Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallooo!  Er det ingen som vet hvordan det gikk?  Har slitt ut F5 (refresh) knappen nå, men fortsatt like (lite) klok.....

45629[/snapback]

både Stabak.no og stabaek.no har fyldige referater!

45632[/snapback]

Ai, ai, ikke bare på jordet, men feil jorde i tillegg(godt jeg kjører offroader). Takker for veivisning! Synd vi ikke klarte mer enn 3-0, da er hele forspranget vårt spist opp. Håper gutta kan vise mer av det de hadde i første omgang mot godset (både A og 2 laget), det ville berolige mine etter hvert sterkt svekkede nerver...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallooo!  Er det ingen som vet hvordan det gikk?  Har slitt ut F5 (refresh) knappen nå, men fortsatt like (lite) klok.....

45629[/snapback]

både Stabak.no og stabaek.no har fyldige referater!

45632[/snapback]

Ai, ai, ikke bare på jordet, men feil jorde i tillegg(godt jeg kjører offroader). Takker for veivisning! Synd vi ikke klarte mer enn 3-0, da er hele forspranget vårt spist opp. Håper gutta kan vise mer av det de hadde i første omgang mot godset (både A og 2 laget), det ville berolige mine etter hvert sterkt svekkede nerver...

45633[/snapback]

Denne mannen kan sin 3.divisjons tabell

Sorry MIF

Bra res. isolert sett, men det måtte blitt poengtap her for at MIF skulle hatt sjansen.Mot ROS og Drafn vil Stabæk score minst 15-16 mål, og MIF har IBK og Bygdø.

Tror toget er gått for dere gitt, og mot IBK kan det fort bli poengtap for de brune.Vi gir gjerne bort noen ekstra mål mot Stabæk når sesongen allikevel er ferdig.Neste år det IBK som er på toppen:-)

Kilde

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig syntes jeg Alan hadde en litt dårlig dag på kamp i går!

45745[/snapback]

Personlig synes jeg at Markus Karlsson snart kan forsøke å spille en kamp uten å få gult (eller rødt) kort eller å lage straffe.

Nytter ikke å fortsette sånn...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig synes jeg at Markus Karlsson snart kan forsøke å spille en kamp uten å få gult (eller rødt) kort eller å lage straffe.

Herregud, mannen samler jo mer kort en Andreas Mayer og Tobbe tilsammen.

Jeg har stor sans for spillere som trår til i taklinger o.l, men dette er jo i ferd med å bli komisk. Hvor mange kort har han nå?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes jeg at Markus Karlsson snart kan forsøke å spille en kamp uten å få gult (eller rødt) kort eller å lage straffe.

Nytter ikke å fortsette sånn...

45747[/snapback]

Er det så nøye a'? Så lenge IA ikke er skadet kan han få så mange gule han bare vil for min del.

Det er desverre på tide at gutta våre må tilpasse seg grisespillet som tross alt spilles i Norge. Her står Markus Karlsson frem som en fremragende foregangsmann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå syntes jeg ikke gårsdagens hendelse kvalifiserte til hverken gult kort eller straffe, men meg om det.

Når det gjelder Markus virker han litt utrent, men hovedsakling virker han litt på etterksudd hele tiden. Det tror jeg kommer av mangelfull kamptrening. Han var egentlig ganske god i går, viste at han også hadde fart med ball fremover på banen, men mot et 3div lag skal det vel være mulig, selv for avdankede Stabæk Support spillere!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder Markus virker han litt utrent, men hovedsakling virker han litt på etterksudd hele tiden.

Får nesten håpe at det er grunnen, ellers blir det jo helt håpløst med en spiller som aldri får spilt seg ordentelig inn på laget p.g.a kroniske karantener.

Tilpasse oss grisespillet? Jeg trodde faktisk det skulle være mye værre i 1 div en det har vist seg å være. En og annen fjøsnissetakling er det jo, men jeg syns vi gir bra fra oss også. Bedre å fokusere på å spille god, effektiv fotball, enn å konse på at motstanderne skal tygge gress. Da tar det jo votter og vintre før han har tygd opp og kommet seg på beina igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk2-konnerud
  • Opprett ny...