Perfect 7 3 815 Del Skrevet 4. Juni 2012 Del Skrevet 4. Juni 2012 Bibbidi-bobbidi-boo hadde passet godt til en supportersang, hvis noen kan trylle frem noen ord som passer, enten det er til en ny sang til Aase eller om noe helt annet. Enkel melodi som alle lærte som barn. http://www.youtube.com/watch?v=mQJewwsBHKw Et simpelt tekstforslag til denne melodien: Aase er god, så jævelig god Torstein Andersen Aase er god Hver gang vi ser han styrkes vår tro på at Andersen Aase er god Ikke akkurat poesi på høyt nivå så andre er mer en velkomne til å gjøre forbedringer. Hensikten er først og fremst å få frem at denne melodien kan være veldig godt egnet til en supportersang; enkel, tydelig rytme, en melodi alle har kunnet siden de var barn og ikke for høyt tempo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 6. September 2012 Del Skrevet 6. September 2012 Savner Horto Magico. Forslag til ny tekst: Vi er de blaa og mørkeblaa Vi støtter Stabæk - alltid - sånn som nå Vi skal stå og aldri gå For hjerte banker, og sjela vår er blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 6. September 2012 Del Skrevet 6. September 2012 mangler vel en takt her og der? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 6. September 2012 Del Skrevet 6. September 2012 Vi er de blaa og mørkeblaa Vi støtter Stabækgutta - alltid - sånn som nå Og vi skal stå og aldri gå For Stabæk hjertet banker og sjela vår er blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 6. September 2012 Del Skrevet 6. September 2012 Vi er de blaa og mørkeblaa Vi støtter Stabækgutta - alltid - sånn som nå Og vi skal stå og aldri gå For Stabæk hjertet banker og sjela vår er blaa jeg fåkke helt plass til "og" i siste linja der. ellers fin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 6. September 2012 Del Skrevet 6. September 2012 Da stryker vi den Vi er de blaa og mørkeblaa Vi støtter Stabækgutta - alltid - sånn som nå Og vi skal stå og aldri gå For Stabæk hjertet banker - sjela vår er blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 6. September 2012 Del Skrevet 6. September 2012 Problemet er vel litt at det blir sykt mye ååååå overalt. Siste versjonen er bedre synes jeg, men det er fremdeles mye å Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 362 Del Skrevet 6. September 2012 Del Skrevet 6. September 2012 Vi er de blaa og mørkeblaa Vi støtter Stabækgutta - alltid - sånn som nå (og) vi skal stå og aldri gå For Stabæk hjertet banker - sjela vår er blaa Og i () der må fjernes ellers tror jeg den kan funke. Jeg synes fortsatt den gamle versjonen er en av våre beste sanger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 6. September 2012 Del Skrevet 6. September 2012 Maggs har et poeng når han sier det er for mange å-lyder. Den blir fort tam og kjedelig når alle rimene er på å-lyd. "Vi skal stå - og aldri gå" bør strykes og byttes ut med et rim på f.eks. en i-lyd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. September 2012 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. September 2012 Vi er de blaa og mørkeblaa Vi støtter STB med nødrim - sånn som nå det rimer på bokstaven å Den er sist i alfabetet: æ ø å 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 072 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. September 2012 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. September 2012 Her har vi stått Her har vi slitt Vi har blitt pissa på og kasta rundt som dritt Vi kjører på Med vår geskjeft Vi er en fucka gjeng som aldri holder kjeft 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 6. September 2012 Del Skrevet 6. September 2012 Herlig! Da har vi to vers! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 877 Del Skrevet 6. September 2012 Del Skrevet 6. September 2012 Vi triller ball med veigar pall men vi elsker alle gutta i vår stall for alle mann har blod på tann så vi knuser både rosenborg og brann 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 6. September 2012 Del Skrevet 6. September 2012 Alzheimers forslag er det beste jeg har hørt på en stund. Kjør det inn! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bear23 8 Del Skrevet 7. September 2012 Del Skrevet 7. September 2012 Hvorfor synger vi ikke "Vi hater bønder og fattigfolk, heia heia stabæk" lenger? Savner den Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 7. September 2012 Del Skrevet 7. September 2012 Synges på hver bortetur.. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 19. November 2012 Del Skrevet 19. November 2012 Det ble sunget inn en ny sang igår, "Fem fyrer med ved"-sangen ble godt mottatt og mange lærte den fort. Bra! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 19. November 2012 Del Skrevet 19. November 2012 ...og nå er den glemt, og alle er ur. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 19. November 2012 Del Skrevet 19. November 2012 Det ble sunget inn en ny sang igår, "Fem fyrer med ved"-sangen ble godt mottatt og mange lærte den fort. Bra! Teksten: Da jeg var ganske liten, ga faren min beskjed; "Her i vår familie, Så er vi STB. De ække alltid gode, de Stabækguttene. Men du går på stadion uansett om de går konk og rykker ned" Allez, allez, allez jeppjeppjepp osv. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 19. November 2012 Del Skrevet 19. November 2012 ...og nå er den glemt, og alle er ur. Fant ut at du sendte meg teksten på melding i går. Aldri i verden om jeg hadde husket den ellers. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 19. November 2012 Del Skrevet 19. November 2012 Bra sang. Får håpe vi slipper å ha grunn til å synge den i 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 19. Desember 2012 Del Skrevet 19. Desember 2012 Ok, greit må er jeg kanskje. Full men fant på senna sangen på do og den høres feit.ut.i hodet mitt Melodi refreng til linking park in the end Tekst In the end Stb Stabæk Stb Vi slåss i blaatt For ingen slår oss i nadderud fort Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Desember 2012 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Desember 2012 Ok, greit må er jeg kanskje. Full men fant på senna sangen på do og den høres feit.ut.i hodet mitt Melodi refreng til linking park in the end Tekst In the end Stb Stabæk Stb Vi slåss i blaatt For ingen slår oss i nadderud fort Er vel greit å få quotet den før du våkner i morgen.... 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 19. Desember 2012 Del Skrevet 19. Desember 2012 Dette bør rammes inn og hengt på en vegg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 072 Del Skrevet 20. Desember 2012 Del Skrevet 20. Desember 2012 Han har allerede en fin ramme, han satt på den da han lagde sangen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 20. Desember 2012 Del Skrevet 20. Desember 2012 Fml 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 20. Januar 2013 Del Skrevet 20. Januar 2013 Blakk is beautiful. (hvis dine ører henger ned) Nytt Vers 2? Helt og holdent bankerott men vi stiller stort og smått Med no´n øl og masse spenn blir selv Ulle atter venn og vi selger bestemor (evt far og mor) om noen stiller som sponsor (fett nødrim) for vi er Bærums pøbler på turne 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pilsen 0 Del Skrevet 21. Januar 2013 Del Skrevet 21. Januar 2013 "Nå går det rett på dunken" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
axe 145 Del Skrevet 20. Mars 2013 (endret) Del Skrevet 20. Mars 2013 (endret) Lenge siden jeg har sett denne tråden i bruk nå. Har alltid vært facinert av støyen man kan få med When Johnny Come Marching Home (evt the animals went in two by two/ants go marching) http://www.youtube.com/watch?v=nRJB036ev2Q Er den i bruk av oss? Er ikke en av de stående og syngende, men prøver meg likevel på et forslag til sang: Stå opp, bli med, farg Bærum Blaa Stabæk, Stabæk For alle skal igjen forstå Stabæk, Stabæk At Nadderud Stadion det er vårt hjem Vær med, nå reiser vi oss igjen Stabæk Fotball, Alltid Uansett Er klar for ris, ros, kritikk, endringer og alt som måtte komme Endret 20. Mars 2013 av axe 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 20. Mars 2013 Del Skrevet 20. Mars 2013 Har vært i bruk tidligere som spillersang for Chippen og "for Stabæk skal til/er i Europa, hurra hurra". Ingenting i veien for at den kan benyttes igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå