vestallstar 1 102 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Mai 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Mai 2015 Cup er cup Ballen er rund Jeg heter Robin Og corner er mål Cup er cup Ballen er rund Jeg heter Robin Og seiern er vår Lalalala Lalala la Lalalala Lalala la Bare å lære seg denne først som sist 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 7. Mai 2015 Del Skrevet 7. Mai 2015 Cup er cup Ballen er rund Jeg heter Robin Og corner er mål Cup er cup Ballen er rund Jeg heter Robin Og seiern er vår Lalalala Lalala la Lalalala Lalala la Bare å lære seg denne først som sist Du glemte vers tre da... Jeg er Stengle og er et svin bruker sprøyter med heroin. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kaffekopp 118 Del Skrevet 4. Juni 2015 (endret) Del Skrevet 4. Juni 2015 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=rbSWWy3OJKs Vil det være kopi å lage lik frase? *vet at vi allerede har "vi elsker stabæk" Endret 4. Juni 2015 av kaffekopp 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jalasto 183 Del Skrevet 13. Juni 2015 Del Skrevet 13. Juni 2015 Noen som vet om en sang som var på en cd fra slutten av 90- tallet, tror den cden var i forbindelse med cupfinalen i 98 ettersom cupfinalesangen var med på cd. Stabæk, mitt Stabæk er en av de andre sangene på denne cden. Noe av teksten i den sangen jeg tenker på: "Vi blåste på, vi blåste på" "Stabæk, Stabæk- våre helter, Stabæk, Stabæk- våre helter" "For støtte det skal laget ha, da spiller stadig gutta bra" Noen som vet om denne sangen ligger noen steder på nettet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 13. Juni 2015 Del Skrevet 13. Juni 2015 "De blaa står på, de blaa står på" er hva de sier: http://m.rockipedia.no/utgivelser/12153/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. Juni 2015 Del Skrevet 13. Juni 2015 Du tenker på "De blå står på", den ligger i Dropbox-mappen som nylig ble postet på forumet: https://www.dropbox.com/s/rj1l57d08f8mav5/de%20blaa%20st%C3%A5r%20p%C3%A5.m4a?dl=0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 14. Juni 2015 (endret) Del Skrevet 14. Juni 2015 (endret) Noen som vet om en sang som var på en cd fra slutten av 90- tallet, tror den cden var i forbindelse med cupfinalen i 98 ettersom cupfinalesangen var med på cd. Stabæk, mitt Stabæk er en av de andre sangene på denne cden. Noe av teksten i den sangen jeg tenker på: "Vi blåste på, vi blåste på" "Stabæk, Stabæk- våre helter, Stabæk, Stabæk- våre helter" "For støtte det skal laget ha, da spiller stadig gutta bra" Noen som vet om denne sangen ligger noen steder på nettet? 1995, rip off fra en United-sang fra 1994. Jeg får gåsehud hver gang jeg hører denne. Endret 14. Juni 2015 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 14. Juni 2015 Del Skrevet 14. Juni 2015 Gåsehud av en unitedsang? Og kalle det rip off av unitedsang når det er en status quo låt? Snakk om KLOVN du er slum!! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 14. Juni 2015 Del Skrevet 14. Juni 2015 Haha, Slum as! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 2. August 2015 Del Skrevet 2. August 2015 Teksten til sangen ' rykker opp og vi rykker ned ole ole ole'? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 2. August 2015 Del Skrevet 2. August 2015 Vaffancolo vi er stabækguttene Vi rykker opp og vi ned Allez allez allez allez Vaffancolo vi er stabækguttene Når alle trodde lillestrøm og enga lagde helvete 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 10. August 2015 Del Skrevet 10. August 2015 Hvordan er teksten på "det e så lætt"? (Blitt ubehagelig få kamper i år) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 10. August 2015 Del Skrevet 10. August 2015 Blir det rall, eller edelt metall Blir det rall, eller edelt metall DET blir rall og edelt metall For stabækgutta kan spille ball Det e så lætt, det e så lætt De andre går lækk, for vi e Stabæk Lalalala osv. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 10. August 2015 Del Skrevet 10. August 2015 Blir det rall, eller edelt metall Blir det rall, eller edelt metall DET blir rall og edelt metall For stabækgutta kan spille ball Det e så lætt, det e så lætt De andre går lækk, for vi e Stabæk Lalalala osv. Hjertelig takk og lykke til med neste innlegg, nr. 1000! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. April 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. April 2016 Spør du en cowboy nedi Tennessee, Hvem dribler best on the long prairie? svarer han straks at det finns ingen tvil: Mannen som aldri vil ta seg en hvil. Davey, Alex davey, dribler hele dagen lang! Lionel messi er en hederskar. Mange trofeer på veggen han har, men om du mener at han dribler best spytter han skråen og peker mot vest. Davey, Alex davey, ingen dribler slik som ham. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 3. April 2016 Del Skrevet 3. April 2016 Bare å sette i gang med å pugge teksten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 21. April 2016 Del Skrevet 21. April 2016 I disse tunge tider: 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 25. April 2016 Del Skrevet 25. April 2016 Savner lalala Stabæk, når vi tar frem skjerfene. Burde bli tatt frem mot Odd på søndag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 25. April 2016 Del Skrevet 25. April 2016 Savner lalala Stabæk, når vi tar frem skjerfene. Burde bli tatt frem mot Odd på søndag. Enkel tekst da, denne klarer vi 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 29. Mai 2016 Del Skrevet 29. Mai 2016 Det er bare å lære seg teksten med en gang: 0:28-0:44Han scorer mål, Agon scorer mål han scorer mål, Agon scorer mål han scorer mål, Agon scorer mål han scorer mål, Agon scorer mål 0:44-0:57 Agon Mehmeti! Lalalalalalala Agon Mehmeti! Lalalalalalala Agon Mehmeti! Lalalalalalala Agon Mehmeti! 0:58-osv Nananananananananana.....osv 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 487 Del Skrevet 29. Mai 2016 Del Skrevet 29. Mai 2016 Nå har vel Agon en sang allerede 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 8. Juli 2016 (endret) Del Skrevet 8. Juli 2016 (endret) Når vi først har begynt å diskutere sanger kan vi like så godt ta det videre i en egnet tråd. Anglo, javel - men fet melodi. https://youtu.be/93RlLczbmRM På refrenget etter drøye 40 sek. Tenkte bare raskt ut denne: Vi blir - aldri normale *klappklapp* Er fortsatt gale Fulle som sjømenn Vil aldri følge strømmen Ække alltid fett Men Alltid. Uansett! Edit: x2 og avslutte med ALLTID UANSETT! Som i youtubeklippet. Endret 8. Juli 2016 av s-simen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 780 Del Skrevet 23. Mars 2017 Del Skrevet 23. Mars 2017 Er denne ny? JEG ER FAENMEG SÅ FLOTT Jeg er faen meg så flott når jeg kler meg opp i blått gi meg øl, gi meg sigg så blir kampen ekstra digg og hvis morra di er mann kan hun bli med neste gang for vi er Bæææærumspøbler på turné! Jeg er faen meg så flott når jeg kler meg opp i blått gi meg øl, gi meg sigg så blir kampen ekstra digg og hvis morra di har pels blir det danglebær til kvelds for vi er Bæææærumspøbler på turné! (Fant den under tribunesanger, på siden) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 23. Mars 2017 Del Skrevet 23. Mars 2017 Nope, men sjelden brukt de siste årene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 23. Mars 2017 Del Skrevet 23. Mars 2017 Jeg skrev den for mange år siden etter at Alz mente vi hadde for snille sanger. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 23. Mars 2017 Del Skrevet 23. Mars 2017 Jeg synes også det, i grunn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 298 Del Skrevet 23. Mars 2017 Del Skrevet 23. Mars 2017 En gammel favoritt den der! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Del Skrevet 23. Mars 2017 Del Skrevet 23. Mars 2017 Bare å ta opp denne sangen igjen, først som sist. Husker da jeg for første gang stod med support, og denne ble sunget. Jeg smilte bredt fra øre til øre, og vil gjerne gjøre det i år igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 498 Del Skrevet 23. Mars 2017 Del Skrevet 23. Mars 2017 Er denne ny? JEG ER FAENMEG SÅ FLOTT Jeg er faen meg så flott når jeg kler meg opp i blått gi meg øl, gi meg sigg så blir kampen ekstra digg og hvis morra di er mann kan hun bli med neste gang for vi er Bæææærumspøbler på turné! Jeg er faen meg så flott når jeg kler meg opp i blått gi meg øl, gi meg sigg så blir kampen ekstra digg og hvis morra di har pels blir det danglebær til kvelds for vi er Bæææærumspøbler på turné! (Fant den under tribunesanger, på siden) Har aldri vært med å synge denne, men faen den var drit fet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 780 Del Skrevet 23. Mars 2017 Del Skrevet 23. Mars 2017 Bare å ta opp denne sangen igjen, først som sist. Husker da jeg for første gang stod med support, og denne ble sunget. Jeg smilte bredt fra øre til øre, og vil gjerne gjøre det i år igjen. Få det pååååå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå