Luguber 1 529 Del Skrevet 12. April 2013 Del Skrevet 12. April 2013 Hadde vi med klappinga i på vei til Drammen i fjor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 12. April 2013 Del Skrevet 12. April 2013 Hadde vi med klappinga i på vei til Drammen i fjor? jepp, såvidt jeg husker 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 12. April 2013 Del Skrevet 12. April 2013 Det mangler en "er du stb" fra klacken før "alle vi er stb". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 12. April 2013 Del Skrevet 12. April 2013 Riktig Posse! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 12. April 2013 Del Skrevet 12. April 2013 Støtter Fullemanns opprop 101%. I tillegg ønsker jeg at framtidige sanger kan være mer kreative enn allez allez allezallez allez allez allez allezallez allez allez allez allez klappeti klapp klapp allez allez allez. I ovenstående sang er det 60 allez og 5 STB. (Antar at formann og kamerat Mao tåler litt tyn) Sikkert greie tekster å huske i grisefylla og på rall, men allez betyr "heia" og er omtrent like åndfullt som folk som står i skauen på 7 mils langrenn og "heier" på alt og alle som passerer. Dessuten har vi tilsammen 79 sanger med et eller flere allez i allerede. Og som det er nevnt her: La oss lage skikkelige sanger for klubben, spillere holder med navn og klapping. Personlig synes jeg den siste gode sangen som ble laget er Posses "Jeg er faen meg så flott" enda neste (nød)rim lett ironisk er blått. Vi er de blå og mørkeblå vi støtter STB med nødrim sånn som nå Det rimer på bokstaven å Den er sist i alfabetet: æ ø å 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 12. April 2013 Del Skrevet 12. April 2013 Melodi av Vaselina Bilopphøggers - fyrer med ved? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 13. April 2013 Del Skrevet 13. April 2013 Stemmer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 10. Mai 2013 Del Skrevet 10. Mai 2013 Har vi helt sluttet å hylle spillere for prestasjoner eller er det så enkelt at de eneste vi har klart å tromme sammen noen ting for er franck og jørgen? Sånn som i går hvor timmi går ut med skade eller brustad som putter to og gjør en knakende innstats merker jeg at jeg savner litt spillerhyllest. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 27. Mai 2013 (endret) Del Skrevet 27. Mai 2013 (endret) Det ble sunget inn en ny sang igår, "Fem fyrer med ved"-sangen ble godt mottatt og mange lærte den fort. Bra! Teksten: Da jeg var ganske liten, ga faren min beskjed; "Her i vår familie, Så er vi STB. De ække alltid gode, de Stabækguttene. Men du går på stadion uansett om de går konk og rykker ned" Allez, allez, allez jeppjeppjepp osv. Kjører en ny runde på denne da det var litt forskjellige versjoner ute og gikk på Hamar: Da jeg var ganske liten, ga faren min beskjed; "Her i vår familie, Så er vi STB. De ække alltid gode, de Stabækguttene. Men du går på stadion uansett om de går konk og rykker ned" Allez allez allez *klapp klapp klapp* Allez allez allez *klapp klapp klapp* Allez allez allez *klapp klapp klapp* allez allez allez allez allez allez Allez allez allez *klapp klapp klapp* Allez allez allez *klapp klapp klapp* Allez allez allez *klapp klapp klapp* allez allez allez allez allez allez Forsanger: Er du STB? Alle: Er du STB? Forsanger: Er du STB? Alle: Alle vi er STB! Allez allez allez *klapp klapp klapp* Allez allez allez *klapp klapp klapp* Allez allez allez *klapp klapp klapp* allez allez allez allez allez allez Allez allez allez *klapp klapp klapp* Allez allez allez *klapp klapp klapp* Allez allez allez *klapp klapp klapp* allez allez allez allez allez allez Elsker den sangen. :-) Endret 27. Mai 2013 av Stuart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bogbogesen 16 Del Skrevet 27. Mai 2013 Del Skrevet 27. Mai 2013 hva med vers nr 2...? haha. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 27. Mai 2013 Del Skrevet 27. Mai 2013 hva med vers nr 2...? haha. Tenker du på verset om juniorspillern som kjemper om en plass i ellever'n, eller verset om Tveit som kjemper om en plass i toer'n? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 24. Juni 2013 Del Skrevet 24. Juni 2013 Mulig å tilpasse takten/temaet på denne til Stabæk? Synes den er dritfet."Min kæreste siger ofteAt Brøndby er noget lortOg hun har egentlig ret iAt fremtiden er sortMen da hun gav mig valgetDer måtte jeg sige nejJeg ku' kun tænke på én tingAt Vestegnen kalder på mig" 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 14. August 2013 (endret) Del Skrevet 14. August 2013 (endret) Jeg gikk meg over ralleland Der møtte jeg en rallemann Han spurte så, han sagde så Hvor hører du vel hjemme? Jeg hører hjemme i ralleland I ralleland, i ralleland Og alle de som ralle kan De hører hjemme i ralleland evt: Jeg gikk meg over Stabækland Der møtte jeg en mann som sang Han spurte så, han sagde så Hvor hører du vel hjemme? Jeg hører hjemme i Stabækland I Stabækland, i Stabækland Og alle de som synge kan De hører hjemme i Stabækland Ikke så seriøs her, just for rall. Endret 14. August 2013 av marbor 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 14. August 2013 Del Skrevet 14. August 2013 Syns versjon 2 var ganske fengende 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 15. August 2013 Del Skrevet 15. August 2013 hvorfor ikke kombiner v1 og v2 JEG REISTE OVER SJØ OG LANDDer møtte jeg en rallemannHan spurte så, han sagde såHvor hører du vel hjemme?Jeg hører hjemme i stabæklandI stabækland, i stabæklandOg alle de som ralle kanDe hører hjemme i stabækland 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 16. August 2013 Del Skrevet 16. August 2013 Eeeehh... 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 16. August 2013 Del Skrevet 16. August 2013 Ble sunget for 10 år siden da vi gikk rundt juletreet i Borås. Tror vi lar den ligge igjen der 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
UstoppeligeGræff 99 Del Skrevet 18. August 2013 (endret) Del Skrevet 18. August 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=x5yG0N8YP_M 4.00 til 6.00 Hadde vært drit fett å få laget en tekst til den melodien Noen som vet om det er noen andre i Norge som har den? Endret 18. August 2013 av UstoppeligeGræff Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slusken 18 Del Skrevet 26. August 2013 Del Skrevet 26. August 2013 Deilig med seier mot Hødd! Nok en gang takk til SS som lager liv! Dere har gjort en innsats uten like i år, gjør det veldig gøy å gå på kamp. Men jeg savner en ting på kampene. De blå står på... Veldig gøy med Schakjte mag ik je foto, (eller noe sånt) men hva med å spille den gamle klassikeren de blå står på? Eventuelt synge deler av teksten? Bare et forslag:) http://www.rockipedia.no/utgivelser/stabak_sangen_-_de_bla_star_pa-12153/ Mange goder minner! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fanatico 418 Del Skrevet 6. Oktober 2013 Del Skrevet 6. Oktober 2013 På dager som igår hvor vi synger hele kampen, dukker behovet for nye sanger opp. http://www.youtube.com/watch?v=O2AqhVQu0Ak 07:07 - 07:56 Denne melodien hørte jeg live når jeg så Hertha - Nurnberg for et par år siden, men har ikke hørt at noen andre norske klubber bruker den. Gjerne noe litt mer kreativt, men bare slik at dere har noe å nynne på: Syng for STB! Klubben vi holder med! Klubben du ikke bør kødde med, det er vi som er STB! ååååååååå ååååååå åååå osv osv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fanatico 418 Del Skrevet 15. Desember 2013 Del Skrevet 15. Desember 2013 Prøver meg igjen.. http://www.youtube.com/watch?v=YbTx04lPnMY Ale Forza STB! Forza STB Forza STB! STB! STB! STB! Ale Forza STB! osv osv 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mattis 170 Del Skrevet 3. Januar 2014 Del Skrevet 3. Januar 2014 Må mekke en fet sang om Bob! Tenker byggmester Bob sangen, men blir kanskje litt teit .. ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 3. Januar 2014 Del Skrevet 3. Januar 2014 Eh, tror det ja. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 3. Januar 2014 Del Skrevet 3. Januar 2014 Mel: Barbara Ann Bob Bob Bob Bob on the reins... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 3. Januar 2014 Del Skrevet 3. Januar 2014 Ingo var skråsikker på at det ble Byggmester Bob-melodi. Jeg hadde ikke hjerte til å motsi ham der og da. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mattis 170 Del Skrevet 3. Januar 2014 Del Skrevet 3. Januar 2014 Ingo var skråsikker på at det ble Byggmester Bob-melodi. Jeg hadde ikke hjerte til å motsi ham der og da Noen som sa det til meg og, men det blir kanskje litt for pusete.. ikke vet jeg. Men hadde jo vært fett å mekke en konge sang 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 3. Januar 2014 (endret) Del Skrevet 3. Januar 2014 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=IhnUgAaea4M Endret 3. Januar 2014 av Flexi Knut 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fanatico 418 Del Skrevet 3. Januar 2014 Del Skrevet 3. Januar 2014 Kanskje litt dumt med en melodi som er mer kjent for hatsanger men.. Melodi: Fra 00:11 http://www.youtube.com/watch?v=q5ZyHh-s9Y4 Bob Bradley. Bob Bradley Bob Bradley, Bob Bradley Bob Bradley, Bob Bradey Bob Bob Bradley! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 3. Januar 2014 (endret) Del Skrevet 3. Januar 2014 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=yydlX7c8HbY Vi skal ta deg med til Europa - til Europa - Du få'kke dra!Løftes ut av Skandinavia - Blir jævlig bra - Du vi'kke dra! Endret 3. Januar 2014 av s-simen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 3. Januar 2014 Del Skrevet 3. Januar 2014 Siden vi tydeligvis linker til youtube nå, uten noe tekstforslag eller noe som helst: http://www.youtube.com/watch?v=D-2NQnxDDJE Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå