Tonje 0 Del Skrevet 7. September 2005 Del Skrevet 7. September 2005 Til informasjon: 25 personer er meldt på turen til Sogndal. Det er altså fortsatt plasser igjen, så ring og bestill. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakon 3 Del Skrevet 7. September 2005 Del Skrevet 7. September 2005 Tror ikke Stabekk VGS brukes som valglokale...men kan jo håpe! 46574[/snapback] Foreslår i disse valgtider at det kommer en bred informasjon om hvor det er valglokaler og når de åpner etc....Og dette i tillegg til at vi kan få full utdypning av de forskjellige partiers løfter og program HAr ikke fått fulgt med i de forskjellige debatter på fjernsynet så er ikke orientert Og når dette er gjort så hadde det vært fint om vi som ikke går på skole kan få navnene på alle de som slipper skole denne dagen, da det er ettervært blitt en stor inntresse for det blant alle leserne på forumet. Takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 7. September 2005 Del Skrevet 7. September 2005 Foreslår i disse valgtider at det kommer en bred informasjon om hvor det er valglokaler og når de åpner etc....Og dette i tillegg til at vi kan få full utdypning av de forskjellige partiers løfter og program HAr ikke fått fulgt med i de forskjellige debatter på fjernsynet så er ikke orientert Og når dette er gjort så hadde det vært fint om vi som ikke går på skole kan få navnene på alle de som slipper skole denne dagen, da det er ettervært blitt en stor inntresse for det blant alle leserne på forumet. Takk 46922[/snapback] Her skulle jeg skrevet noe. Men jeg gidder ikke.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 7. September 2005 Del Skrevet 7. September 2005 Det er noe med innleggene som kommer inn på valget og stemming osv som har en tendens til å bekrefte en del fordommer mot fotballtilhengere... Jeg skal ikke foreslå hvem man bør stemme på. Men kom dere til stemmeurnene. Folk som ikke har stemt har ingen rett til å klage på at Valgerd Svarte**** Landstad fortsetter som sportsminister i Norge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Skådinn 0 Del Skrevet 7. September 2005 Del Skrevet 7. September 2005 Tror ikke Stabekk VGS brukes som valglokale...men kan jo håpe! 46574[/snapback] Foreslår i disse valgtider at det kommer en bred informasjon om hvor det er valglokaler og når de åpner etc....Og dette i tillegg til at vi kan få full utdypning av de forskjellige partiers løfter og program HAr ikke fått fulgt med i de forskjellige debatter på fjernsynet så er ikke orientert Og når dette er gjort så hadde det vært fint om vi som ikke går på skole kan få navnene på alle de som slipper skole denne dagen, da det er ettervært blitt en stor inntresse for det blant alle leserne på forumet. Takk 46922[/snapback] tar tilbake all snakk om skole... Skulle bare vite om jeg skulle være "syk" på mandag eller ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 7. September 2005 Del Skrevet 7. September 2005 da burde det kanskje åpnes en ny tråd om hva stabæk supportere stemmer på? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 8. September 2005 (endret) Del Skrevet 8. September 2005 (endret) Tragisk at Fornebulistene forsvant... Greit nok at flyplassen neppe blir gjenåpnet med det første, men ett "blått" og ett "rødt" parti for fotballstadion på Fornebu hadde vel gitt de fleste av oss tilstrekkelige alternativer... God tur alle som reiser til Sogndal. Endret 8. September 2005 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 8. September 2005 Del Skrevet 8. September 2005 Vi driter i valget, vi stemmer seier for Stabæk vii! Det er det viktigste her.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tezza21 0 Del Skrevet 8. September 2005 (endret) Del Skrevet 8. September 2005 (endret) Vi reiser i morgen og vi skal virkelig sette Sogndal på hodet. er det noen flere som reiser i morgen? Stao no pao Ingen hemlighet! stemmer FRP denne gangen. Endret 8. September 2005 av tezza21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 8. September 2005 Del Skrevet 8. September 2005 Ingen hemlighet! stemmer FRP denne gangen. 47005[/snapback] FRP? å faen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tezza21 0 Del Skrevet 8. September 2005 Del Skrevet 8. September 2005 men glemte vist tilføre at jeg selvsagt stemmer for Stabæk seier før Valget hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 8. September 2005 Del Skrevet 8. September 2005 Hvem stemmer vel ikke for det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 8. September 2005 (endret) Del Skrevet 8. September 2005 (endret) frp her å men selvfølgelig er det Stabæk seier som er det viktigste,så kan jeg velge det blir det det!!! Endret 8. September 2005 av loudness Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 8. September 2005 Del Skrevet 8. September 2005 Gleder meg til i morgen jeg.. Møll skal dømme kamp hvor jeg spiller. Vollen mot Kjelsås! Det blir artig:) Døm vår vei Møll! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 8. September 2005 Del Skrevet 8. September 2005 Forresten jeg glemte noe.. Er det noen som har peiling på hvilken vei vi tar til Sogndal? Om vi kjører forbi Gol å den veien!? Bare lurte.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 8. September 2005 Del Skrevet 8. September 2005 Gleder meg til i morgen jeg.. Møll skal dømme kamp hvor jeg spiller. Vollen mot Kjelsås! Det blir artig:) Døm vår vei Møll! 47017[/snapback] Du får oppføre deg pent da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 8. September 2005 Del Skrevet 8. September 2005 Forresten jeg glemte noe.. Er det noen som har peiling på hvilken vei vi tar til Sogndal? Om vi kjører forbi Gol å den veien!? Bare lurte.. 47018[/snapback] den enkleste veien er å kjøre over Hemsedalsfjellet, til Gol altså og så oppover til vinterhyttene deres men husk å kjøre forbi og så nedover fjellet. Da er dere ganske så nære Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 8. September 2005 Del Skrevet 8. September 2005 bare for å gå off topic igjen så stemmer jeg som førstegangsvelger på FRP Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. September 2005 Del Skrevet 9. September 2005 bare for å gå off topic igjen så stemmer jeg som førstegangsvelger på FRP 47021[/snapback] Deg om det... Jeg gjør det ikke! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 9. September 2005 Del Skrevet 9. September 2005 bare for å gå off topic igjen så stemmer jeg som førstegangsvelger på FRP 47021[/snapback] Deg om det... Jeg gjør det ikke! 47022[/snapback] Blir rent skremt jeg, av alle disse Frp´erne her inne. Mye man kan være usikker på her i verden (om Stabæk vinner neste kamp f.eks), men en ting er jeg sikker på. Jeg stemmer IKKE på Frp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 9. September 2005 Del Skrevet 9. September 2005 Blir rent skremt jeg, av alle disse Frp´erne her inne. Mye man kan være usikker på her i verden (om Stabæk vinner neste kamp f.eks), men en ting er jeg sikker på. Jeg stemmer IKKE på Frp. 47031[/snapback] Men du har vel respekt for at andre mener noe annet en deg, håper jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 9. September 2005 Del Skrevet 9. September 2005 Blir rent skremt jeg, av alle disse Frp´erne her inne. Mye man kan være usikker på her i verden (om Stabæk vinner neste kamp f.eks), men en ting er jeg sikker på. Jeg stemmer IKKE på Frp. 47031[/snapback] Men du har vel respekt for at andre mener noe annet en deg, håper jeg. 47039[/snapback] For all del! Jeg er en tolerant mann, som respekterer at vi mennesker er forskjellige! Hvis ikke kunne jeg ikke bosatt meg i Vål´engaland......! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. September 2005 Del Skrevet 9. September 2005 Blir rent skremt jeg, av alle disse Frp´erne her inne. Mye man kan være usikker på her i verden (om Stabæk vinner neste kamp f.eks), men en ting er jeg sikker på. Jeg stemmer IKKE på Frp. 47031[/snapback] Men du har vel respekt for at andre mener noe annet en deg, håper jeg. 47039[/snapback] det gjør han helt sikkert, men jeg må vel innrømme at jeg er litt enig i Freak Magnet sine bekymringer. men - meg om det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 9. September 2005 Del Skrevet 9. September 2005 bare for å gå off topic igjen så stemmer jeg som førstegangsvelger på FRP 47021[/snapback] Deg om det... Jeg gjør det ikke! 47022[/snapback] næmmen markus da!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 9. September 2005 Del Skrevet 9. September 2005 bare for å gå off topic igjen så stemmer jeg som førstegangsvelger på FRP 47021[/snapback] Deg om det... Jeg gjør det ikke! 47022[/snapback] næmmen markus da!! 47045[/snapback] Foreslår en egen valgtråd. Eller enda bedre: VG-Debatt: Politikk - Norsk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 9. September 2005 Del Skrevet 9. September 2005 Til dere som reiser til Sogndal. God tur! Og syng for Stabæk, så vi reiser hjem med 3 poeng! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 9. September 2005 Del Skrevet 9. September 2005 Bli med til Sogndal.! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 9. September 2005 Del Skrevet 9. September 2005 Enig. Respekt for de som tar turen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 9. September 2005 Del Skrevet 9. September 2005 Bli med du også, Anders. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 9. September 2005 Del Skrevet 9. September 2005 Enig. Respekt for de som tar turen. 47050[/snapback] Du viser umåtelig mye respekt, og en inkluderende holdning for dine medmennesker i dag. Det kan tyde på at ikke du heller stemmer FRP? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå