Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. September 2005 Del Skrevet 30. September 2005 For da bor sønnen min i Bodø. Nei kødder du? Bor sønnen din i bodø? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 30. September 2005 Del Skrevet 30. September 2005 Litt merkelig at jeg ikke har noen anelse om hvem albert er, men jeg vet alt om familien hans. Lurer på hvorfor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. September 2005 Del Skrevet 30. September 2005 Litt merkelig at jeg ikke har noen anelse om hvem albert er, men jeg vet alt om familien hans. Lurer på hvorfor. Jeg får ønske meg en drakt som det står "ALBERT" på. Jeg har vel satt meg i en situasjon hvor du kanskje ikke er den eneste som lurer på hvem jeg er. Jeg kommer iallefall på medlemsmøtet i dag, mens kampen på søndag går jeg dessverre glipp av - reise i jobben. Men å tro at du vet alt om familien min... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 2. Oktober 2005 (endret) Hvis Hønefoss taper borte mot Sandefjord neste søndag (vi har spillefri) rykker vi opp med poeng hjemme mot Sandefjord (målforskjellen tar de aldri igjen). Spiller de U må vi vinne ! For en festdag, Roger'n på plass, tv-kamp, tifo, full stadion og opprykk! Endret 2. Oktober 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Tenk, bare tenk, om vi får muligheten til å avgjøre hele denne sesongen neste hjemmekamp. *Gåsehud* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 følte meg ganske teit på tribunen når jeg var den eneste som aplauderte Sandefjord scoringer i dag! ho-ho - duster kan de være selv! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fotball robin 0 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Får håpe på Direkte opprykk nå da.. Er ikke mye som kan stoppe oss hverfall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Hvis Hønefoss taper borte mot Sandefjord neste søndag (vi har spillefri) rykker vi opp med poeng hjemme mot Sandefjord (målforskjellen tar de aldri igjen). Spiller de U må vi vinne ! For en festdag, Roger'n på plass, tv-kamp, tifo, full stadion og opprykk! Det er vel ikke riktig. Med seier går jo Moss og Pors forbi Hønefoss og vil ligge 6 poeng bak oss. Med 4 kamper igjen for oss og 3 for de to. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Hvis vi vinner mot Sandefjord får vi 61 poeng... Moss kan maks få 61 poeng Pors kan maks få 61 poeng Målforskjellen vår tar de aldri! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 følte meg ganske teit på tribunen når jeg var den eneste som aplauderte Sandefjord scoringer i dag! ho-ho - duster kan de være selv! Hehe... Tenkte det samme selv. Klarer ikke forsone meg med at logikken sier "ja til Sandefjord-seier. Det er best for opprykkssjansene", mens de emosjonelle kreftene sier "Heia Bryne! Vi skal faen meg vinne hele serien!". Blir liksom aldri fornøyd uansett utfall i slike kamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 2. Oktober 2005 Del Skrevet 2. Oktober 2005 --> QUOTE(d*u*b @ 2. Oct 2005, 22:25) 49906[/snapback] følte meg ganske teit på tribunen når jeg var den eneste som aplauderte Sandefjord scoringer i dag! ho-ho - duster kan de være selv! Hehe... Tenkte det samme selv. Klarer ikke forsone meg med at logikken sier "ja til Sandefjord-seier. Det er best for opprykkssjansene", mens de emosjonelle kreftene sier "Heia Bryne! Vi skal faen meg vinne hele serien!". Blir liksom aldri fornøyd uansett utfall i slike kamper. Jeg klarte ikke å bestemme meg, men landet til slutt på uavgjort. Så lenge vi vinner kampene våre spiller det jo liten rolle, og de andre møter hverandre etter tur. Uavgjort mellom Sandefjord og Hønefoss ville vært en drøm for oss, men "Who cares": dette kan vi avgjøre selv! Neste stopp: Tippeligaen - 2006, Royal League 2007, og så...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Nå skal det mye til for å mislykkes. Og som jeg har hatt under innleggene mine i hele år ser det ut til at drømmen om at 2. laget da får kvalikplassen går i oppfyllelse. Bra match mot Kongsvinger bortsett fra første 20 minutter. Lurer likevel litt på hvorfor vi lar oss lure til å spille høye baller når KIL gjør det. Nettopp mot slike lag må ballen gå langs bakken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Med poengtap for Hønefoss, Moss og Pors, enten i neste runde eller i runde 28, 16. oktober, så er vi garantert opprykk med seier mot Sandefjord. Hadde vært vanvittig moro om opprykket ble sikra akkurat den dagen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Med poengtap for Hønefoss, Moss og Pors, enten i neste runde eller i runde 28, 16. oktober, så er vi garantert opprykk med seier mot Sandefjord. Hadde vært vanvittig moro om opprykket ble sikra akkurat den dagen! Det kan skje allerede til helgen det. Både Moss og Pors har bortekamper mot lag som fortsatt har alt å spille for (MK og Follo) og Hønefoss skal jo også forhåpentligvis få slite. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Nå skal det mye til for å mislykkes. Og som jeg har hatt under innleggene mine i hele år ser det ut til at drømmen om at 2. laget da får kvalikplassen går i oppfyllelse. Bra match mot Kongsvinger bortsett fra første 20 minutter. Lurer likevel litt på hvorfor vi lar oss lure til å spille høye baller når KIL gjør det. Nettopp mot slike lag må ballen gå langs bakken. Hehe, finurlig. Jeg synes kampen var ok. Føler likevel ikke at spillet sitter sånn som det bør, og at vi avgjør mer som følge av enkelt prestasjoner enn av godt spill. Hadde med meg en kompis som ikke er på kamp så ofte, men som ser og kan mye fotball. Han påpekte en ting, som jeg er langt på vei enig i, og det er at ballen ofte går for sakte. Vi har litt for lite tempo, og det særlig sentralt på midten. Jeg tror det kan bli et problem i TL. Jeg liker godt Hennings nye rolle, men tror (men ytterligere fremskritt) at han MÅ inn sentralt. Hvis ikke må vi hente Kaos fra AAFK (om dem rykker ned). Jesper og Jokke kan ikke være vår sentrale duo til neste år, ihvertfall ikke i 4-4-2. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Del Skrevet 3. Oktober 2005 Her er motstanderstatistikk... Lag - motstanders snittplassering Moss - 9,25 Stabæk - 9 Bryne - 8,5 H.foss -7 Sandefjord - 6 Så får vi bare se om sannsynlighets kalkulatoren til Atleten bygger opp under dette Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Nettavisen er positive til oss ialle fall..... Nettavisen om opprykk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Wow. Selveste nettavisen tror vi rykker opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Wow. Selveste nettavisen tror vi rykker opp. Det er ganske utrolig.. sikkert en (høst)ferie vikar.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Så får vi bare se om sannsynlighets kalkulatoren til Atleten bygger opp under dette Det ser jo ikke ille ut. For meg ser det ut som at bjørnen er i ferd med å lade våpenet for å skyte seg selv. Forklaring: Det er altså 85% sjanse for at vi havner på 1. plass, 14% for at vi havner på 2 plass osv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 5. Oktober 2005 (endret) Jeg har regnet ut ved hjelp av denne Addecco-kalkulatoren at hvis Sandefjord vinner mot Hønefoss på søndag, og vi slår Sandefjord uken etter, så er vi garantert 100% sikre på opprykk, ikke sant?... edit: svarte! Jeg ser nå at ekle Pors kan snike seg opp på samme poengsum som oss. Æsj. Jeg venter til etter søndag med å regne mer. Endret 5. Oktober 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Den kalkulatoren min er litt føcka - det lar seg nok ikke regne runde for runde... Lagene får automatisk 1 poeng hvis det ikke legges inn noe resultat der. det betyr at alle kampene må fylles ut før man får en korrekt tabell! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Den kalkulatoren min er litt føcka - det lar seg nok ikke regne runde for runde... Lagene får automatisk 1 poeng hvis det ikke legges inn noe resultat der. det betyr at alle kampene må fylles ut før man får en korrekt tabell! Det er jo ikke vanskelig å ta høyde for det. Bare husk å fylle ut alle de viktige kampene. (Moss, Pors, Hønefoss, Sandefjord, Stabæk (og Bryne hvis man skal være pirkete) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Den kalkulatoren min er litt føcka - det lar seg nok ikke regne runde for runde... Lagene får automatisk 1 poeng hvis det ikke legges inn noe resultat der. det betyr at alle kampene må fylles ut før man får en korrekt tabell! Det er jo ikke vanskelig å ta høyde for det. Bare husk å fylle ut alle de viktige kampene. (Moss, Pors, Hønefoss, Sandefjord, Stabæk (og Bryne hvis man skal være pirkete) Korrekt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Jeg gir meg ikke! Det er én eneste måte å kunne være sikret opprykk etter Sandefjordkampen. Sandefjord må spille uavgjort mot Hønefoss. Vinner vi så mot Sandefjord, er dette Worst Case Scenario : 1. Moss ------------ 61 2. Stabæk Fotball - 61 3. Hønefoss BK --- 60 3. Pors ------------ 58 4. Sandefjord ----- 57 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Caz 1 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Jeg gir meg ikke! Det er én eneste måte å kunne være sikret opprykk etter Sandefjordkampen. Sandefjord må spille uavgjort mot Hønefoss. Vinner vi så mot Sandefjord, er dette Worst Case Scenario : 1. Moss ------------ 61 2. Stabæk Fotball - 61 3. Hønefoss BK --- 60 3. Pors ------------ 58 4. Sandefjord ----- 57 Begynner å like det jeg ser!!! Bare å stille mannsterke opp mot Sandefjord, så synger vi gutta opp i TL! Er ikke den kampen tv kamp også? I tilfelle bør vi synge enda mer enn mot Hødd, så er vi sikre på at hele Norge synger 1mål 2mål... på mandagen!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Jeg gir meg ikke! Det er én eneste måte å kunne være sikret opprykk etter Sandefjordkampen. Sandefjord må spille uavgjort mot Hønefoss. Vinner vi så mot Sandefjord, er dette Worst Case Scenario : 1. Moss ------------ 61 2. Stabæk Fotball - 61 3. Hønefoss BK --- 60 3. Pors ------------ 58 4. Sandefjord ----- 57 Pors kan også få 61 poeng hvis de vinner alle sine kamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 men da mister hønefoss poeng! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 men da mister hønefoss poeng! Det betyr uansett at Pors og Moss, veldig teoretisk, kan få 61 poeng og bedre målforskjell. Ingenting vil bli avgjort før tidligst etter kampen vår mot Skeid, men vinner vi de to er vi i hvert fall garantert direkte opprykk, ja da har vi vel faktisk vunnet serien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 men da mister hønefoss poeng! Det er riktig, men da kan vi fortsatt havne på kvallikplass, teoretisk sett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå