Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Leste nettopp at Stian Ohr er blitt tatt opp som erstatter for Chippen, og at Belsvik har lansert han til Stabæk ledelsen... Stemmer dette eller? Les mer på http://interaktiv.vg.no/CGI/intervju/intervju/belsvik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Tror Belsvik kanskje gjorde Stabæk oppmerksomme på han , da Belsvik kom til klubben vår,kanskje Stian Ohr var juniorspiller da Belsvik var i Start og at han da allerede var kjent for å være et kjempetalent??? AT jeg driter meg ut nå ,er IKKE usannsynlig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Ohr var talent i Molde, samme generasjon som bl.a. Hasselgård/Mork, men ble kicka ut av klubbledelsen og dro til Start. Belsvik og Ohr var ikke samtidig i Start. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 "16. mai Innsendt av Jan A, <@netcom.no> Kan du love meg å feire foran klanen 16. mai når du scorer mot Vif? Det skal bli en glede å gjøre det. Har faktisk drømt litt om å avgjøre for LSK mot VIF den 16." Belsvik er en hore... han må være den spilleren med minst klubbfølelse i Norge ettersom han horer med alle som synes han er litt sexy! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 2. Mai 2003 Del Skrevet 2. Mai 2003 Panzer er ikke klar enda, men forhåpentligvis er Piraya klar den 16.. Da tror jeg Petter bør bruke doble leggskinn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Mai 2003 Del Skrevet 2. Mai 2003 Stian Ohr, vel, vel. Hvis vi hadde mye penger og var desperate - kanskje. Jeg tror Stian Ohr "stortrives" i Enga, slik sikkert alle fotballspillere gjør som får lov til å spille under en så inspirerende trener som I. Dessuten vil sikkert feite Fredriksen ha masse penger for ham, så han kan få råd til en skikkelig fettsuging på klinikk 8. Fettet kan sikkert brukes til å smøre supertankerne hans i et par år framover. Likevel - Ohr vil ikke være i nærheten av de ferdighetene Chippen har vist i år. Skal vi handle spillere skal de FORSTERKE a-laget, ikke 2. laget. Vil Ohr være bedre enn Mikkel, Samir eller Hauger? Tror ikke det. Sats på våre egne spillere. Bæringer er verdens beste folk. Det beste er godt nok - også i fotball. Så får heller Ohr avslutte sin karriere i Hønefoss som alle andre som vrakes i Vålerenga. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
minstemann risan 0 Del Skrevet 9. Mai 2003 Del Skrevet 9. Mai 2003 Helt enig med Alz' (igjen, dette begynner å bli skikkelig skummelt....) Sats på egne rekker, slå seg til ro med at det ikke er penger til store spillerkjøp.Kjør på med Samir, Henning, Bjørnar og ikke minst Mikkel. Faen, nå er jeg i gang !!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg