Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

(Dagbladet.no): Lyn sikret seg en ny angripsspiller i går kveld, melder klubbens hjemmeside.    Mads Timm (20) er lånt inn fra Manchester United - i første omgang ut sesongen. Lyn har ingen opsjon på kjøp av dansken.    - Nei, men vi kan diskutere det siden, sier Lyn-direktør Morgan Andersen til Dagbladet.no.    I mars ble Timm dømt til ett års fengsel for farlig bilkjøring i Manchester. Han satt bak murene fram til juni, og gikk inntil nylig med elektronisk fotlenke.

Lyn skal bli like kul som enga - direkte fra fengsel til kamp. Er Timm med utpå der i dag?

Har noen forresten prøvd å spille fotball med elektronisk fotlenke?

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen forresten prøvd å spille fotball med elektronisk fotlenke?

46177[/snapback]

Dumt vi ikke har begynt med elektronisk måling av offside enda, da hadde han sikkert blitt avblåst HVER gang! :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slutt etter hva jeg har hørt 0-1

46179[/snapback]

Frispark til Lyn fra 25 meter. Rett i fanget til Isak!

46180[/snapback]

Var litt sein med å sende denne, ja....

Foreløpig uklart hvilket lag Lyn stilte med, og om Timm var på banen.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slutt etter hva jeg har hørt 0-1

46179[/snapback]

Frispark til Lyn fra 25 meter. Rett i fanget til Isak!

46180[/snapback]

Var litt sein med å sende denne, ja....

Foreløpig uklart hvilket lag Lyn stilte med, og om Timm var på banen.....

46185[/snapback]

Lyn stilte toppet i første omgang

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå venter vi bare på kampreferatet, ikke minst på stabak.no. Jeg mener så vi kan få en annen nyhet trykket litt ned på siden. (Jeg begynner å kramgråte hver gang jeg kommer til klubbens webside idag...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så fra 10-45 min og kjedet vel omtrent livet av meg. Det eneste som verdt å ta meg seg denne dagen var hyggelig selskap på tribunen. Ufattelig tamt, upresist og kjedelig. Ingen av lagene, og spesielt ikke vi klarte å få til noe som kunne underbygge at fotball er et lagspill. Mye enkeltmannsprestasjoner som førte til ingenting. Tempoet og motivasjoner på treningene er høyere og de ca 100 oppmøte savnet nok lønsj på jobben med tørt brød og svett ost.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt grei kamp. Ikke så ille som Markus påstår, men heller ingen høydare. Alan er en juvel, og Tom jobber hardt på kanten. Isak spiller også en meget god 2. omgang.

46191[/snapback]

Det jeg så av Alan i første omgang skremte meg. Syntes han virket direkte svak det øyeblikket han møtte litt bedre motstand en en typisk Adeccoliga spiller. Men hvis du mener noe annet så tar forhåpenltigvis jeg feil. Tom hadde et kanonskudd i første, men bortsett fra det?...???

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt grei kamp. Ikke så ille som Markus påstår, men heller ingen høydare. Alan er en juvel, og Tom jobber hardt på kanten. Isak spiller også en meget god 2. omgang.

46191[/snapback]

Det jeg så av Alan i første omgang skremte meg. Syntes han virket direkte svak det øyeblikket han møtte litt bedre motstand en en typisk Adeccoliga spiller.

46193[/snapback]

Hæ?

Jeg mener hvertfall det helt motsatte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alan i duell... (Lyn fikk frispark i situasjonen)

46197[/snapback]

Det bilde ble jo dritbra!!

46198[/snapback]

Bra bilde - feil dommeravgjørelse. (Jeg var ikke på kampen, men jeg er jo helt sikker på at jeg hadde ment det samme om jeg hadde vært der.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det eneste som verdt å ta meg seg denne dagen var hyggelig selskap på tribunen.

46190[/snapback]

Satser på at du har fokusert mest på det hyggelige selskapet og mindre på kampen. Høres jo ikke ut som om du og Anders har sett den samme kampen....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk Vs. Lyn Oslo
  • Opprett ny...