gladdis 0 Del Skrevet 27. August 2005 Del Skrevet 27. August 2005 Hei, Thomas fra Kjeller'n i Alta her! Jeg "samler" på supportersanger, og da jeg kom jeg fra jobb lørdag den 13. fant jeg ut at jeg ikke hadde noen av deres fantastiske sanger;) Kan noen i "Bærum Gin Bitterforæning" hjelpe meg å skaffe en CD eller noe, det hadde vært ypperlig. Mvh Thomas Gladsø Alta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 27. August 2005 Del Skrevet 27. August 2005 Hei, Thomas fra Kjeller'n i Alta her! Jeg "samler" på supportersanger, og da jeg kom jeg fra jobb lørdag den 13. fant jeg ut at jeg ikke hadde noen av deres fantastiske sanger;) Kan noen i "Bærum Gin Bitterforæning" hjelpe meg å skaffe en CD eller noe, det hadde vært ypperlig. Mvh Thomas Gladsø Alta 45367[/snapback] Nå tilhører jeg ikke ovennevnte foræning, men jeg kan sterkt anbefale "Alltid Uansett" som du får kjøpt på stabak.no. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Hei, Thomas fra Kjeller'n i Alta her! Jeg "samler" på supportersanger, og da jeg kom jeg fra jobb lørdag den 13. fant jeg ut at jeg ikke hadde noen av deres fantastiske sanger;) Kan noen i "Bærum Gin Bitterforæning" hjelpe meg å skaffe en CD eller noe, det hadde vært ypperlig. Mvh Thomas Gladsø Alta 45367[/snapback] Sorry det er faktisk min feil at dere ikke har det.. Jeg skulle legge igjen cd ,men var for opptatt med å passe på at vi hadde musikk på våre vorespiel. Jeg kan sende den oppover bare send meg adr så kommer den i posten! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Tenkte vi skulle prøve å bli enige om hvordan vi skal synge sangen AU! AU! AU! osv. når en spiller er skadet. Jeg synes at vi burde skrike AU!!!! når spilleren setter ned foten som er "skadet"... Hva synes dere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Tenkte vi skulle prøve å bli enige om hvordan vi skal synge sangen AU! AU! AU! osv. når en spiller er skadet. Jeg synes at vi burde skrike AU!!!! når spilleren setter ned foten som er "skadet"... Hva synes dere? Den er jeg enig i! tror det blir mye bedre om vi skriker det når han setter foten ned i stedet for fortere og fortere.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 21. September 2005 Del Skrevet 21. September 2005 Gjør det enkelt - Synger fortere og fortere! Den kan vi! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Tenkte vi skulle prøve å bli enige om hvordan vi skal synge sangen AU! AU! AU! osv. når en spiller er skadet. Jeg synes at vi burde skrike AU!!!! når spilleren setter ned foten som er "skadet"... Hva synes dere? Den er jeg enig i! tror det blir mye bedre om vi skriker det når han setter foten ned i stedet for fortere og fortere.. Blir litt vanskelig hvis han får vondt i armen eller skulderen da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Tenkte vi skulle prøve å bli enige om hvordan vi skal synge sangen AU! AU! AU! osv. når en spiller er skadet. Jeg synes at vi burde skrike AU!!!! når spilleren setter ned foten som er "skadet"... Hva synes dere? Den er jeg enig i! tror det blir mye bedre om vi skriker det når han setter foten ned i stedet for fortere og fortere.. Jeg synes vi kan droppe hele greia.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Tenkte vi skulle prøve å bli enige om hvordan vi skal synge sangen AU! AU! AU! osv. når en spiller er skadet. Jeg synes at vi burde skrike AU!!!! når spilleren setter ned foten som er "skadet"... Hva synes dere? Jeg er enig med deg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 samme melodi som stabæklars`s "stabæk rykker opp igjen": staabæk.alltid uansett staabæk alltid uansett og stabæk alltid uansett, uansett! kanskje denne er brukt før, men synes den var ganske genial Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Eeh, syns vi kan holde oss til "Stabæk rykker opp igjen" på den melodien jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Eeh, syns vi kan holde oss til "Stabæk rykker opp igjen" på den melodien jeg... Ny tekst neste år....? Eller ny melodi OG ny tekst??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Eeh, syns vi kan holde oss til "Stabæk rykker opp igjen" på den melodien jeg... var den så illle altså? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Jeg synes det var bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Jeg synes det var bra! Enig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Jeg synes det var bra! Støtter det jeg også. Låten har vært med å gi oss trøkk og tro. Snart er det ikke bare tro - men full visshet (at vi rykker opp igjen). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 Jeg synes det var bra! Støtter det jeg også. Låten har vært med å gi oss trøkk og tro. Snart er det ikke bare tro - men full visshet (at vi rykker opp igjen). ja, for med seier i Mandal, og neste hjemmekamp burde det vel være lov å regne opprykket for "sikkert"??? fett med nye sanger! StabækLars, har du noen klare til opprykksfesten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 22. September 2005 Del Skrevet 22. September 2005 han kommer sikkert ikke til og ville si noe om det... Vi vil ha ny sang og supermanndrakta på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 han kommer sikkert ikke til og ville si noe om det... Vi vil ha ny sang og supermanndrakta på HØR, HØR! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Vi får se, da vettu Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Vi får se, da vettu SE! SE! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 .... og hva skal vi synge for Roger'n da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 vi trenger vel ikke synge noe kan vi ikke heller bare lage en banner eller noe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 vi trenger vel ikke synge noe kan vi ikke heller bare lage en banner eller noe Om vi skal gjøre noe spesielt - som banner - bør også gutten få tilbud om å være dagens maskot (og om det allerede er bestemt hvem som skal være det kan han være dagens ekstramaskot). Sikker på at det vil være topp for en tiåring å stå/sitte der ut å motta hele Nadderuds hyllest i seriefinalen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 vi trenger vel ikke synge noe kan vi ikke heller bare lage en banner eller noe Et banner med "Velkommen til Nadderud Roger" hadde gjort seg. Ole. Dette er ditt område. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 23. September 2005 (endret) Del Skrevet 23. September 2005 (endret) Redd det kan fort bli for mye for han, tror det holder med kamp og spillermøte blir det for mye forsvinner mange av inntrykkene. Endret 23. September 2005 av Pondus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Han er vel på Nadderud for å være med å hylle de blaa - ikke seg selv... Business as usual! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Han er vel på Nadderud for å være med å hylle de blaa - ikke seg selv... Business as usual! Vi hyller vel alltid maskoten? Som en av de blaa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Han er vel på Nadderud for å være med å hylle de blaa - ikke seg selv... Business as usual! Vi hyller vel alltid maskoten? Som en av de blaa. Såklart gjør vi det. Men vi lagger hverken banner eller sang til han! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Redd det kan fort bli for mye for han, tror det holder med kamp og spillermøte blir det for mye forsvinner mange av inntrykkene. Enig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå