knyst 552 Del Skrevet 13. November 2009 Del Skrevet 13. November 2009 Inspiral Carpets - This is how it feels kunne vi vel brukt?Kommer ikke på noen tekst ennå, men det gjør kanskje andre.. Vet Man Utd bruker denne, men har ikke hørt den i Norge før:) likte denne! Og et KJEMPEpluss at den ikke er oppbrukt på andre norske arenaer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
henny 50 Del Skrevet 13. November 2009 Del Skrevet 13. November 2009 "Stabæk, Stabæk, Stabæk, Stabæk, Stabæk, Stabæk, Stabæk, Stabæk, Stabæk, Stabæk, Stabæk, Stabæk, Stabæk, Stabæk, Stabæk, Stabæk, Stabæk, Stabæk, Stabæk, Stabæk, Stabæk, Stabæk, Stabæk, Stabæk.............." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 483 Del Skrevet 13. November 2009 Del Skrevet 13. November 2009 Klarer du å få til at den skal være en av våre sanger er du god... vi som fortsatt diskuterer bruken av trommer eller ikke... prøv å få med så mange trommer på stadione rundt i Norge... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 4. Januar 2010 Del Skrevet 4. Januar 2010 Kunne det vært noe å lage en sang på denne? Den er fengende som få ihvertfall.. Kunne f.eks blitt en Henning sang.. Henning Hauger, stabæks mann (jeg er elendig på tekst) men sånn kunne den første linja f.eks vært! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LeeChapman 0 Del Skrevet 4. Januar 2010 Del Skrevet 4. Januar 2010 Da får vi heller prøve å ta oss sammen. Foreslår opp mot 20 sekunder totalt på de fire linjene, da får vi det høyt, tydelig, og man unngår 0,4-problemet som du skisserer. Aha, ja dersom man bruker såpass tid burde det gå ann =) Satt og tenkte på en greie, hva med å bygge noe rundt Vangelis - Conquest of Paradise? Mektig sang og veldig hymneish... edit: la ved link "Syng med for Stabæk fra Bærum De Blaa skal ta seiern hjem Det e'kke oss det skal stå på Vi skal synge gutta frem" Vi'en på siste strofe bli selvsagt litt utenfor og må bli litt rask. Et godt alternativ eller? La inn et forslag på sang i "Nye Sanger" tråden som er basert på Conquest of Paradise. Få kommentarer på den desverre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 4. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 4. Januar 2010 (endret) Det hadde vært greit om vi kunne bruke en melodi som er så sær/egenartet at ikke alle andre klubber + landslag kopierer den og bare bytter noen ord i teksten. Vi har jo vært innom både Pippi og Kolargoll..... da ble vi vel ikke kopiert Endret 4. Januar 2010 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 4. Januar 2010 Del Skrevet 4. Januar 2010 Det hadde vært greit om vi kunne bruke en melodi som er så sær/egenartet at ikke alle andre klubber + landslag kopierer den og bare bytter noen ord i teksten. Vi har jo vært innom både Pippi og Kolargoll..... da ble vi vel ikke kopiert viktig at det skal være kult og da, vi må ikke være så opphengt i at det skal være sært og egenartet at vi nødvendigvis dropper noen pga det, syntes jeg! Forøvrig har jeg ingen anelse hva sangen jeg linka til over er bygget på, men såvidt meg bekjent har ingen norske klubber noen på den melodien? (arrester meg gjerne hvis jeg tar feil?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lefsa 10 Del Skrevet 4. Januar 2010 Del Skrevet 4. Januar 2010 Inspiral Carpets - This is how it feels kunne vi vel brukt?Kommer ikke på noen tekst ennå, men det gjør kanskje andre.. Vet Man Utd bruker denne, men har ikke hørt den i Norge før:) likte denne! Og et KJEMPEpluss at den ikke er oppbrukt på andre norske arenaer. Dette er i hvertfall orginalteksten: This is how it feels to be City, This is how it feels to be small, This is how it feels when your team wins nothing at all, nothing at all. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 4. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 4. Januar 2010 (endret) Da får vi heller prøve å ta oss sammen. Foreslår opp mot 20 sekunder totalt på de fire linjene, da får vi det høyt, tydelig, og man unngår 0,4-problemet som du skisserer. Aha, ja dersom man bruker såpass tid burde det gå ann =) Satt og tenkte på en greie, hva med å bygge noe rundt Vangelis - Conquest of Paradise? Mektig sang og veldig hymneish... edit: la ved link "Syng med for Stabæk fra Bærum De Blaa skal ta seiern hjem Det e'kke oss det skal stå på Vi skal synge gutta frem" Vi'en på siste strofe bli selvsagt litt utenfor og må bli litt rask. Et godt alternativ eller? La inn et forslag på sang i "Nye Sanger" tråden som er basert på Conquest of Paradise. Få kommentarer på den desverre... Får ikke teksten til å passe inn i melodien på noe som helst sted så det er kanskje ikke rart. Det hadde vært utrolig tøft å lage noe på den, men tror det blir et vanskelig prosjekt. Endret 4. Januar 2010 av Marius Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 4. Januar 2010 Del Skrevet 4. Januar 2010 Kunne det vært noe å lage en sang på denne? Den er fengende som få ihvertfall.. Kunne f.eks blitt en Henning sang.. Henning Hauger, stabæks mann (jeg er elendig på tekst) men sånn kunne den første linja f.eks vært! Vi skulle ikke heller la Flintstones-sangen til Henning få en sjanse? Den ble lansert til siste serierunde i fjor, og noen av oss har jo testet den noen ganger. Kan funke, den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 4. Januar 2010 Del Skrevet 4. Januar 2010 Vi skulle ikke heller la Flintstones-sangen til Henning få en sjanse? Den ble lansert til siste serierunde i fjor, og noen av oss har jo testet den noen ganger. Kan funke, den. Sitter med en liten følelse av at det kan bli den nye pippi-sangen vår, som det virker som vi endelig har gitt et nakkeskudd og sendt i Oslofjorden med en betongtøffel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 14. Februar 2010 Del Skrevet 14. Februar 2010 Vi har Hulken, (deeeeen) Islandske Hulken (meeeed) kraft og teknikk i blått Bjarni Hulk Eiriksson Lagde bare til og med første "barnestemmen" da jeg ikke synes de burde bli for lange. Siste linje kan dog synges to ganger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 14. Februar 2010 Del Skrevet 14. Februar 2010 Vi har Hulken, (deeeeen) Islandske Hulken (meeeed) kraft og teknikk i blått Bjarni Hulk Eiriksson Lagde bare til og med første "barnestemmen" da jeg ikke synes de burde bli for lange. Siste linje kan dog synges to ganger Er det ikke litt tidlig med supportersang til en spiller vi ikke kjenner (særlig godt)? Er heller ikke helt sikker på dette med "hulken" (men så var jeg jo motstander av "bella" også, da...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 14. Februar 2010 Del Skrevet 14. Februar 2010 Vi har Hulken, (deeeeen) Islandske Hulken (meeeed) kraft og teknikk i blått Bjarni Hulk Eiriksson Lagde bare til og med første "barnestemmen" da jeg ikke synes de burde bli for lange. Siste linje kan dog synges to ganger Er det ikke litt tidlig med supportersang til en spiller vi ikke kjenner (særlig godt)? Joda, er enig det, men kom på at jeg hadde hørt den melodien tidligere, og tenkte jeg skulle rable det ned før jeg glemte det igjen Greit å ha til senere om vi skulle ha noe å bygge på da jeg mener melodien er meget brukbar som supporter-sang. Teksten er selvfølgelig bare et forslag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 14. Februar 2010 Del Skrevet 14. Februar 2010 Melodi: Fragleberget Bli med å syng vår sang. (Klapp klapp) Synge gjør vi kampen lang. Stabæk er i gang (Klapp klapp) Med å spille ball (klapp klapp) Med å spille ball Bare noe som falt meg inn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 14. Februar 2010 Del Skrevet 14. Februar 2010 Fyllerør og ralling? Eventuelt kan du bli med Johan bort til kidza hans Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 14. Februar 2010 Del Skrevet 14. Februar 2010 Vi har Hulken, (deeeeen) Islandske Hulken (meeeed) kraft og teknikk i blått Bjarni Hulk Eiriksson Lagde bare til og med første "barnestemmen" da jeg ikke synes de burde bli for lange. Siste linje kan dog synges to ganger Er det ikke litt tidlig med supportersang til en spiller vi ikke kjenner (særlig godt)? Er heller ikke helt sikker på dette med "hulken" (men så var jeg jo motstander av "bella" også, da...) Du mener at det er for tidlig å vite om han har gjort seg fortjent til en sang? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 14. Februar 2010 Del Skrevet 14. Februar 2010 Fyllerør og ralling? Eventuelt kan du bli med Johan bort til kidza hans You're the one to talk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 14. Februar 2010 Del Skrevet 14. Februar 2010 Fyllerør og ralling? Eventuelt kan du bli med Johan bort til kidza hans Er faktisk bakfull i dag, så ja kan forklare min "inspirasjons kilde" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 15. Februar 2010 Del Skrevet 15. Februar 2010 Fyllerør og ralling? Eventuelt kan du bli med Johan bort til kidza hans You're the one to talk... Ja, Jon Knudsen Han har hender av stål Ja, Jon Knudsen Er best i mål Ja, Jon Knudsen Han liker kål 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatterraatt 0 Del Skrevet 15. Februar 2010 Del Skrevet 15. Februar 2010 Fyllerør og ralling? Eventuelt kan du bli med Johan bort til kidza hans You're the one to talk... Ja, Jon Knudsen Han har hender av stål Ja, Jon Knudsen Er best i mål Ja, Jon Knudsen Han liker kål haha stikker hull i ballen med nål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 295 Del Skrevet 16. Februar 2010 (endret) Del Skrevet 16. Februar 2010 (endret) Noen som har tro på denne melodien? (ca 50 sek ut i sangen) Tror den kunne funket, med god organisering fra forsangere. Endret 16. Februar 2010 av Kaizer Alphonse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatterraatt 0 Del Skrevet 16. Februar 2010 Del Skrevet 16. Februar 2010 Noen som har tro på denne melodien? (ca 50 sek ut i sangen) Tror den kunne funket, med god organisering fra forsangere. Melodi: davy crocket Henning!! Henning Hauger Ingen er så blå som han Henning. Henning Hauger Gått fra stabæk gutt til mann!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tanblå 2 Del Skrevet 17. Februar 2010 Del Skrevet 17. Februar 2010 siden vi er så flinke til å stige i tempo.... Melodi: tekst: LOLALOLALO LOLALOLALO LOLALOLALO STABÆ-----K selvfølgelig med klapping 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 17. Februar 2010 Del Skrevet 17. Februar 2010 siden vi er så flinke til å stige i tempo.... Melodi: tekst: LOLALOLALO LOLALOLALO LOLALOLALO STABÆ-----K selvfølgelig med klapping Den likte jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 483 Del Skrevet 18. Februar 2010 Del Skrevet 18. Februar 2010 siden vi er så flinke til å stige i tempo.... Melodi: tekst: LOLALOLALO LOLALOLALO LOLALOLALO STABÆ-----K selvfølgelig med klapping trenes inn litt, så tror jeg den kan bli bra... bra forslag, verd å prøve... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 18. Mars 2010 Del Skrevet 18. Mars 2010 siden vi er så flinke til å stige i tempo.... Melodi: tekst: LOLALOLALO LOLALOLALO LOLALOLALO STABÆ-----K selvfølgelig med klapping Den likte jeg! jeg også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaMandag 80 Del Skrevet 18. Mars 2010 Del Skrevet 18. Mars 2010 siden vi er så flinke til å stige i tempo.... Melodi: tekst: LOLALOLALO LOLALOLALO LOLALOLALO STABÆ-----K selvfølgelig med klapping Den likte jeg! jeg også! enig! kan bli veldig bra. høres ut som noe man kan synge en stund også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 18. Mars 2010 Del Skrevet 18. Mars 2010 Den sang vi vel for mange år siden, men da med lalalalalala og heia de blaa på slutten. Vet ikke hvor den ble av, men den døde vel kanskje bare ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 18. Mars 2010 Del Skrevet 18. Mars 2010 Det er da ikke SÅ lenge vi sang den sist!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå