Torres 4 053 Del Skrevet 30. Oktober 2023 Del Skrevet 30. Oktober 2023 https://www.dropbox.com/scl/fo/b1ksiccunfjzt2g1w891s/h?rlkey=yweuegx3yjappem3a501alwrf&dl=0 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 675 Del Skrevet 30. Oktober 2023 Del Skrevet 30. Oktober 2023 Hadde glemt hvor bra den Egil Clausen - Bob låten er.. må jo være selvsagt som pause musikk på Nadderud istedenfor den free from desire.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 28. November 2023 Del Skrevet 28. November 2023 Har rotet meg inn på Qatar - Saudi-Arabia i Champions League og la merke til denne fra PSG-fansen som jeg er usikker på om jeg har hørt før på norske tribuner (?). Kunne den ha vært et objekt for en lang busstur til Haugesund? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 338 Del Skrevet 16. Februar Del Skrevet 16. Februar Kom plutselig på en sang i dag som jeg ikke har hørt på ganske mange år: Melodi I am sailing. Tekst: etter hukommelsen. Elsker Stabæk, elsker Stabæk . . . .. . .. for de blaa Gjennom tap og fram til seier Vil vi alltid sammen stå 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 16. Februar Del Skrevet 16. Februar Andre linje er "Bærums stolthet er de Blaa". Mener å huske at jeg hørte den et par ganger i 2023. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 16. Februar Del Skrevet 16. Februar Den sangen i 30-40 min etter at vi røk i semien mot lsk på Åråsen i 07 er ene og alene god nok grunn til at jeg IKKE vil ha var. Et av mine aller beste Stabækminner. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 556 Del Skrevet 17. Februar Del Skrevet 17. Februar 1 time siden skrev s-simen: Den sangen i 30-40 min etter at vi røk i semien mot lsk på Åråsen i 07 er ene og alene god nok grunn til at jeg IKKE vil ha var. Et av mine aller beste Stabækminner. Den kvelden er et av mine værste minner. Jeg har nesten ikke vært tilbake på Åråsen siden. Lyden av klasken til Sundgot rir meg fortsatt som en mare. Men jeg er like bestemt på at jeg IKKE vil ha VAR. Men sangen er fin å dra på etter en tung kveld. Alltid. Uansett. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elliott Ottesen 697 Del Skrevet 17. Februar Del Skrevet 17. Februar 4 timer siden skrev s-simen: Den sangen i 30-40 min etter at vi røk i semien mot lsk på Åråsen i 07 er ene og alene god nok grunn til at jeg IKKE vil ha var. Et av mine aller beste Stabækminner. Har samme minne fra kvartfinaletap i NM på Åråsen i 2017, et år der vi hadde et bra lag og kunne gått hele veien med litt hell. Sto igjen og sang den til hele stadion var tom. Tungt minne for en yngre supporter som aldri har sett Stabæk vinne noe 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 17. Februar Del Skrevet 17. Februar 11 timer siden skrev Mr. Diamond: Den kvelden er et av mine værste minner. Jeg har nesten ikke vært tilbake på Åråsen siden. Lyden av klasken til Sundgot rir meg fortsatt som en mare. Men jeg er like bestemt på at jeg IKKE vil ha VAR. Men sangen er fin å dra på etter en tung kveld. Alltid. Uansett. Ja misforstå meg rett, kampen er et av mine verste minner. Men som en da 13-åring er øyeblikket vårt etter kampen et av mine sterkeste og beste minner. og Sundgot-hatet er absolutt like intenst idag som da. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 603 Del Skrevet 17. Februar Del Skrevet 17. Februar Cupfinalen 07 kunne jo også ha vært et fint minne? Vi kan si mye dritt om måten VAR har blitt brukt på, men at systemet ødelegger mulighetene våre til å tape kamper er nytt. Kanskje kan man si at VAR (hvis det fungerer) tar fra oss muligheten til bli bortdømt? (Om det er poenget må vel Sandefjord borte i fjor være den ultimate opplevelsen. Først fradømt seier på overtid, så gitt sjansen tilbake fra VAR og så fradømt en gang til!) 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 17. Februar Del Skrevet 17. Februar Jøss! Det var et overraskende svar. Ikke mening å starte (nok) en var-diskusjon. Så jeg avslutter med at jeg ofte har sterkere følelser knyttet til opplevelser enn til resultater. Særlig 15år senere. Styrer det heller tilbake on-topic med at dette er en sang jeg faktisk foretrekker at vi synger sjeldnere. Det er en felleskap-sang. Mener den har dukket opp noen ganger i 80. min når vi har ligget under 0-1. Mulig det kun er meg og mine følelser knyttet til sangen, men da tenker jeg at vi allerede har tapt. Hvis det var opp til meg kan den gjerne være forbeholdt til etter kampslutt og ved spesielle anledninger (med de trenger forsåvidt ikke bare være negative). 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mike 1 317 Del Skrevet 6. Mai Del Skrevet 6. Mai Hadde vært fett med et comeback på «For vi er Stabæks 12. mann, Vi synger med i med -og motgang, vi synger høyt for klubben vår, vi står igjen når alle går, for vi er Stabæks 12. mann», sangen! Vår aller kuleste imo. Kan bli no jævlig trøkk på den klappingen på slutten om alle er med! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Mai Hunden Nils? 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 352 Del Skrevet 8. Mai Del Skrevet 8. Mai På 16.2.2024 den 23.26 skrev 1369: Kom plutselig på en sang i dag som jeg ikke har hørt på ganske mange år: Melodi I am sailing. Tekst: etter hukommelsen. Elsker Stabæk, elsker Stabæk . . . .. . .. for de blaa Gjennom tap og fram til seier Vil vi alltid sammen stå Den sangen har jeg et skikkelig minne fra Ranheim, når vi stod og sang i bortimot 90 min, også etter kampen var ferdig, og det tok laaaang tid før spillerne kom ut noe slukøret... Husker kioskpersonalet kom og serverte oss kaffe og pølser de ikke hadde fått solgt. Hører gjerne den i kveld om det skulle gå åt skogen, noe jeg egentlig tviler på... (ser kampen hjemme, da jeg er syk) 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 9. Mai Del Skrevet 9. Mai På 8.5.2024 den 12.47 skrev h1912: Den sangen har jeg et skikkelig minne fra Ranheim, når vi stod og sang i bortimot 90 min, også etter kampen var ferdig, og det tok laaaang tid før spillerne kom ut noe slukøret... Husker kioskpersonalet kom og serverte oss kaffe og pølser de ikke hadde fått solgt. Hører gjerne den i kveld om det skulle gå åt skogen, noe jeg egentlig tviler på... (ser kampen hjemme, da jeg er syk) Den synges nesten bare etter kjipe tap, men jeg har en drøm om at vi en dag synger den etter en skikkelig deilig seier også. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 219 Del Skrevet 9. Mai Del Skrevet 9. Mai 30 minutter siden skrev Posse: Den synges nesten bare etter kjipe tap, men jeg har en drøm om at vi en dag synger den etter en skikkelig deilig seier også. Etter at vi har slått Barca i CL-semifinalen på Blue Dream Arena? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mai 5 minutter siden skrev Kaizer Alphonse: Etter at vi har slått Barca i CL-semifinalen på Blue Dream Arena? Det holder å slå motstanderen i siste kamp på gamle Nadderud 🥹 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mai 6 timer siden skrev Posse: Den synges nesten bare etter kjipe tap, men jeg har en drøm om at vi en dag synger den etter en skikkelig deilig seier også. Den ble sunget i bussen hele veien fra Marienlyst til Bekkestua da vi sikra sølvet med en brakseier i 07 🍾 På Blaa kom spillerene og festet med oss til natten ble til dag 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anderson 319 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. Mai En annen sang: Sunget ut i!! Sunget ut i! Sunget ut i egen by!!! Få på mer hat mot andre lag, sier nå jeg 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 762 Del Skrevet 8. Juli Del Skrevet 8. Juli "Vi har en søkkrik onkel Som hater Vålerenga..." Kom til meg i en drøm her om dagen. Sikkert ukult å stjele sanger fra andre lag, men hva vet jeg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 8. Juli Del Skrevet 8. Juli Vi har jo ikke det, da rike onkler er slike som Trøim er for enga. Men man kan vel synge "Vi har søkkrik pappa...."? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Oktober Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Oktober Jeg prøvde tidligere i sommer å foreslå en supportersang til vår kaptein for noen av dere, og fikk okey gjennomslag på å ta det videre. Melodien er den samme som vi hadde til vår forrige kaptein Hanche-Olsen. Håper generelt vi kan begynne å lage noen flere spillersanger. Tenk så kult for noen av unggutta som har vært i klubben hele livet å få noe dedikert til seg selv når de begynner å få det til på a-laget. 1) Fordi det er fett å ha noe å synge til spesifikke spillere både på og utenfor banen 2) jeg tror spillerne setter ekstra pris på det 3) Vi mangler noen responssanger til det som skjer i kampbildet, som feks kan være å hylle en spiller. Sangen lyder slik i alle fall: Nico Næss, er vår kaptein Vinner dueller og knekker bein Han er fra øst, ser ut som vest Golf og champagne kler han best La-la-la-la La-la-la-la Golf og champagne, kler han best Sistevnte spiller litt på hva han har sagt i Bærumsball. Så er det rom for å innføre den, eller trengs det litt mer arbeid? 45 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Oktober Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Oktober 21 timer siden skrev Ulle: Jeg prøvde tidligere i sommer å foreslå en supportersang til vår kaptein for noen av dere, og fikk okey gjennomslag på å ta det videre. Melodien er den samme som vi hadde til vår forrige kaptein Hanche-Olsen. Håper generelt vi kan begynne å lage noen flere spillersanger. Tenk så kult for noen av unggutta som har vært i klubben hele livet å få noe dedikert til seg selv når de begynner å få det til på a-laget. 1) Fordi det er fett å ha noe å synge til spesifikke spillere både på og utenfor banen 2) jeg tror spillerne setter ekstra pris på det 3) Vi mangler noen responssanger til det som skjer i kampbildet, som feks kan være å hylle en spiller. Sangen lyder slik i alle fall: Nico Næss, er vår kaptein Vinner dueller og knekker bein Han er fra øst, ser ut som vest Golf og champagne kler han best La-la-la-la La-la-la-la Golf og champagne, kler han best Sistevnte spiller litt på hva han har sagt i Bærumsball. Så er det rom for å innføre den, eller trengs det litt mer arbeid? Ser ut som responsen er god, noe som lover bra for å teste det ut. Jeg har også snekret sammen sanger til Skjelvik, Geelmuyden, Vinge, Diabate, Veum, Spiten og Olderheim (varierende kvalitet). Kanskje sjekke det ut på bussen mot Vinger om de holder mål eller om det er noen vi spesielt ønsker å unne en sang. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Oktober Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Oktober 1 time siden skrev Ulle: Ser ut som responsen er god, noe som lover bra for å teste det ut. Jeg har også snekret sammen sanger til Skjelvik, Geelmuyden, Vinge, Diabate, Veum, Spiten og Olderheim (varierende kvalitet). Kanskje sjekke det ut på bussen mot Vinger om de holder mål eller om det er noen vi spesielt ønsker å unne en sang. Herlig!! Som fersk supporter var spillersanger noe av det som skapte mest tilknytning til laget for min del. Har vært mye motstand mot dette de siste ti årene så håper dette kan snu nå. Helt enig i at det også gjør noe med dynamikken å kunne kjøre spillersanger tilpasset kampsituasjoner også. 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mdawg 24 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Oktober Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Oktober 3 timer siden skrev Ulle: Ser ut som responsen er god, noe som lover bra for å teste det ut. Jeg har også snekret sammen sanger til Skjelvik, Geelmuyden, Vinge, Diabate, Veum, Spiten og Olderheim (varierende kvalitet). Kanskje sjekke det ut på bussen mot Vinger om de holder mål eller om det er noen vi spesielt ønsker å unne en sang. Matic! Bare se på hvordan ansiktet hans lyste opp da navnet hans ble ropt! Tror han vil sette stor pris på det. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå