Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er vel riktig at han er FFK spiller, men det er ikke lenge igjen av det. Hans kontrakt med FFK går ut ved nyttår så han har allerede nå muligheten til å forhandle med nye klubber og evt. gå vederlagtfritt til ny klubb. Det som er spennende for oss som klubb er at Jørgen da antagelig har fått indikasjon på at han ikke blir satset på i Stabæk.

Det er nok lang vei fra benken i Stabæk til fast plass på laget, i tillegg har Stabæk spennende midtstoppere på vei inn i troppen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

, i tillegg har Stabæk spennende midtstoppere på vei inn i troppen.

45386[/snapback]

OK Markus - forklar!

45404[/snapback]

bare juniorspillere som jeg vet om - beklager!

45405[/snapback]

Trodde du viste om nok en ny svenske..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

, i tillegg har Stabæk spennende midtstoppere på vei inn i troppen.

45386[/snapback]

OK Markus - forklar!

45404[/snapback]

bare juniorspillere som jeg vet om - beklager!

45405[/snapback]

Trodde du viste om nok en ny svenske..

45406[/snapback]

Vi har både Lasse og Håkon på Stabæk 2 som kan spille stopper. begge er etter min mening bedre enn Jørgen. men det kan ha noe med at jeg kun har sett de på Stabæk 2, der nivået ikke er så høyt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har både Lasse og Håkon på Stabæk 2 som kan spille stopper. begge er etter min mening bedre enn Jørgen

Håkon ja, Lasse nei.

45409[/snapback]

Uenig. Lasse har kjempepotensiale

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har både Lasse og Håkon på Stabæk 2 som kan spille stopper. begge er etter min mening bedre enn Jørgen

Håkon ja, Lasse nei.

45409[/snapback]

Hepp,

Er du vill mann! Lasse er etter min mening den av ungutta som har størst potensiale!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

QUOTE(Pondus @ 28. Aug 2005, 12:31)

Håkon ja, Lasse nei.

Hepp,

Er du vill mann! Lasse er etter min mening den av ungutta som har størst potensiale!

@ringo

Nei, men vis du hadde tatt deg tid til å lese litt lengere ned på siden, så hadde du sett at jeg også hadde skrevet: Har ikke sagt eller skrevet at han ikke har kjempepotensiale, men han er ikke bedre enn Jørgen pr dags dato.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det vil overraske meg at Jørgen som akkurat kommer tilbake fra skade er bedre enn Lasse. Har dog ikke sett Jørgen etter at han kom tilbake. Men har sett Lasse flere ganger i år... Han er jo aldri dårlig! Har veldig gode basisferdigheter og leser spillet godt. Som sagt så er han etter min ringe vurderingsevne den klart beste av de yngre spillerne i klubben...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Jørgen Pettersen
  • Opprett ny...