Freak Magnet 185 Del Skrevet 30. August 2005 Del Skrevet 30. August 2005 Fant en festlig kommentar på Saftkokaradenenene sitt forum. Innlegget er skrevet i anledning av at Sogndal-Stabæk er TV-kamp: Det er vel ein grunn til at SIL blir vist. Det er garantert mål. Men det blir særs pinsamt for oss. SÆRS SÆRS pinsamt. 0-9 frå 98 er vel det verste eg har sett frå SIL, men det vi presterar no er ikkje so langt unda. Ser vi litt av dei same trekka i og rundt laget no som i 98? Berre ein tanke..... Noterer meg også at de omsider har innsett at opprykket er kansellert, da de gleder seg over at det blir vist flere Adeccoligakamper på TV neste år...... Skjeldestad ble utvist for Sogndal sist, og han får vel 2 kampers karantene, og er ute mot oss, eller....?? Direkte rødt skal vel bety 2 kamper? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. August 2005 Del Skrevet 30. August 2005 Jaja.. DA er det bare å melde seg på til sogndal for å få tidenes målfest. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 30. August 2005 Del Skrevet 30. August 2005 i grunnen ikke så viktig hvor mange mål vi scorer,blir da like glad for 1 mål som for 9.....eller,alltid artig med stor seier da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 30. August 2005 Del Skrevet 30. August 2005 Skjeldestad ble utvist for Sogndal sist, og han får vel 2 kampers karantene, og er ute mot oss, eller....?? Direkte rødt skal vel bety 2 kamper? 45736[/snapback] Kommer vel an på hva han gjorde (professional foul er vel ofte ikke mer enn en kamp). Noen som vet? Han har blitt utvist en gang før i år også og burde vært utvist mot oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 5. September 2005 Del Skrevet 5. September 2005 På tide å få denne opp igjen! En uke til kamp nå. Morer meg fortsatt over innleggen på Saftforumet. Tror ikke det var slike 6-poengs-kamper de så for seg de skulle spille, før sesongen startet: Dei to laga med hengekampar i nedre del er Follo og Tønsberg. Desse har hengekamp mot Stabæk og Moss. Vi får tru dei taper. Vi har att mange 6-poengskampar. Follo, Mandal og Tønsberg heime. Strømsgodset og Hødd borte. I tillegg har vi att Alta borte, Moss og Stabæk heime. 6-poengskampane heime må vi vinne!!! Det trur eg går bra. Ser at vi og har att 5 kampar heime og berre 3 borte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 5. September 2005 Del Skrevet 5. September 2005 Tror det kan være jævlig bra at Nanne møter en dvask reservekeeper i Sogndal, så han kan få putta litt igjen. For 1. keepern er vel ikke klar mot oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 5. September 2005 Del Skrevet 5. September 2005 Tror det kan være jævlig bra at Nanne møter en dvask reservekeeper i Sogndal, så han kan få putta litt igjen. For 1. keepern er vel ikke klar mot oss? 46593[/snapback] Han er ute med karantene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 5. September 2005 Del Skrevet 5. September 2005 Tror det kan være jævlig bra at Nanne møter en dvask reservekeeper i Sogndal, så han kan få putta litt igjen. For 1. keepern er vel ikke klar mot oss? 46593[/snapback] Han er ute med karantene 46601[/snapback] Hvor har du en bekreftelse på dette fra...? Jeg har lett på nettet i hele dag, men ikke funnet det noe sted..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nanne ruler! 0 Del Skrevet 5. September 2005 Del Skrevet 5. September 2005 kan jeg få en link til SIL forumet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. September 2005 Del Skrevet 5. September 2005 kan jeg få en link til SIL forumet 46620[/snapback] http://www.saftkokaradn.com/forum/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 5. September 2005 Del Skrevet 5. September 2005 Ser at vi og har att 5 kampar heime og berre 3 borte. [/i] 46588[/snapback] Nå er det faktisk på hjemmebane de slipper inn flest mål..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 6. September 2005 Del Skrevet 6. September 2005 Og litt merkelig at de faktisk har sluppet inn mer mål enn follo, løv/ham og andre bunnlag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cybro 0 Del Skrevet 6. September 2005 Del Skrevet 6. September 2005 Skjeldestad er klar att! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 6. September 2005 Del Skrevet 6. September 2005 ser ingen grunn til at dette skal bli noen målfest. Sogndal borte er tøft, selv o de tilsynelatende ikke har noe å spille for. Det hadde vært fett med hevn for at de terminerte karrieren til Axl Kolle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 6. September 2005 Del Skrevet 6. September 2005 Skjeldestad er klar att! 46765[/snapback] det nekter jeg å tro. hans andre direkte røde kort i år må da gi mer en 1 kamps karrantene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. September 2005 Del Skrevet 6. September 2005 Skjeldestad er klar att! 46765[/snapback] det nekter jeg å tro. hans andre direkte røde kort i år må da gi mer en 1 kamps karrantene... 46770[/snapback] Hvem er Skjeldestad? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 6. September 2005 Del Skrevet 6. September 2005 Skjendestad? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cybro 0 Del Skrevet 6. September 2005 Del Skrevet 6. September 2005 Neivel, tru kva du vil. Eg veit Skjeldestad kjem til å starte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. September 2005 Del Skrevet 6. September 2005 Neivel, tru kva du vil. Eg veit Skjeldestad kjem til å starte 46780[/snapback] Hva så? Hvem er det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 6. September 2005 Del Skrevet 6. September 2005 Neivel, tru kva du vil. Eg veit Skjeldestad kjem til å starte 46780[/snapback] Hva så? Hvem er det? 46781[/snapback] Søkte på internett. Og dudern driver bokhandel i Sogndal. Og leser man bøker, bør man være ganske klar i toppen. Spesielt hvis man selger bøker. Så Skjeldestad er definitivt klar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 6. September 2005 (endret) Del Skrevet 6. September 2005 (endret) 57 nummer? Gud hjelpe dem, de ligger et helt tiår etter oss. Endret 6. September 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 6. September 2005 Del Skrevet 6. September 2005 Skjeldestad er klar att! 46765[/snapback] Velkommen tilbake cybro.. Deg har jeg virkelig savnet.... ehhh.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cybro 0 Del Skrevet 8. September 2005 Del Skrevet 8. September 2005 Har savna deg og Mortimer.. Jææævli mykje. AndersDB: Kvifor trur du at dei på austlandet har lavest nr og i nord høgast nr? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cybro 0 Del Skrevet 8. September 2005 Del Skrevet 8. September 2005 Yeah right. Finnes sjølvsagt kun ein Skjeldestad i heile Sogndal smarten.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 8. September 2005 Del Skrevet 8. September 2005 Yeah right. Finnes sjølvsagt kun ein Skjeldestad i heile Sogndal smarten.... 46945[/snapback] Slapp av nå, Einstein! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 8. September 2005 Del Skrevet 8. September 2005 Skal vi dra i gang den vanlige diskusjonen om traktorvei og motorvei nå? Har hørt at i Sogndal har alle samme far, så jeg er av den oppfatning av at det bare finnes en skjeldestad. Han bokormen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 8. September 2005 Del Skrevet 8. September 2005 hehe....godt sagt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 8. September 2005 Del Skrevet 8. September 2005 Laget???? Jon Morten-IA-Mike-Bjørnar Branimir-Jeppe-Henning-Alan Daniel - Eirik Forsvar: Jeg vil ha det trygge, gode, med spillere på plasser de er vant til å spille. Midtbanen: Jocke er ute, så de 2 midterste plassene sier seg selv. På kanten kan alternativt Tom spille, men jeg vil se Alan fra start snart... Spisser: Tror Veigar kan ha godt av å starte på benken, etter reise med landslaget, selv om han ikke har spilt så mye.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 8. September 2005 Del Skrevet 8. September 2005 AndersDB: Kvifor trur du at dei på austlandet har lavest nr og i nord høgast nr? 46944[/snapback] Det har jeg egentlig alltid lurt på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 8. September 2005 Del Skrevet 8. September 2005 Kvifor trur du at dei på austlandet har lavest nr og i nord høgast nr? 46944[/snapback] Fredrikstad (som er forholdsvis mye lenger syd enn Oslo til din info) har tallet 6 først i telefonnummeret sitt. Så påstanden din er feil, Mr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå