Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. September 2005 (endret) Del Skrevet 12. September 2005 (endret) Du skal til Sogndal, Mortimer? 47093[/snapback] Jada.. Det var planen det. 47217[/snapback] men det skjedde ikke .... hehe 47243[/snapback] Så hva skjedde? du var jo ikke der (med mindre du er blitt usynlig i det siste....) 47324[/snapback] kort fortalt: En liten tur hit: Gjorde at det senere på kvelden ble en tur hit: Som førte til at sjaføren som skulle kjøre meg til bærum mente jeg brukte for lang tid på stedet nevnt over og dro fra meg. Kom meg rimelig fyllesjuk til bærum rundt 1530 på søndag og så kampen på blaa, noe jeg antagelig gjorde for siste gang i og med at å støtte laget tydligvis var utgått på dato.... Endret 12. September 2005 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 031 Del Skrevet 13. September 2005 Del Skrevet 13. September 2005 og så kampen på blaa, noe jeg antagelig gjorde for siste gang i og med at å støtte laget tydligvis var utgått på dato.... 47353[/snapback] ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 022 Del Skrevet 13. September 2005 Del Skrevet 13. September 2005 Har sett Stabæk på tv på Onkel Blaa to ganger i mitt liv. Det skal jeg aldri gjøre igjen. Begge gangene tapte vi borte mot Bodø/Glimt. Makan til syting og klaging finner man ikke andre steder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 13. September 2005 Del Skrevet 13. September 2005 og så kampen på blaa, noe jeg antagelig gjorde for siste gang i og med at å støtte laget tydligvis var utgått på dato.... 47353[/snapback] ?? 47381[/snapback] Etter 15 minutter hadde jeg hørt så mange negative kommentarer fra flere hold både mot eget lag, egne spillere og dommere. Dette fortsatte gjennom hele kampen. Derfor tar jeg heller neste kamp jeg ikke har anledning til å dra på foran min egen tv istedet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå