Hvem scorer måla? HOFF, HOFF, HOFF, HOFF, HOFF Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Hørte den her tidlig i sesongen, og det er kanskje på tide å dra den fram igjen? Melodi: Hvem scorer måla? HOFF, HOFF, HOFF, HOFF, HOFF Nei takk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Hørte den her tidlig i sesongen, og det er kanskje på tide å dra den fram igjen? Melodi: Hvem scorer måla? HOFF, HOFF, HOFF, HOFF, HOFF Nei takk. Må si meg enig med Anders! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Faen meg pinlig for norsk tribunekultur at en danseband-låt synges på tribunen. Hva synes du om at en hel haug med tribunesanger er basert på kristne trad-låter/barnesanger? Synes dansebandlåta funket jeg :-) De kristene-trad låtene er de fleste av de gamle engelske sjømannsviser og drikkeviser. Selv Frelsesarmeen stjeler! Gamle Booth viste at det funket med kjente melodier Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Jeg liker sangen som islendingen har funnet på til Morten jeg... Kan vi ikke synge den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Jeg har jo sendt Posse 25 mel. fra Argentina.. Må jo være mulig å bruke noe.? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Jeg liker sangen som islendingen har funnet på til Morten jeg... Kan vi ikke synge den? Tja, den er sikkert morsom, men passer absolutt ikke som en tribunesang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 3. August 2009 Del Skrevet 3. August 2009 Jeg liker sangen som islendingen har funnet på til Morten jeg... Kan vi ikke synge den? Tja, den er sikkert morsom, men passer absolutt ikke som en tribunesang. Den er kreativ som faen, men som Slum tror jeg ikke den passer så godt på tribunen når alle er hese og slitne. Den har jo et ganske bredt spekter av toner, fra de lyseste til de mørkeste, og vi må nok bare innse at vi ikke er Oslo Gospel Choir.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 5. August 2009 Del Skrevet 5. August 2009 Vinner vi i dag kan vi jo ta en annen versjon av en av de største hitene våre i år, Jon Blund-låta. Hvem er denne klubben som mange penger får det ligner litt på Stabæk i grunn økonomisk var vi helt på bunn trenger ikke tigge mer nå En annen låt som også kan endres ved seier er denne: Vi er Nordens beste lag elsker Stabæk ............ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 5. August 2009 Del Skrevet 5. August 2009 Dagens kamp passer vel også til fjellapesangen fra EM kvalikken mot Danmark i 04. Den vi har Johan Anderson-sangen på. Vi er stolte fjellaper - hurra, hurra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 5. August 2009 (endret) Del Skrevet 5. August 2009 (endret) "Alltid Står Vi Sammen" Alltid står vi sammen, samlet står de blaa vi skal, banke alle knuse FCK Endret 5. August 2009 av Blaapaatur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik 0 Del Skrevet 5. August 2009 Del Skrevet 5. August 2009 "Alltid Står Vi Sammen" Alltid står vi sammen, samlet står de blaa vi skal, banke alle knuse FCK Støttes! Dette er virkelig en bra sang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 10. August 2009 Del Skrevet 10. August 2009 Åååå, syng for Stabæk, syng for Stabæk, syng for de blaa Sammen skal vi kjempe og sammen skal vi sloss da ender atter en gang tre poeng oppe hos oss Hvorfor brukes ikke denne mer? den er jo helt maskin! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hofbräu 0 Del Skrevet 24. August 2009 Del Skrevet 24. August 2009 Jon Inge fortjener jo en sang! Hva med å rappe den milan fansen sang for ? Er trøkk i den i hvert fall. Jon Inge Høiland - Høiland ale! Ale blir kanskje litt kliché, men synes sangen er bra i hvert fall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 24. August 2009 Del Skrevet 24. August 2009 Var det en ny en på gårsdagens kamp. Var en sang jeg ikke har hørt før. Har glemt hvordan den var. Kanskje noen vet hvilken jeg mener? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 24. August 2009 Del Skrevet 24. August 2009 Ga vi opp sangene på Henning og Morten? Forsøkene på stadion har ihvertfall stoppet opp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 24. August 2009 Del Skrevet 24. August 2009 Ga vi opp sangene på Henning og Morten? Forsøkene på stadion har ihvertfall stoppet opp... De har gått litt i glemmeboken dessverre. Og sangen til Morten tror jeg kan bli vanskelig å få til. Den går på en ganske utfordrende melodi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 24. August 2009 Del Skrevet 24. August 2009 Ga vi opp sangene på Henning og Morten? Forsøkene på stadion har ihvertfall stoppet opp... De har gått litt i glemmeboken dessverre. Og sangen til Morten tror jeg kan bli vanskelig å få til. Den går på en ganske utfordrende melodi. Det går an å synge Mortens melodi uten å gå opp på B-delen... Da burde den funke fint. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 25. August 2009 Del Skrevet 25. August 2009 Åååå, syng for Stabæk, syng for Stabæk, syng for de blaa Sammen skal vi kjempe og sammen skal vi sloss da ender atter en gang tre poeng oppe hos oss Hvorfor brukes ikke denne mer? den er jo helt maskin! enig. Blir bra når vi kommer så langt at flere kan denne og synger med... SÅ vanskelig er den jo ikke! Det jeg savner ved denne er at en forsanger kan oppklare melodien her: syng for de blaa - for "blaa" er jævlig surt. Noen synger rett fram, andre går ned en tone eller så... Mener det kunne løftet sangen litt om man fikk rettet opp denne lille bagatellen. Har hørt følgende bli sunget på stadion: 1. ---_ 2. --_ _ 3. ---- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 Åååå, syng for Stabæk, syng for Stabæk, syng for de blaa Sammen skal vi kjempe og sammen skal vi sloss da ender atter en gang tre poeng oppe hos oss Hvorfor brukes ikke denne mer? den er jo helt maskin! enig. Blir bra når vi kommer så langt at flere kan denne og synger med... SÅ vanskelig er den jo ikke! Det jeg savner ved denne er at en forsanger kan oppklare melodien her: syng for de blaa - for "blaa" er jævlig surt. Noen synger rett fram, andre går ned en tone eller så... Mener det kunne løftet sangen litt om man fikk rettet opp denne lille bagatellen. Har hørt følgende bli sunget på stadion: 1. ---_ 2. --_ _ 3. ---- jeg syns det hadde vært greit med en oppklaring, gjerne før mandag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 28. August 2009 (endret) Del Skrevet 28. August 2009 (endret) Jeg er enig. Personlig mener jeg at - - _ - er best. Endret 28. August 2009 av Celebi2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 28. August 2009 (endret) Del Skrevet 28. August 2009 (endret) Forslag på sang til Morten (Mel: Clementine) Morten Skjønsberg Morten Skjønsberg Vi vil alltid støtte deg Vår kaptein han er en klippe Du må aldri gå din vei Endret 28. August 2009 av Marius Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 Forslag på sang til Morten (Mel: Clementine) Morten Skjønsberg Morten Skjønsberg Vi vil alltid støtte deg Vår kaptein han er en klippe Du må aldri gå din vei Kommer an på hvor lenge han er kaptein eller i det hele tatt i startoppstillingen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 Forslag på sang til Morten (Mel: Clementine) Morten Skjønsberg Morten Skjønsberg Vi vil alltid støtte deg Vår kaptein han er en klippe Du må aldri gå din vei Kommer an på hvor lenge han er kaptein eller i det hele tatt i startoppstillingen Kan jo synge den likevel, likte den jeg. Men VÅR kaptein er vel AndersC? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 28. August 2009 Del Skrevet 28. August 2009 Synes Anders burde få sin egen sang jeg. Forslag: Ja anders c, han har har stemme av stål ja anders c han synger ballen i mål lalalalalalalalalallalalalaaaaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå