Albert 921 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Enten Guinn løper hjem og henter nettverkskortet eller Elja sender SMS så blir det noen meldinger til oss som sitter og jobber. (OK - Sitter og later som vi jobber....) Men det hadde vært best med PC, for jeg er jo spent på lagoppstilling, eventuelle eksprimenteringer, spillerbytte, vurdering av spilleres form og innsats (terningkast på alle spillere er kanskje litt mye forlangt???) På forhånd takk i alle fall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Hvis noen sender meg SMS, kan jeg legge inn referat fortløpende. 958 40 283 46099[/snapback] Ok skal gjøre det 46102[/snapback] Supert, jo flere meldinger (lagoppstilling etc.) jo bedre........ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 gjetter på følgende lag jeg da JK TS - MK - IA - MK AC - JP - JJ - BH DN - EM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 gjetter på følgende lag jeg da JK TS - MK - IA - MK AC - JP - JJ - BH DN - EM 46109[/snapback] Og "Tommy, Tommy...." Skitt au. Det var dessuten en annen tråd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Laget: Jon Bjørnar - Mike - IA - Christian H Tom - JP - JJ - Alan DN - EM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Kampen er i gang! Lyn i angrep. Frispark utenfor 16 m. Corner. Eirik får klarert.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Mye spill på midtbanen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 0-1 (Fuck!) Tessem. Langskudd nede i hjørnet. (7 min.) ....nok en mulighet...Jon redder! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Er det en positiv vinkling at Stabæk gjennom utlånet av Tommy kan hindre Lyn i bli seriemestre i Serie E? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Er det en positiv vinkling at Stabæk gjennom utlånet av Tommy kan hindre Lyn i bli seriemestre i Serie E? 46133[/snapback] Nei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 alle andre klubber en enga hadde vært bedre..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 keep updating Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Skudd på mål fra 25 m. - Tom, keeper dytter den over til corner høyre, ny corner venstre....Stabæk er kommet mer med i kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Jesper til side for mål.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Tessem skyter over Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Bra innlegg av Alan.....ingen inne i 5 m Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Lyn stolpe ut fra 10 cm Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Ny corner til Lyn etter at Jon lemper over.....ingenting ut av den! KOM IGJEN STABÆK!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 prøver du å sette ny rekord i å skrive mest i dag?? hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Alan skudd på mål. Lyns keeper redder...Corner, Alan tar den....retur til Alan.......dommer´n blåser. PAUSE Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 prøver du å sette ny rekord i å skrive mest i dag?? hehe 46152[/snapback] Dust, han dekker kampen for oss som faktisk er interessert i fotball. (Ja, det er jo du også det da, Loudness... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Bra dekning!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 elendig dommer som ikke gir Alan muligheten til å avslutte angrepet da.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 jaja,måtte jo slenge inn noe da...beklager....skal skjerpe meg...begynner fra i morgen av! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Kom igjen Blå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 forresten,Freak Magnet hvor er det du sitter,tar meg en tur ned jeg å.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 forresten,Freak Magnet hvor er det du sitter,tar meg en tur ned jeg å.... 46161[/snapback] Jeg sitter på jobb jeg, og får oppdateringer fra Elja pr SMS. Men du kan gjerne komme og jobbe litt for meg, for med denne oppdateringshyppigheten, så får jeg ikke jobbet så mye... Du ligger foreløpig litt foran meg, når det gjelder innlegg de siste 24 timene, men jeg jobber med saken........ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 hehe....beklager det der,vet ikke helt hva jeg tenkte på,men var sikker kampen gikk i morgen jeg :S får vel ta meg en tur ned på nadderud,spiller på stadion? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Bytter i pausen på NADDERUD!!!! Jon, Jokke og Holter UT Isak, Chrisu og Markus INN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Skjer lite nå...... Torbjørn INN Eirik UT Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå