Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er nok ikke jeg en av de dere klarer å mobilisere da mitt hjerte er gult og sort, men i kampen mot "de hvis navn ikke bør nevnes" står jeg gjerne med dere  :P

eLSKe

46401[/snapback]

Dersom dere tar Oslo fra øst, tar vi dem fra vest. Vekk med Lyn og VIF. (Så skal vi ta dere senere. Det er en del blant oss $$-ere som ikke er så glad i LSK heller...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er nok ikke jeg en av de dere klarer å mobilisere da mitt hjerte er gult og sort, men i kampen mot "de hvis navn ikke bør nevnes" står jeg gjerne med dere  :P

eLSKe

46401[/snapback]

Dersom dere tar Oslo fra øst, tar vi dem fra vest. Vekk med Lyn og VIF. (Så skal vi ta dere senere. Det er en del blant oss $$-ere som ikke er så glad i LSK heller...)

46405[/snapback]

Jeg har skjønt at en del av dere ikke er så glade i oss heller, ikke skjønner jeg hvorfor. Hyggeligere karer skal du lete lenge etter, eller hva @ringo? ;)

Selv har jeg alltid hatt dere sånn over midt på lista over lag jeg egentlig ikek har noe i mot :D

eLSKe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkelte ganger føler jeg at lista over (norske) lag jeg ikke har noe mot, bare slås av norske dommere jeg ikke har noe i mot. I det å være kort.

(Men innerst inne er jeg ikke så ille, jeg har sett på flere norkse fotballkamper på TV i år, og til og med holdt med ett av lagene - ja, rett ut frydet meg når de har slått VIF og ikke minst RBK).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanari-Fansen, ihvertfall de deler av den som jeg kjenner til, samt de som frekventerer på kanari-fansens debatt sider har en i fotball-fiendtlig sammenheng høy stjerne hos meg. Ålrighte mennesker, som heier på klubben de eLSKer. Bare synd de har valgt feil klubb

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

DE LSK'erne jeg kjenner er ihvertfall hyggelige mennesker... De har vel sine problembarn de også, men det kan vel ikke vi si vi er helt forskånet for selv heller.... eller???

Det er mange fellestrekk mellom Stabæk og LSK som klubber, forskjellen er at de har ca 20 år lenger fartstid enn oss i toppen av norsk fotball.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

DE LSK'erne jeg kjenner er ihvertfall hyggelige mennesker... De har vel sine problembarn de også, men det kan vel ikke vi si vi er helt forskånet for selv heller.... eller???

46411[/snapback]

Problembarn hos oss? Kan vel ikke stemme?

Eller for å ta motsatt vinkling, jeg tror det er viktig at vi alle deltar i å dempe de mest ekstreme blant oss. Ellers vil det å stille med $$-supportere på en G14 kamp mellom BVIF og Stb (foreslått i en anne tråd i dag) kanskje øke Godsets, Lyns og LSKs supportergrunnlag i vårt distrikt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ærlig talt, jeg synes hatet deres til VIF er relativt patetisk.

46288[/snapback]

Hat er ikke noe som nødvendigvis kommer ut av noe fornuftig.

Min er sikkert like dårlig som alle andres, men allikevel:

I tillegg til at faderen er Lynsupporter og følgelig ikke er særlig VIF-glad har jeg følgende grunn.

På midten av 80-talle skulle VIF selge Per Edmund Mordt til IFK. Det gjorde de og, men ikke før de hadde laget masse tull rundt overgangen. Jeg var ca 12 år og syntes at VIF oppførte seg sikkelig teit, og begynte å mislike klubben. Dette vokste opp gjennom årene, og jeg kan nå virkelig si at jeg hater enga. Ikke spillerne, supporterne osv, men klubben. Den byr meg midt i mot!! Blæh!! Skikkelig ekkelt å skrive om den engang...;-)

46391[/snapback]

Hepp,

Trenger man virkelig å begrunne hvorfor man ikke liker VIF? Laget som, kanskje med unntak av de siste 2 sesongene, i bestefall kan kalles en parantes i norsk fotball de siste 20 årene. Mens vi 8 av de 10 siste sesongene har vært det nest beste laget i Norge possisjonsmessig? Den nyvunenene og forhåpentligvis kortlevde VIF boomen har tydligvis gått medlemmene deres til hodet... La oss se om de kan klare å ligge stabilt topp 5 i 8-9 år på rad! Så kan vi begynne å begrunne hvorfor vi hater VIF.

@ringo

46392[/snapback]

Er det ikke deilig å ha noen å hate? Jeg tolker det dit hen at du ikke har noen grunn til å hate Enga ennå, først om 8-9 år?

Akkurat som vi ikke hater andre paranteser i norsk fotball, f.eks Strindheim, averøy-kameratene, hadeland og stabæk ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ærlig talt, jeg synes hatet deres til VIF er relativt patetisk.

46288[/snapback]

Hat er ikke noe som nødvendigvis kommer ut av noe fornuftig.

Min er sikkert like dårlig som alle andres, men allikevel:

I tillegg til at faderen er Lynsupporter og følgelig ikke er særlig VIF-glad har jeg følgende grunn.

På midten av 80-talle skulle VIF selge Per Edmund Mordt til IFK. Det gjorde de og, men ikke før de hadde laget masse tull rundt overgangen. Jeg var ca 12 år og syntes at VIF oppførte seg sikkelig teit, og begynte å mislike klubben. Dette vokste opp gjennom årene, og jeg kan nå virkelig si at jeg hater enga. Ikke spillerne, supporterne osv, men klubben. Den byr meg midt i mot!! Blæh!! Skikkelig ekkelt å skrive om den engang...;-)

46391[/snapback]

Hepp,

Trenger man virkelig å begrunne hvorfor man ikke liker VIF? Laget som, kanskje med unntak av de siste 2 sesongene, i bestefall kan kalles en parantes i norsk fotball de siste 20 årene. Mens vi 8 av de 10 siste sesongene har vært det nest beste laget i Norge possisjonsmessig? Den nyvunenene og forhåpentligvis kortlevde VIF boomen har tydligvis gått medlemmene deres til hodet... La oss se om de kan klare å ligge stabilt topp 5 i 8-9 år på rad! Så kan vi begynne å begrunne hvorfor vi hater VIF.

@ringo

46392[/snapback]

Er det ikke deilig å ha noen å hate? Jeg tolker det dit hen at du ikke har noen grunn til å hate Enga ennå, først om 8-9 år?

Akkurat som vi ikke hater andre paranteser i norsk fotball, f.eks Strindheim, averøy-kameratene, hadeland og stabæk ;)

46447[/snapback]

Finnes det egentlig noen grunner til å ikke hate VIF?... i farten kommer jeg bare på grunner til å hate de..

1. Kjøpelag som burde vært konk for mange år siden hvis det ikke hadde vært for dumsnille rike onkler. Syter og maser om at vi har rike onkler osv.. Bærum-blærum my ass.. hadde vi fått halvparten av deres "dra-hjelp" hadde vi med god hjelp av kommunens høyt utdannede innbyggere smadret all motstand i skandinavia.. Vi har vel alle lest undersøkelsen der Bærum er kommunen med høyest utdannelse i snitt.. ;) Ære være BI sandvika.. :P

2. Profilen deres. "Oslos stoltet"??? piss meg i nakken... 68,7% av vif supporterne kommer fra grisgrente strøk som sotra, vinje, løten og Odalen.. Greit nok at bøndene som flytter til byen har noe å samles rundt, men de må da kunne ta til takke med gatebil treff o.l. som man er vant med fra sin hjembygd. Men ok, det er ikke scenarioet.. bøndene vil ha fotball som samlingspunkt.. men tror du VIF innrømmer at godt over 2/3 av fansen er bønder..? neida.. "vi er laget for hele oslo".. mye tøffere å være bonde og være stolt av det enn å være vif (medgangs)supporter..

Siden jeg er småbrisen nå, så må jeg advare mot at det kan komme et dementi i morgen, hvis jeg finner ut at jeg har skrevet noe som jeg ikke mener i nykter tilstand..

God natt Bærum, god natt oslo, god natt bønder..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger vi noen større grunn enn at Enga sendt oss ned i fjor? Nei. Faen ta Enga.

Og jeg slenger meg på alkohol-unnskyldningen til Erik. God natt Oslo, god natt bønder

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen her som har skjønt det, nå har vi en mann i kulissene hos Enga som kan jobbe fra insiden og sabotere klubben slik at seriegullet ikke går til Enga. Nå skal de få igjen for at de sendte oss ned i fjor! Dette er nøye planlagt fra Stabæks side!

Schaal

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare tragisk.... Det er en av de mest overraskede overgangene jeg noen gang har lest om. Hvordan kan stenersen være god nok for VIF når han ikke er god nok for Stabæk? Og hva skal han gjøre når dos santos og hovi kommer tilbake, slite i stykker benken på Ullevaal? Det må være judas muri som har tipset reka.

Kom tilbake tommy!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La Tommy spille en sesong i enga da! Han har bare godt av spilletid, så får vi han tilbake med toppform til neste år...

46576[/snapback]

Vil du virkelig at tommy skal hjelpe enga til gull istedenfor å hjelpe stabæk tilbake til tippeligaen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La Tommy spille en sesong i enga da! Han har bare godt av spilletid, så får vi han tilbake med toppform til neste år...

46576[/snapback]

Vil du virkelig at tommy skal hjelpe enga til gull istedenfor å hjelpe stabæk tilbake til tippeligaen?

46577[/snapback]

Sånn som situasjonen har vært for Tommy denne sesongen har han stort sett hjulpet 2.laget til seire i 3.divisjon. (men glemmer ikke frisparket mot alta)

Dessuten så vet jeg ikke hvor mye hjelp det er i å bruke han som venstreback. Men det finner dere sikkert tidsnok ut av...........

Ser det alt for meg i den avgjørende kampen...

Muri får ikke bestemt seg, og spiller til slutt en altfor løs pasning ut mot tommy stenersen på backen. Motstanderen snapper ballen og dunker den utagbart ned i hjørnet til arason og Vif gull håp gikk i grus også denne sesongen....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

46576[/snapback]

46577[/snapback]

Hvis tommy får noe positivt ut av engaoppholdet, så tror jeg vi kan få nytte av det senere! Han blir verken bedre eller får mer selvtillitt av å slite benken... Tommy er en kjempespiller, men hvis Jønsson ikke "trenger" han..så er det ikke vits i å la han sitte på benken! La han spille, evt vinne gull, og så komme tilbake til oss.. Proppet med selvtillitt og ferdigheter!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I mine øyne er ikke Stenersen god nok for de 11 beste blaa. Hvordan han da kan være god nok for enga er snålt.

Tror enga hadde behov for å "gjøre noe" før overgangsvinduet ble lukket, derfor denne meningsløse utlånsavtalen. Resultatet for Stenersen er at han bytter 3. divisjons avdeling og ikke akkurat styrker sine aksjer hos stabæk fansen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I mine øyne er ikke Stenersen god nok for de 11 beste blaa. Hvordan han da kan være god nok for enga er snålt.

Tror enga hadde behov for å "gjøre noe" før overgangsvinduet ble lukket, derfor denne meningsløse utlånsavtalen. Resultatet for Stenersen er at han bytter 3. divisjons avdeling og ikke akkurat styrker sine aksjer hos stabæk fansen.

46589[/snapback]

Det er enklere å spille seg til plass i forsvaret til enga enn det er i Stabæk om dagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Resultatet for Stenersen er at han bytter 3. divisjons avdeling og ikke akkurat styrker sine aksjer hos stabæk fansen.

46589[/snapback]

Scenario:

Stabæk 2 og Vålerenga 2 vinner sine avdelinger i 3. divisjon, og trekkes mot hverandre i kvalifiseringen til 2. divisjon. Den første kampen på Nadderud ender 0-0, og stillingen i den avgjørende kampen er 1-1, klokka har passert 90 minutter og Vålerenga får frispark på kanten av 16. meteren og Stenez gjør seg klar....... Da får vi se hvor Blaa han er!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Resultatet for Stenersen er at han bytter 3. divisjons avdeling og ikke akkurat styrker sine aksjer hos stabæk fansen.

46589[/snapback]

Scenario:

Stabæk 2 og Vålerenga 2 vinner sine avdelinger i 3. divisjon, og trekkes mot hverandre i kvalifiseringen til 2. divisjon. Den første kampen på Nadderud ender 0-0, og stillingen i den avgjørende kampen er 1-1, klokka har passert 90 minutter og Vålerenga får frispark på kanten av 16. meteren og Stenez gjør seg klar....... Da får vi se hvor Blaa han er!

46600[/snapback]

2. lagene kan ikke møte hverandre! Dette har NFF sagt tidligere i år!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stenersen Til Vålerengen
  • Opprett ny...