Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er 27 påmeldte til turen, det blir en flott tur, været skal bli bra og Stabæk skal spille seg til tre poeng. Også Stabæk Fotball har med seg en hel gjeng til Sogndal så stemningen blir bra.

Det er fortsatt plasser igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bare for å gå off topic igjen så stemmer jeg som førstegangsvelger på FRP

47021[/snapback]

Deg om det... Jeg gjør det ikke!

47022[/snapback]

Blir rent skremt jeg, av alle disse Frp´erne her inne. Mye man kan være usikker på her i verden (om Stabæk vinner neste kamp f.eks), men en ting er jeg sikker på. Jeg stemmer IKKE på Frp.

47031[/snapback]

Det gjør jag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JK

MS - MK - IA - BH

BP - JJ - HH - TS

DN - VP

Det var vel omtrent der vi startet sesongen også. Dette laget banker Sogndal 9 av 10 ganger. Var innom treningen i går og registrerte til min store glede at Branimir virker å være i super form. TS ble også testet på høyre kant, det liker jeg! Alternativet er naturligvis å putta Alan inn, men slik jeg ser det er Tom mer displinert på å holde kanten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare for å gå off topic igjen så stemmer jeg som førstegangsvelger på FRP

47021[/snapback]

Deg om det... Jeg gjør det ikke!

47022[/snapback]

Blir rent skremt jeg, av alle disse Frp´erne her inne. Mye man kan være usikker på her i verden (om Stabæk vinner neste kamp f.eks), men en ting er jeg sikker på. Jeg stemmer IKKE på Frp.

47031[/snapback]

Vær så snill!!!!!!. Sett en strek for valg og politikk på denne tråden.

Finnes det en ting absolutt ingen bryr seg om så er det hva dere stemmer

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det en ting absolutt ingen bryr seg om så er det hva dere stemmer

47101[/snapback]

Banner på at du tar feil. Stoltenberg, Solberg, Haga (ugh), Sponheim, Hagen, Halvorsen og venner bryr seg sikkert...;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da sees vi på søndag ;)

47107[/snapback]

Det gjør vi :)

Quality Hotel bor nå vi på har akurrat kommet flere fra Stabæk, sånn skal det være :)

Er vist diskotek i kjellern her i dag og imorgen så dette skal bli bra, vi stikker vel innom vertshuset en tur og hilser på andre stabæk supportere. er vist en gjeng til her! men dem studerer her.

Vi sees på Søndag eller for andre som kommer før!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På allegutta.no står det at kampen er 10 september og ikke 11 hvilken dato er det egentlig?

47105[/snapback]

Det er nok søndag 11. Men legg merke til at kampen begynner 15:45 og ikke 16.00. Kjedelig å gå glipp av starten, enten man er i Sogndal eller skal se den på tv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er den første gangen jeg skal på en langtur. Når vi står der på bekksestua om natten etter sogndal- kampen, hva skjer da? jeg mener, kjører den bussen oss hjem eller til noen buss holdeplasser? I NEED TO KNOW

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bussen kjører nok ikke alle 27 hjem desverre. Kanskje er du heldig at det er noen med på bussen som skal samme vei som deg, så kan dere dele en taxi. Bussen stopper jo på bussterminalen på Bekkestua og der er det jo taxi holdeplass også. Flaks!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stille i byen her nå dødt, men vi holder liv i saftbyen selv om vi stadig får høre hvor ufortjent det ble 1-1. vi er fornøyd med 1 poeng men håpet på 3 poeng. Håper stabæk spiller godt mot Tønsberg en kamp vi må vinne for å unngå for mye neglebiting hehe. Nei detta skal vi klare. So long fra Sogndal.

PS!!

Når starter 2 lags kampen im? brenner etter å se masse mål om vi skal ha et håp ta igjen Mjøndalen, hvis ikke det blir kampfiksing som dem snakker om hehe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stille i byen her nå dødt, men vi holder liv i saftbyen selv om vi stadig får høre hvor ufortjent det ble 1-1. vi er fornøyd med 1 poeng men håpet på 3 poeng. Håper stabæk spiller godt mot Tønsberg en kamp vi må vinne for å unngå for mye neglebiting hehe. Nei detta skal vi klare. So long fra Sogndal.

PS!!

Når starter 2 lags kampen im? brenner etter å se masse mål om vi skal ha et håp ta igjen Mjøndalen, hvis ikke det blir kampfiksing som dem snakker om hehe.

47198[/snapback]

Hvem er du alle lurer på hvem du er ? Har du noe fornavn

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS!!

47198[/snapback]

Hvem er du alle lurer på hvem du er ? Har du noe fornavn

47215[/snapback]

God morgen

Therese.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal til Sogndal, Mortimer?

47093[/snapback]

Jada.. Det var planen det.

47217[/snapback]

men det skjedde ikke .... hehe

47243[/snapback]

Så hva skjedde? du var jo ikke der (med mindre du er blitt usynlig i det siste....)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tur Til Sogndal
  • Opprett ny...