Gå til innhold

Bra å kjøpe Rnkovic for å sikre opprykk?  

41 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

petar er veldig god, han har dunket inn en haug av mååål i år 36 mål i serie 13 i cup/ treningskamper. Jeg tipset forøverig stabæk i år om han uten å ha fått noe svar tilbk. Men liker ryktene jeg hører da, han var god i hønefoss også. Jeg tror om han kommer at han kan danke ut Eirik/Veigar om han får sjansen og spesielt om alt klaffer! nå er det stor overgang fra 3 til tippeligaen for neste ses, men han har spilt i 1 div før, hvis ikke er han grei og bruke i 2 div og som joker i tippeligaen neste ses.

PETAR DEN STORE, SKRIV NÅ UNDER.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kommer dette ryktet fra?

45872[/snapback]

Lurer på det samme, selv om jeg håper stabæk kjøper Petar Rnkovic.

Men håper det kommer 2 spillere hit nå, en spiss og en back.

45873[/snapback]

hva skal vi med en back?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe si det du,huff vet ikke hvor mine tanker var satt og leste om en back så sikkert hengt meg opp i ordet hehe. Men takk Markus for du frisket opp tankene. Mente selvagt en midtbanespiller. Mitt ønske er ja ta en titt på linken.

http://www.rbk.no/stats/player.jhtml?playerID=67200005

http://www.rbk.no/stats/player.jhtml?playerID=15715

Endret av tezza21
Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe si det du,huff  vet ikke hvor mine tanker var satt og leste om en back så sikkert hengt meg opp i ordet hehe. Men takk Markus for du frisket opp tankene. Mente selvagt en midtbanespiller. Mitt ønske er ja ta en titt på linken.

http://www.rbk.no/stats/player.jhtml;jsess...ayerID=66800033

hva skal han i 1 div i neste ses, hehe vel kom til Nadderud.

45876[/snapback]

sentral midtbane - hva skal vi med det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overgangsvinduet stenger i natt right?

Håper virkelig vi henter Petar hvis han er så god som tezza beskriver her, vi har ønsket oss en spiss til og dette er kanskje mannen?

45910[/snapback]

Han var veldig bra for HBK i fjor. Dro fra klubben etter en krangel med HBK-eier Thoresen. Har scora 36 mål for Mjøndalen så langt i år

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overgangsvinduet stenger i natt right?

Håper virkelig vi henter Petar hvis han er så god som tezza beskriver her, vi har ønsket oss en spiss til og dette er kanskje mannen?

45910[/snapback]

Han var veldig bra for HBK i fjor. Dro fra klubben etter en krangel med HBK-eier Thoresen. Har scora 36 mål for Mjøndalen så langt i år

45911[/snapback]

og 5 mål for 51 kamper for Hønefoss - i Adeccoligaen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er alltid optimistisk til nye spillere, så klart jeg hadde syntes dette hadde vært et spennende kjøp. Tviler dog på at det skjer noe - kun fordi det er siste dagen før vinduet stenger. Hadde han vært aktuell hadde vi vel hentet han allerede? Eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå var jo en herre med navn Stian Nedberg inne på MIF forumet og avkreftet det hele etter alle spekulasjonene. Han påstår at han er leder for MIF A-Fotball.

Ingen ut, ingen inn sier mannen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå var jo en herre med navn Stian Nedberg inne på MIF forumet og avkreftet det hele etter alle spekulasjonene. Han påstår at han er leder for MIF A-Fotball.

Ingen ut, ingen inn sier mannen.

45917[/snapback]

vi får håpe han tar feil da :) stabæk kan bare slenge 100.000 på bordet hehe! men uansett spennende se om det kommer noen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja - en 3 divisjon spiller med 35 mål, vet nå ikke helt jeg... Var i Hønefoss, spilte 45 kamper i førstediv, scoret 5 mål. På 46 kamper i Tippeligaen, omtrent samme periode, scoret Finstad 18 mål for oss.

Greit å ikke bli blendet av mål, noen som har oversikt over hvor mange mål Eirik har scoret i 3 div i år - sikkert 20-25

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Riktig å Svekke Bruntrøyene?
  • Opprett ny...