Perfect 7 3 815 Del Skrevet 3. Januar 2014 Del Skrevet 3. Januar 2014 Mel: Barbara Ann Bob Bob Bob Bob on the reins... ...straight into: Mel: Great balls of fire Goodness gracious great Bob's on fire 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 3. Januar 2014 Del Skrevet 3. Januar 2014 Denne ble vell brukt en kort stund på Luc, men ikke i bruk lenger. 2:25 Bob, bob, bob Bradley. Nananana. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 3. Januar 2014 Del Skrevet 3. Januar 2014 Bob the trainer - Can he fix it? Bob the trainer - Yes he can! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 3. Januar 2014 (endret) Del Skrevet 3. Januar 2014 (endret) Siden vi tydeligvis linker til youtube nå, uten noe tekstforslag eller noe som helst: http://www.youtube.com/watch?v=D-2NQnxDDJE redigert http://www.youtube.com/watch?v=yydlX7c8HbY Vi skal ta deg med til Europa - til Europa - Du få'kke dra! Løftes ut av Skandinavia - Blir jævlig bra - Du vi'kke dra! Endret 3. Januar 2014 av s-simen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 3. Januar 2014 Del Skrevet 3. Januar 2014 Denne ble vell brukt en kort stund på Luc, men ikke i bruk lenger. 2:25 Bob, bob, bob Bradley. Nananana. Den er vel fortsatt Luc sin? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 3. Januar 2014 Del Skrevet 3. Januar 2014 Kan jo ikke komme unna denne.... Bob bob daddy daddy Bob Bob sue... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 3. Januar 2014 Del Skrevet 3. Januar 2014 Mente teksten skrev seg selv... Mel.: Team America Stabæk...Stabæk...Bob Bradley, FUCK YEAH!Coming again, to save the mother fucking day yeah,Stabæk, FUCK YEAH!Freedom is the only way yeah,Vål'enga your game is through cause now you have to answer to,Bob Bradley, FUCK YEAH!So lick my butt, and suck on my balls,Stabæk, FUCK YEAH!What you going to do when we come for you now,it's the dream that we all share; it's the hope for tomorrowFUCK YEAH!Bærum, FUCK YEAH!Bekkestua, FUCK YEAH!Nadderud, FUCK YEAH!Rykkin, FUCK YEAH!Sandvika, FUCK, YEAH!Jar, FUCK YEAH!Lysaker, FUCK YEAH!Bærums Verk, FUCK YEAH!FUCK YEAH!Østerås, FUCK YEAH!Haslum, FUCK YEAH!Lommedalen, FUCK YEAH!Valler, FUCK YEAH!Rud, FUCK YEAH!Fake Tits, FUCK YEAH!Høvik, FUCK YEAH!Gjettum, FUCK YEAH!Vøyenenga, FUCK YEAH!Og et par andre steder jeg ikke kommer på i farta (Fuck yeah, Fuck yeah) 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 3. Januar 2014 Del Skrevet 3. Januar 2014 Denne ble vell brukt en kort stund på Luc, men ikke i bruk lenger. 2:25 Bob, bob, bob Bradley. Nananana. Den er vel fortsatt Luc sin? Jepp, og den ble brukt alt for sjeldent i fjor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 3. Januar 2014 Del Skrevet 3. Januar 2014 Denne ble vell brukt en kort stund på Luc, men ikke i bruk lenger. 2:25 Bob, bob, bob Bradley. Nananana. Den er vel fortsatt Luc sin?Jepp, og den ble brukt alt for sjeldent i fjor. Det synes jeg også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 3. Januar 2014 Del Skrevet 3. Januar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=-P2-Nmk1uFQ Måtte bare Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 3. Januar 2014 Del Skrevet 3. Januar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=-s-wzTRwJMg Hey there people, we got bob bradley hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 343 Del Skrevet 4. Januar 2014 Del Skrevet 4. Januar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=-P2-Nmk1uFQ Måtte bare "Bob Bradley He can fix this Bob bradley In him we trust. we stand together Always Regardless" Eller noe i den duren 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 4. Januar 2014 Del Skrevet 4. Januar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=-P2-Nmk1uFQ Måtte bare "Bob Bradley He can fix this Bob bradley In him we trust. we stand together Always Regardless" Eller noe i den duren Eller noe i den duren ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Januar 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Januar 2014 Bob Bradley Klapp klapp klapp Så slipper vi flaue abba-knockoffs? 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bjørk 306 Del Skrevet 4. Januar 2014 Del Skrevet 4. Januar 2014 Takk, knutta! Håper vi unngår samtlige av disse kleine forslagene ovenfor. Vi har fått ny trener, men vi trenger ikke drite oss ut av den grunn. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 4. Januar 2014 Del Skrevet 4. Januar 2014 Takk, knutta! Håper vi unngår samtlige av disse kleine forslagene ovenfor. Vi har fått ny trener, men vi trenger ikke drite oss ut av den grunn. Humor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 4. Januar 2014 Del Skrevet 4. Januar 2014 Dette har vært diskutert 100938473756463754 ganger før- Prester og så få du en sang. Er du heldig så er det en fet en! EOD! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Januar 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Januar 2014 Og det ender med at noen skriver en sang som er litt bløt, så klager alz, så skriver jeg en sang som er så drøy at ingen tør å synge det tredje verset. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 10. Januar 2014 Del Skrevet 10. Januar 2014 Hoist the colours - er ikke det en ganske fet melodi som kunne fungert som supportersang? Har en halvveistekst i hodet, men det er litt for mange brikker som ikke har falt på plass ennå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 10. Januar 2014 Del Skrevet 10. Januar 2014 Synes melodien er ganske fet, men den har jo et ekstremt lavt tempo. Men med den rette teksten kan det jo kanskje bli bra, så nå er jeg spent på hva du kan klare å dikte opp. Lykke til! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 10. Januar 2014 Del Skrevet 10. Januar 2014 Synes melodien er ganske fet, men den har jo et ekstremt lavt tempo. Men med den rette teksten kan det jo kanskje bli bra, så nå er jeg spent på hva du kan klare å dikte opp. Lykke til! Lavt tempo hadde vell ikke skadet? Vi er jo veldig flinke til å øke tempoet uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 10. Januar 2014 Del Skrevet 10. Januar 2014 Syns denne melodien er jævlig fresh men. Allsang i ref med supporterne.. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 10. Januar 2014 (endret) Del Skrevet 10. Januar 2014 (endret) Synes melodien er ganske fet, men den har jo et ekstremt lavt tempo. Men med den rette teksten kan det jo kanskje bli bra, så nå er jeg spent på hva du kan klare å dikte opp. Lykke til! Den kan nok by på tempoproblemer, ja. Bør ikke kombineres med hopping, med andre ord. Det var for øvrig en ganske stor overdrivelse å antyde at jeg hadde en halvferdig tekst til den. Det er heller snakk om et par strofer og en vag idé om et tema. Kan ikke love at teksten blir fullført av meg noen gang, det er altfor lett å falle ned på de samme, gamle klisjéene. Men andre kan jo prøve, om de har tro på melodien. Apropos ingenting: Dersom IA skulle trenge en ny sang ved en anledning, har Devin Townsend gjort halve jobben for oss. http://www.youtube.com/watch?v=UjRP8Iour84 Endret 10. Januar 2014 av Perfect 7 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 21. Januar 2014 Del Skrevet 21. Januar 2014 Syns denne melodien er jævlig fresh men. Allsang i ref med supporterne.. altså studio innspilling, ikke allsang på stadion, så hvis vi har noen spreke tekstforfattere på forumet som vil skrible litt. jeg har prøvd, og gitt opp, ble mye nødrim og det ble rett og slett meget amatørmessig,, la derfor bort pennen igjen, men sitter derimot igjen med mer respekt for låtskrivere enn det jeg gjorde før Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GeneralVincento 87 Del Skrevet 21. Januar 2014 Del Skrevet 21. Januar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=oKnwHAGXvlE Bob Bob, Bob Bob Bob Bob, Bob Bob Bob Bob, Bob Bob Bob Bob BRADLEY 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fanatico 395 Del Skrevet 21. Februar 2014 Del Skrevet 21. Februar 2014 Gir meg ikke helt med denne, da jeg syns melodien er helt genial. Litt bedre versjon av den her: Nr 5 - FC Nürnberg 07:06 - 08:18 Forslag til tekst: åååå ååååå åå Yngve Hallèn! Kjeltring nummer ÈN! Morten Stene, slikker sine sår For oss venter nye store år! åååå åååååå åå ååå ååå ååååå åååå ååååå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
UstoppeligeGræff 99 Del Skrevet 21. Februar 2014 Del Skrevet 21. Februar 2014 Gir meg ikke helt med denne, da jeg syns melodien er helt genial. Litt bedre versjon av den her: Nr 5 - FC Nürnberg 07:06 - 08:18 Forslag til tekst: åååå ååååå åå Yngve Hallèn! Kjeltring nummer ÈN! Morten Stene, slikker sine sår For oss venter nye store år! åååå åååååå åå ååå ååå ååååå åååå ååååå Enga har den samme melodien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 21. Februar 2014 Del Skrevet 21. Februar 2014 Gir meg ikke helt med denne, da jeg syns melodien er helt genial. Litt bedre versjon av den her: Nr 5 - FC Nürnberg 07:06 - 08:18 Forslag til tekst: åååå ååååå åå Yngve Hallèn! Kjeltring nummer ÈN! Morten Stene, slikker sine sår For oss venter nye store år! åååå åååååå åå ååå ååå ååååå åååå ååååå Enga har den samme melodien Felles fiende, felles sang 2 ganger i året. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 19. Mars 2014 Del Skrevet 19. Mars 2014 Gammel "slager": (Mel: Gøy på landet!) Kan tro vi har fått det gøy & hyggelig her i Bærget på Nadderud så er vår jobb å alle andre terge og når vi stiller opp på kamp, så er vi blant de beste etterpå så skal vi alle sammen ut å feste Gøy med penger, gøy med penger Sånt no` hakke de i by`n Nei det har de ikke Gøy med penger, gøy med penger sån`t no hakke de i by`n Og noen av oss stiller opp i dress og slips og skjorte og resten av oss er vel heller ikke særlig borte vi stiller opp med Stabæk-tøy og dollartegn i "ævva" og alle sammen går rundt med en mobil oppi rævva Gøy med mobil, gøy med mobil la oss ringe hjem til far ja, det gjør vi gjerne gøy med mobil, gøy med mobil vi som mange penger har Stabæk det er laget som vi alle sammen støtter selv om Jesper Jansson har utrolig svære føtter og det er flinke gutter som i målet ballen putter men Ingo står og heier og på dollarsedler sutter Gøy med penger…. Ler godt av denne her ass!! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 20. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 20. Mars 2014 (endret) det var jo rimelig gøy den gangen vi hadde penger da.... Endret 20. Mars 2014 av stephanois 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå