Anders C 6 569 Del Skrevet 17. Mars 2011 Del Skrevet 17. Mars 2011 "Henning Hauger, la la la la la, Henning Hauger , la la la la la la la" Veldig enkelt.. Synes dette ser bra ut. Fengende melodi - og den kan gjøre seg godt i hallen vår "Henning Hauger, la la la la la, Henning Hauger , la la la la la la la" <3 Jeg tror ikke denne blir noe av... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 17. Mars 2011 Del Skrevet 17. Mars 2011 hvorfor ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 17. Mars 2011 Del Skrevet 17. Mars 2011 Vi bør kanskje prioritere spillere som har signert for 2012 ift nye sanger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 17. Mars 2011 Del Skrevet 17. Mars 2011 Synes nå HH fortjener egen sang, selvom kontrakten hans løper ut etter sesongen! HH er en vaske ekte Stabæk gutt og synes egentlig det er rart at han ikke har en egen sang allerede.. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 17. Mars 2011 Del Skrevet 17. Mars 2011 Det burde kanskje foreldrene tenkt på ved døpefonten da de kalte ham Henning Hauger - klapp - klapp klapp? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 21. Mars 2011 Del Skrevet 21. Mars 2011 En sang jeg har hatt våte drømmer om å få gang i SS helt siden jeg sto med FCK-fansen en gang og sang er denne her Super FCK Veldig grei og enkel sang som er lett å holde gående ganske så lenge, den flyter så greit av seg selv. Lalalalalalalalalalalalala Super STB, Super STB Lalalalalalalalalalalalalala Å super, super, super, super, super STB ME LIKE! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 944 Del Skrevet 22. Mars 2011 Del Skrevet 22. Mars 2011 Lett med på den! Bra forslag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 22. Mars 2011 Del Skrevet 22. Mars 2011 ME LIKE Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 28. Mars 2011 Del Skrevet 28. Mars 2011 Legger ut et låtforslag som jeg har ønska meg lenge. Forslaget har også vært diskutert på Blå, og denne skal det bli noe av. Så det er bare å begynne å øve, folkens! Melodien er etter det ypperste vi finner i dag av fyllerør og ralling: Gogol Bordello. Det skal godt gjøres å finne en musikksjanger som passer bedre til nettopp dette enn balkanrocken. Og det er også som skapt for et supporterfelt. Låta er "Start wearing purple", og de som har frekventert Onkel Blå siste året har hørt Richard spille denne utallige ganger. De som ikke kjenner låta eller trenger litt oppfriskning eller bare gode videoklipp: http://www.youtube.com/watch?v=sM1Ahn0Osjo Her er tekstforslaget mitt, starten gir seg selv: "Vi kler oss i blått, kler oss i blått rai ri rai ri rai ler av alt med bart og ljåååå Vi hater slummen over elva - JA!! Vi er Stabæks 12.mann!" Og ja, vi kler oss i blått, kler oss i blått rai ri rai ri rai osv osv..." Det er altså en evighetssang med mye trøkk og rytme, noe vi defintivt trenger da de fleste evighetssangene våre kan bli litt mollstemte. Den er lett å hoppe til, og den bør kunne skape veldig bra trøkk og volum på feltet. Flagging, hopping og knyttnever hører med. Et annet forslag kan være: "Vi kler oss i blått, kler oss i blått rai ri rai ri rai kler oss i blått for laget våårt Vår støtte, den blir aldri borte - nei!! Vi er Stabæks 12.mann" Selv holder jeg en solid knapp på det første forslaget mitt. Denne bør få sin debut på Lerkendal på søndag. Jeg tar selv flyet opp, så Potter og MSP får ta ansvaret på bussen. Og dere som ikke skal til Trondheim har god tid på å få øvd den inn før Enga-matchen 8.april. Øv i dusjen alle mann! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 28. Mars 2011 Del Skrevet 28. Mars 2011 Knall forslag synes jeg! Denne hadde det vært fett å få til! Jeg skal ikke til Trondheim, men denne sangen skal definitivt prøves ut mot Enga! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin87 152 Del Skrevet 28. Mars 2011 Del Skrevet 28. Mars 2011 Godt forslag. Melodien er jævlig fet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 28. Mars 2011 Del Skrevet 28. Mars 2011 Endelig Gogol på norske tribuner! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 28. Mars 2011 Del Skrevet 28. Mars 2011 Veldig bra forslag! Men fikk ikke linja slummen over elva - ja til å passe. Mulig det bare er meg. Uansett, denne må vi få til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 28. Mars 2011 Del Skrevet 28. Mars 2011 Veldig bra forslag! Men fikk ikke linja slummen over elva - ja til å passe. Mulig det bare er meg. Uansett, denne må vi få til. Den funker når jeg prøver selv. Har gått noen runder med den nå, så den skal passe "Hater slummen over elva" med trykk på hater. "Ja" er der hvor han synger "I promise" i låta, ta en pause foran "ja". Jeg tror den skal passe hvis det ropes ut - gjerne med knyttneven som følge. Fett at mange ser ut til å like forslaget! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 28. Mars 2011 Del Skrevet 28. Mars 2011 Veldig bra forslag! Men fikk ikke linja slummen over elva - ja til å passe. Mulig det bare er meg. Uansett, denne må vi få til. Den funker når jeg prøver selv. Har gått noen runder med den nå, så den skal passe "Hater slummen over elva" med trykk på hater. "Ja" er der hvor han synger "I promise" i låta, ta en pause foran "ja". Jeg tror den skal passe hvis det ropes ut - gjerne med knyttneven som følge. Ok, cluet er å hale ut Haaaater, da funker det fint. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 28. Mars 2011 Del Skrevet 28. Mars 2011 Fet melodi, fet tekst! Bare å øve inn teksten!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 478 Del Skrevet 12. April 2011 Del Skrevet 12. April 2011 Etter en lang og kjedelig time startet jeg å skrible på noen låter... Klarer ikke helt å finne melodien på youtube eller lignende... Men teksten går sånn her: Vi er mange, vi er Blaa Går på kampen for å slå Alle bønder i vårt land Så vi tramper alle mann (starter å trampe, hoppe eller lignende) Stb, stb, stbstbstb Stb, stbeee stb ja stb (synges) (stopper å trampe og kjører fra starten igjen) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 12. April 2011 Del Skrevet 12. April 2011 Etter en lang og kjedelig time startet jeg å skrible på noen låter... Klarer ikke helt å finne melodien på youtube eller lignende... Men teksten går sånn her: Vi er mange, vi er Blaa Går på kampen for å slå Alle bønder i vårt land Så vi tramper alle mann (starter å trampe, hoppe eller lignende) Stb, stb, stbstbstb Stb, stbeee stb ja stb (synges) (stopper å trampe og kjører fra starten igjen) Samme melodi som sangen til Petur Marteinsson? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 478 Del Skrevet 12. April 2011 Del Skrevet 12. April 2011 Etter en lang og kjedelig time startet jeg å skrible på noen låter... Klarer ikke helt å finne melodien på youtube eller lignende... Men teksten går sånn her: Vi er mange, vi er Blaa Går på kampen for å slå Alle bønder i vårt land Så vi tramper alle mann (starter å trampe, hoppe eller lignende) Stb, stb, stbstbstb Stb, stbeee stb ja stb (synges) (stopper å trampe og kjører fra starten igjen) Samme melodi som sangen til Petur Marteinsson? Helt ærlig Slum, så er jeg ikke sikker, husker desverre ikke sangen til Petur, var ikke med under berget det blaa.. hvordan gikk den? Har melodien så fint i hodet men klarer ikke finne ut hvem det var, skal vri hjernen kanskje jeg finner den etter hvert... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 21. April 2011 (endret) Del Skrevet 21. April 2011 (endret) Har den melodien vært brukt i en norsk reklamefilm nå ganske nylig? Tror jeg har melodien inne jeg også. Endret 21. April 2011 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 21. April 2011 Del Skrevet 21. April 2011 Mel: Missing in stereo (Span) Spotify Lyden er fjernet fra youtube-videoene med denne sangen, derfor en Spotify-lenke i stedet. Vi har klatret i divisjonene Oppfyllt drømmen fulgt visjonene Satset alt, tatt munnen full Vunnet cupen og seriegull Vi sto der da og vi står her nå Har aldri mistet glød og tro og håp Fra Nadderud til Fornebo Vi tapte tre null, vi vant seks to* Vi har reist hjem** 19:45** Har løftet det opp og** snudd det oppned igjen** Om alle ting er grå er vi like blå Vi elsker Stabæk *Vålerenga borte 2004 og hjemme 2008 - nedrykk og seriegull. **Ref et visst banner på Åråsen og et tilbakevendende JJ-banner. Synges med skjerfene hevet over hodet. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 21. April 2011 Del Skrevet 21. April 2011 Tar ikke helt melodien, men er da rimelig ræva når det kommer til sånt. Men sangen ser sykt bra ut, og det jeg fikk til føltes veldig bra. Mulig får å få hørt den på blaa før FFK? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 21. April 2011 (endret) Del Skrevet 21. April 2011 (endret) Det lugger litt noen steder, men det skal ikke være verre enn at det går hvis man drar på eller korter ned enkelte stavelser. Vet ikke om det er til hjelp å stille opp originalteksten ved siden av tilhørende linjer. Between the lines.............. Vi har klatret and between the sound.......... i divisjonene I walk gravely................. oppfylt drømmen with my head down.............. fulgt visjonene there's so much................ satset alt that I'd like to say........... tatt munnen full but myself..................... vunnet cupen gets in the way................ og seriegull I would have killed............ vi sto der da just to get somewhere.......... og vi står her nå just a dream................... har aldri mistet to get out of here............. glød og tro og håp and though I know.............. fra Nadderud just who's to blame............ til Fornebo I can't even speak............. vi tapte tre null my lousy name.................. vi vant seks to I'm paralyzed.................. vi har reist hje-em I'm gagged and bound........... ni-ten førtifem no way to rid me of............ vihar løftet det opp og this scapegoat of mine......... snudd the oppned igjen I try to scream................ om alleting er grå but I can't make a sound....... er vi like blå-å I'm missing in stereo...........vi elsker Stabæk Endret 21. April 2011 av Perfect 7 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 22. April 2011 Del Skrevet 22. April 2011 Genialt! Dette kan bli en sang som "Vålerenga kjerke" føler jeg. Bør i hvert fall synges før kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 22. April 2011 Del Skrevet 22. April 2011 Ble enklere ja, og det blir lettere hver gang jeg synger igjennom. Begynner å like denne sangen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 23. April 2011 Del Skrevet 23. April 2011 Ble enklere ja, og det blir lettere hver gang jeg synger igjennom. Begynner å like denne sangen. Vanskelig sang, men som sagt. Den blir enklere når du har sunget gjennom ett par ganger. Og denne sangen er FIN! Men hva med å få tak i bare musikken uten vokalen og lage en karaoke video, kanskje noe som kan bli dratt opp på storskjermen i TA? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 23. April 2011 Del Skrevet 23. April 2011 Ble enklere ja, og det blir lettere hver gang jeg synger igjennom. Begynner å like denne sangen. Vanskelig sang, men som sagt. Den blir enklere når du har sunget gjennom ett par ganger. Og denne sangen er FIN! Men hva med å få tak i bare musikken uten vokalen og lage en karaoke video, kanskje noe som kan bli dratt opp på storskjermen i TA? Karaoke på TA? Da bør jaggu Onkel Blaa åpne tidlig. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 25. April 2011 Del Skrevet 25. April 2011 "Vi kler oss i blått, kler oss i blått rai ri rai ri rai ler av alt med bart og ljåååå Vi hater slummen over elva - JA!! Vi er Stabæks 12.mann!" den her var helt sinnsykt fet idag! Håper vi kan fortsette med den fremover! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 25. April 2011 Del Skrevet 25. April 2011 Fett at vi fikk sunget den inn i Molde, her er det bare å kjøre på og få med resten av feltet også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 25. April 2011 Del Skrevet 25. April 2011 motbevis meg gjerne, men denne gir dessverre NULL trøkk... Spesielt siden vi skal synge den i 100 km/t Synd, liker sangen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå