stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. August 2005 Del Skrevet 27. August 2005 Veldig bra, Guinn! Vær så snill og behold de lyse fargene som default. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 De er standard. Det mørke utseende vil sannsynligvis forsvinne ved overgangen til ny versjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 NEEI! huff, that sucks man, that sucks, OOH! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 ikke ta de lyse fargene som det eneste alternativet!!!! DET VAR GRUSOMT!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Ille at søkefunksjonen "se nye innlegg" ikke fungerer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 28. August 2005 Del Skrevet 28. August 2005 Det mørke utseende vil sannsynligvis forsvinne ved overgangen til ny versjon. 45395[/snapback] Nei, nei, nei, nei!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 Er jeg den eneste som hele tiden har brukt lyst....? Er nok en vanesak altså! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 29. August 2005 (endret) Del Skrevet 29. August 2005 (endret) Nettopp, er vant til de mørke fargene... IKKE LA DE LYSE FARGENE VÆRE ENESTE ALTERNATIV!! Endret 29. August 2005 av Anna Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 behold de mørke å da.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 behold de mørke å da.... 45649[/snapback] Må nok innrømme at de blå sidenen var bedre, dette var lyst og litt Rbk aktig vaske vaske munnen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 30. August 2005 Del Skrevet 30. August 2005 Er jeg den eneste som hele tiden har brukt lyst....? Er nok en vanesak altså! 45621[/snapback] Nei jeg bruker også lyst! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 30. August 2005 Del Skrevet 30. August 2005 Høres rart ut om det ikke går an å få tak i mørkeblåe "skins" til neste versjon av forumet. Det mørkeblåe fra BoHeGeHa som de fleste bruker nå er også funnet på nettet! Kanskje man må søke litt, og finne et annet mørkeblått, men at det skal være umulig har jeg vanskelig for å tro! :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 30. August 2005 Del Skrevet 30. August 2005 Støtter mørkeblått forum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 30. August 2005 Del Skrevet 30. August 2005 De er standard. Det mørke utseende vil sannsynligvis forsvinne ved overgangen til ny versjon. 45395[/snapback] Hold ut, Guinn! Hold ut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaatter 5 Del Skrevet 30. August 2005 Del Skrevet 30. August 2005 Jeg er sikker på at om ett halvt år har alle glemt denne diskusjonen, uavhengig om det blir lys- eller mørkeblå! Dette er peanøtter folkens! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 30. August 2005 Del Skrevet 30. August 2005 Høres rart ut om det ikke går an å få tak i mørkeblåe "skins" til neste versjon av forumet. Det mørkeblåe fra BoHeGeHa som de fleste bruker nå er også funnet på nettet! Kanskje man må søke litt, og finne et annet mørkeblått, men at det skal være umulig har jeg vanskelig for å tro! :-) 45669[/snapback] Jeg har ikke sagt at det ikke finnes andre mørkeblå skins :-) Det jeg sier er at jeg vil oppgradere til ny versjon så snart den er klar. Dette medfører at BoHeGeHa sitt skin sannsynligvis ikke vil være oppdatert. Det vil bli lagt inn et mørkt alternativ, men det vil ikke være standard! Bjørn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 30. August 2005 Del Skrevet 30. August 2005 Så bra! :-) Slik det er i dag "husker" jo forumet hvilke skin hver innloggede bruker har valgt, så fortsetter det slik er det jo ikke noe problem så lenge man har et mørkeblått å velge i. Hvilket skin som er default er jo bare interessant for de som ikke er logget inn :-) Så det ser ut som alle får det som de vil ha, enten det er et skin som ligner på draktene fra 80-tallet eller dagens drakter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå