Markus 5 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Det eneste som verdt å ta meg seg denne dagen var hyggelig selskap på tribunen. 46190[/snapback] Satser på at du har fokusert mest på det hyggelige selskapet og mindre på kampen. Høres jo ikke ut som om du og Anders har sett den samme kampen.... 46201[/snapback] Vi får se hva resten sier! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Jeg synes ikke kampen var spesielt bra! Vi var drit dårlig de første 10-15 min, etter på kom vi mer med i kampen. Perioder i 2. omgang fikk vi til et bra spill og kommer igjennom Lyns forsvar,men så er det dette med lange høye baller opp mot spissene,synes vi må bli flinkere til å spille langs bakken, vi har mange gode tekniske spiller hvorfor ikke utnytte mer. De få gangene i kampen hvor det blir gjordt så får vi til spillet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Janne og Mike fornøyd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 STRAFFE!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 1. September 2005 (endret) Del Skrevet 1. September 2005 (endret) STRAFFE!! 46223[/snapback] I f.eks amerikansk såkalt fotball (de må ha inn en mann fra benken hver gang ballen skal sparkes) er det innført videdømming. Så ikke i ordentlig fotball, selv om mange gjorde forsøk etter kampen mot Godset. Nå lanserer Elang noe helt nytt. Stillbildedømming. Endog til etter kampen. Ettersom det er straffe er det vel nok at Alan eller en av spissene våre kommer tilbake og tar den... Endret 1. September 2005 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 STRAFFE!! 46223[/snapback] I f.eks amerikansk såkalt fotball (de må ha inn en mann fra benken hver gang ballen skal sparkes) er det innført videdømming. Så ikke i ordentlig fotball, selv om mange gjorde forsøk etter kampen mot Godset. Nå lanserer Elang noe helt nytt. Stillbildedømming. Endog til etter kampen. Ettersom det er straffe er det vel nok at Alan eller en av spissene våre kommer tilbake og tar den... 46225[/snapback] Dessutten har vi det fra to vinkler noe som styrker våre ønsker om omkamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Her må det også være kort. Direkte rødt. Det er ingen tvil om at dette er minst forsøk på godt gammeldags "balletak", et av de styggeste regelbruddene i herrefotball. (Andre regler i mixed fotball???) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Her må det også være kort. Direkte rødt. Det er ingen tvil om at dette er minst forsøk på godt gammeldags "balletak", et av de styggeste regelbruddene i herrefotball. (Andre regler i mixed fotball???) 46229[/snapback] og hvem faen er 2'ern - har vi fått igjen Muri når Tommy forsvant - skrekk og gru - dette blir jo bare verre og verre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 1. September 2005 (endret) Del Skrevet 1. September 2005 (endret) Vi har ingen nr 2... (Dette minner om en diskusjon i en anne tråd om supporterartikler der man diskuterer om hvem som spilte med nr 15 eller hva det var i 1998 - her diskuteres hvem som spiller med nr 2 i 2005. Og det er ingen ifølge Stabak.no...) Endret 1. September 2005 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 1. September 2005 (endret) Del Skrevet 1. September 2005 (endret) regarte på drakt 2 jeg å når jeg var der,men er jo Trond Haugstad men syns ikke en angreps spiller skal ha drakt nr 2 eller noe i nærheten uansett om det er treningskamp eller seriekamp Endret 1. September 2005 av loudness Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 regarte på drakt 2 jeg å når jeg var der,men er jo TrondHaugstad 46235[/snapback] Han bare fant en drakt under en stol... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 og hvem faen er 2'ern - har vi fått igjen Muri når Tommy forsvant - skrekk og gru - dette blir jo bare verre og verre 46230[/snapback] Det måsta vara "den osynliga mannen"!! Han ble sett på mitt hotellrom i Tallinn opptill flere ganger i helgen, hvor han så på ting som blant annet innbefattet det mannlige tisseutstyret...:-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Her må det også være kort. Direkte rødt. Det er ingen tvil om at dette er minst forsøk på godt gammeldags "balletak", et av de styggeste regelbruddene i herrefotball. (Andre regler i mixed fotball???) 46229[/snapback] og hvem faen er 2'ern - har vi fått igjen Muri når Tommy forsvant - skrekk og gru - dette blir jo bare verre og verre 46230[/snapback] 2 er Håkon Skogseid. Ikke diss han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Her må det også være kort. Direkte rødt. Det er ingen tvil om at dette er minst forsøk på godt gammeldags "balletak", et av de styggeste regelbruddene i herrefotball. (Andre regler i mixed fotball???) 46229[/snapback] og hvem faen er 2'ern - har vi fått igjen Muri når Tommy forsvant - skrekk og gru - dette blir jo bare verre og verre 46230[/snapback] 2 er Håkon Skogseid. Ikke diss han. 46245[/snapback] det var en spøk - dessutten er det nok Trond Haugstad - jeg dissa nummer 2 - ikke Trond! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 hvis jeg har tatt feil beklager jeg,men ganske sikkert på at det er Trond Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tezza21 0 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 er ikke helt enig med Lyn om at de vant greit 1-0 over oss i dag! og at det var flere som ikke spilte kampen. for meg så virket det som at dem stilte et meget sterkt lag, dog keeperen i mål. http://www.lyn.no/index.php?mod=one&id=763...f07344f69f27974 jaja 1-0, ikke så farlig neste gang setter vi sjansene våre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 er ikke helt enig med Lyn om at de vant greit 1-0 over oss i dag! og at det var flere som ikke spilte kampen. for meg så virket det som at dem stilte et meget sterkt lag, dog keeperen i mål. Hvor skulle keeperen ellers hvert. Forøvrig synes jeg det er interessant hvor vanskelig det er å telle. Jeg mener $$-gutta som var til stede har sagt rundt 100. Budstikka mener det var 75, mens Lyn mener det var ett par hundre. Dersom det er så vanskelig å telle små publikumstall, må vel de større tallene være ren gjetning. Men det gjelder jo ikke bare fotball. På AHA etc. konserten i Frognerparken sist helg ble det opplyst at det var alt fra 40 - 120.000 tilstede. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå