Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror ikke Stabekk VGS brukes som valglokale...men kan jo håpe!

46574[/snapback]

Foreslår i disse valgtider at det kommer en bred informasjon om hvor det er valglokaler og når de åpner etc....

Og dette i tillegg til at vi kan få full utdypning av de forskjellige partiers løfter og program

HAr ikke fått fulgt med i de forskjellige debatter på fjernsynet så er ikke orientert

Og når dette er gjort så hadde det vært fint om vi som ikke går på skole kan få navnene på alle de som slipper skole denne dagen, da det er ettervært blitt en stor inntresse for det blant alle leserne på forumet.

Takk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår i disse valgtider at det kommer en bred informasjon om hvor det er valglokaler og når de åpner etc....

Og dette i tillegg til at vi kan få full utdypning av de forskjellige partiers løfter og program

HAr ikke fått fulgt med i de forskjellige debatter på fjernsynet så er ikke orientert

Og når dette er gjort så hadde det vært fint om vi som ikke går på skole kan få navnene på alle de som slipper skole denne dagen, da det er ettervært blitt en stor inntresse for det blant alle leserne på forumet.

Takk

46922[/snapback]

Her skulle jeg skrevet noe. Men jeg gidder ikke....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er noe med innleggene som kommer inn på valget og stemming osv som har en tendens til å bekrefte en del fordommer mot fotballtilhengere...

Jeg skal ikke foreslå hvem man bør stemme på. Men kom dere til stemmeurnene. Folk som ikke har stemt har ingen rett til å klage på at Valgerd Svarte**** Landstad fortsetter som sportsminister i Norge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke Stabekk VGS brukes som valglokale...men kan jo håpe!

46574[/snapback]

Takk

46922[/snapback]

tar tilbake all snakk om skole... Skulle bare vite om jeg skulle være "syk" på mandag eller ikke

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tragisk at Fornebulistene forsvant... Greit nok at flyplassen neppe blir gjenåpnet med det første, men ett "blått" og ett "rødt" parti for fotballstadion på Fornebu hadde vel gitt de fleste av oss tilstrekkelige alternativer...

God tur alle som reiser til Sogndal.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten jeg glemte noe.. Er det noen som har peiling på hvilken vei vi tar til Sogndal?

Om vi kjører forbi Gol å den veien!? Bare lurte..

47018[/snapback]

den enkleste veien er å kjøre over Hemsedalsfjellet, til Gol altså og så oppover til vinterhyttene deres ;) men husk å kjøre forbi og så nedover fjellet. Da er dere ganske så nære :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare for å gå off topic igjen så stemmer jeg som førstegangsvelger på FRP

47021[/snapback]

Deg om det... Jeg gjør det ikke!

47022[/snapback]

Blir rent skremt jeg, av alle disse Frp´erne her inne. Mye man kan være usikker på her i verden (om Stabæk vinner neste kamp f.eks), men en ting er jeg sikker på. Jeg stemmer IKKE på Frp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir rent skremt jeg, av alle disse Frp´erne her inne. Mye man kan være usikker på her i verden (om Stabæk vinner neste kamp f.eks), men en ting er jeg sikker på. Jeg stemmer IKKE på Frp.

47031[/snapback]

Men du har vel respekt for at andre mener noe annet en deg, håper jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

47031[/snapback]

47039[/snapback]

For all del! Jeg er en tolerant mann, som respekterer at vi mennesker er forskjellige! Hvis ikke kunne jeg ikke bosatt meg i Vål´engaland......!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

47031[/snapback]

47039[/snapback]

det gjør han helt sikkert, men jeg må vel innrømme at jeg er litt enig i Freak Magnet sine bekymringer. men - meg om det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tur Til Sogndal
  • Opprett ny...