Albert 921 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Del Skrevet 23. Oktober 2005 Det er et visst triks med å ha lave priser også - mange medlemmer (og ikke minst mange støttemedlemmer). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Sett i lys av at jeg ikke bor i Bærum og dermed ikke har anledning til å dra på alle hjemmekampene, hvilke fordeler gir det å melde seg inn? Tenkte på å gjøre det neste sesong. Utenom å støtte en ekstremt god sak da, naturligvis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Hm, foruten at du som Stabæk supporter selvfølgelig bør være stolt av å være medlem av klubbens supporter klubb!! Så kan vi nevne at vi mest sansynlig vil videreføre både sms tjenesten og gratis borteturer til "nerme" arenaer. Du vil kunne møte på våre medlems treff hvor det ofte dukker opp gjester fra klubben båder spillere og ledere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Hm, foruten at du som Stabæk supporter selvfølgelig bør være stolt av å være medlem av klubbens supporter klubb!! Så kan vi nevne at vi mest sansynlig vil videreføre både sms tjenesten og gratis borteturer til "nerme" arenaer. Du vil kunne møte på våre medlems treff hvor det ofte dukker opp gjester fra klubben båder spillere og ledere. I tillegg får man kjøpt sesongkort til en såpass billig penge at man av økonomiske årsaker vil tjene på det uansett om man ikke er på alle hjemmekampene. Sist men ikke minst er det vel slik at man får tilgang til billett på cupfinalen når vi kommer dit? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Gutt 0 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Det kommer fler neste sesong.. Som skjønner hvor gode Stabæk er....... Det burde alle ha skjønt nå!!!!!!!!! Alltid Uansett!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Del Skrevet 25. Oktober 2005 Hadde igrunnen tenkt å melde meg inn uansett, bare lurte på fordelene ved det. Da blir dere ihvertfall et medlem til neste sesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Del Skrevet 28. Oktober 2005 Opp med seg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Opp med seg - fant den på side tre? Stabæk-Lars, du var jo så bekymra for meg da jeg nådde 666 innlegg. Hva skal jeg gjøre nå. Jeg er blitt Allah...?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Opp med seg - fant den på side tre? Stabæk-Lars, du var jo så bekymra for meg da jeg nådde 666 innlegg. Hva skal jeg gjøre nå. Jeg er blitt Allah...?? Allah eller Gud er den samme greia. Husk muslimene tror også på Jesus. Du er på trygg grunn! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Opp med seg - fant den på side tre? Stabæk-Lars, du var jo så bekymra for meg da jeg nådde 666 innlegg. Hva skal jeg gjøre nå. Jeg er blitt Allah...?? Allah eller Gud er den samme greia. Husk muslimene tror også på Jesus. Du er på trygg grunn! Takk for trøstende ord. Har hørt det er idd mot slutten av uka. Det er vel en god anledning for en skikkelig fest? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Opp med seg - fant den på side tre? Stabæk-Lars, du var jo så bekymra for meg da jeg nådde 666 innlegg. Hva skal jeg gjøre nå. Jeg er blitt Allah...?? Allah eller Gud er den samme greia. Husk muslimene tror også på Jesus. Du er på trygg grunn! Takk for trøstende ord. Har hørt det er idd mot slutten av uka. Det er vel en god anledning for en skikkelig fest? Har du fastet da, Albert? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Del Skrevet 31. Oktober 2005 Opp med seg - fant den på side tre? Stabæk-Lars, du var jo så bekymra for meg da jeg nådde 666 innlegg. Hva skal jeg gjøre nå. Jeg er blitt Allah...?? Allah eller Gud er den samme greia. Husk muslimene tror også på Jesus. Du er på trygg grunn! Takk for trøstende ord. Har hørt det er idd mot slutten av uka. Det er vel en god anledning for en skikkelig fest? Har du fastet da, Albert? Jeg var litt redd for akkurat det spørsmålet... Kan jeg ikke feste om jeg ikke har fastet? Er ikke vokalenes orden uten betydning? Om jeg ikke fastet, så festet jeg i alle fall i går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StankoBITCH 0 Del Skrevet 4. November 2005 Del Skrevet 4. November 2005 Hei Jeg har tenkt å melde meg inn som medlem i stabæk support for neste sesong. Kan jeg gjøre det nå? hvem må jeg kontakte? hvis de ikke er lagt ut nå, når regnes de med å legges ut? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 4. November 2005 Del Skrevet 4. November 2005 I løpet av et par uker regner vi med å ha alt klart. Da vil all info komme på siden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 Må vi "gammle" supportere også melde oss inn på Onkel Blaa, eller får i regning i posten, hvor vi også kan kjøpe sesongkort? Skjønnte ikke dette helt jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tellefsen 0 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 Må vi "gammle" supportere også melde oss inn på Onkel Blaa, eller får i regning i posten, hvor vi også kan kjøpe sesongkort?Skjønnte ikke dette helt jeg Sesongkortene blir vel solgt når vi nærmer oss jula... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 Pleier d ja! Pleier å selge de på Blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Gutt 0 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 Det er jo ganske bra, men vi må komme over 1000 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 Kan vi i år ha sånne sesong kort som er sånn "visa" kort aktig.. sånne stive ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Team BRT 0 Del Skrevet 5. November 2005 (endret) Del Skrevet 5. November 2005 (endret) Kan vi i år ha sånne sesong kort som er sånn "visa" kort aktig.. sånne stive ?? Stemmer for den jeg også, men det blir vell litt dyrere? PS: Du ser meg på Piano Piano på TV2 nå Endret 5. November 2005 av Team BRT Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 5. November 2005 Del Skrevet 5. November 2005 Jeg gir ihvertfall opp, og lover å melde meg inn neste gang jeg er hjemme, dvs. i nærheten av Blå på en fredag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 16. November 2005 (endret) Del Skrevet 16. November 2005 (endret) Nå kan man melde seg inn for neste år. Bra! Gode priser på sesongkort! Men, et lite spørsmål. Hva med Sandefjord? Den turen er vel også inkludert, eller??? (og til Moss, hvis dem klarer og slå ut Moillle) Sitat forsiden: Medlemsskap gir deg for uten uendelig velvære, gratis sms-tjeneste og gratis buss til følgende bortekamper i serien: Freedrikstad, Ham-Kam, Lillestrøm, Lyn, Odd, Vålerenga. Endret 16. November 2005 av Freak Magnet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. November 2005 Del Skrevet 16. November 2005 Nå kan man melde seg inn for neste år. Bra! Gode priser på sesongkort! Men, et lite spørsmål. Hva med Sandefjord? Den turen er vel også inkludert, eller??? (og til Moss, hvis dem klarer og slå ut Moillle) Sitat forsiden: Medlemsskap gir deg for uten uendelig velvære, gratis sms-tjeneste og gratis buss til følgende bortekamper i serien: Freedrikstad, Ham-Kam, Lillestrøm, Lyn, Odd, Vålerenga. Ja sandefjord blir gratis tur og også Moss dersom de skulle klare det. Det har nok bare gått litt fort for han som skrev saken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 16. November 2005 Del Skrevet 16. November 2005 Kan vi i år ha sånne sesong kort som er sånn "visa" kort aktig.. sånne stive ?? Tonje, vet du noe? Blir det sånne kort ?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 16. November 2005 Del Skrevet 16. November 2005 Tonje, vet du noe? Blir det sånne kort ?? La oss ikke håpe det, idet det trolig koster mye mer en de laminerte, penger som heller kan brukes på noe annet fornuftig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. November 2005 Del Skrevet 16. November 2005 Tonje, vet du noe? Blir det sånne kort ?? La oss ikke håpe det, idet det trolig koster mye mer en de laminerte, penger som heller kan brukes på noe annet fornuftig. Det har vi ikke vurdert, det har faktisk ikke vært et tema engang, dessuten så blir det litt vanskelig for de som skal klippe i det ved inngangen. Vi får heller se hva vi kan få til når vi skal på Blue Dream. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 16. November 2005 Del Skrevet 16. November 2005 Jeg stemmer for netthinne-scanning av alle medlemmer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 17. November 2005 Del Skrevet 17. November 2005 Jeg stemmer for netthinne-scanning av alle medlemmer fingeravtrykk synes jeg og virker ganske effektivt... Gjerne begge deler for å være sikker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 23. November 2005 Del Skrevet 23. November 2005 Inntil en annen tråd blir stoppet/forsvinner/synker etter fleres ønske, er den eneste muligheten til å få den vekk fra side 1, å skrive i andre tråder. Hvilken tråd passer bedre enn denne. For de som ikke har kommet så langt, for jeg regner med at det bare er sommel som eventuelt er årsaken: BLI MEDLEM, NÅ ! ! ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 28. November 2005 (endret) Del Skrevet 28. November 2005 (endret) Når blir det salg av sesongkort og innmeldelse/fornying av meldemskap i $$ på Onkel Blaa? Endret 28. November 2005 av KongKjakan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå