gufa 550 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Synes det var synd at Stabæk ikke klarte å hente Espen Nystuen fra Kongsvinger. 24 år gammel midtbanespiller. 2 Mål. 19 kamper fra start for Kongsvinger. Jeg synes han virker lovende. Håper vi at Stabæk kjøper han i neste overgangsvindu? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Synes det var synd at Stabæk ikke klarte å hente Espen Nystuen fra Kongsvinger. 24 år gammel midtbanespiller. 2 Mål. 19 kamper fra start for Kongsvinger. Jeg synes han virker lovende. Håper vi at Stabæk kjøper han i neste overgangsvindu? 46249[/snapback] oioi, kongsvinger..husker bare tom stenvolls merkelig blikk da jeg fortalte ham at kil spilte paa astracupen i 2004...han svarte svaert forundret og med et litt merkelig smil "kongsvinger??? var de gode?" husker ogsaa at nystuen var med i hamburg, men husker ikke om han vra bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Synes det var synd at Stabæk ikke klarte å hente Espen Nystuen fra Kongsvinger. 24 år gammel midtbanespiller. 2 Mål. 19 kamper fra start for Kongsvinger. Jeg synes han virker lovende. Håper vi at Stabæk kjøper han i neste overgangsvindu? 46249[/snapback] kilde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Synes det var synd at Stabæk ikke klarte å hente Espen Nystuen fra Kongsvinger. 24 år gammel midtbanespiller. 2 Mål. 19 kamper fra start for Kongsvinger. Jeg synes han virker lovende. Håper vi at Stabæk kjøper han i neste overgangsvindu? 46249[/snapback] kilde? 46252[/snapback] Hvis det er tilfelle, at vi har forsøkt å hente han, men ikke klarte det, så er det i hverfall sikkert at vi ikke kommer til å klare det neste gang heller, så lenge interessen offentliggjøres...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 For de som ikke tok det, så var dette navnet tatt nesten ut fra det blå (eller rød). Det var et forsøk på å få folk til å reagere med "hva faen skal vi med han". Og hva skal vi med han? Jo, gutten har flere kamper i serien enn TS i år, og samme snitt. Og like mange mål. Så bortsett fra at han er yngre kan han sikkert sammenliknes med TS. Det jeg ville vise var at om ikke Tommy allerede hadde vært her, ville vi aldri ønsket oss en litt eldre herre med god lønn som midtbanespiller i tredje divisjon. Eneste som gjør at vi vil beholde Tommy er at han alltid har vært her. Har han klubbfølelse kommer han tilbake sterkere og mer inspirert. Om ikke er han borte. Men det er ikke tvil om at et lite halvår hos norges for tiden beste klubb vil være en inspirasjon til å stå på videre. Og på trening i vinter vil gutta kunne se at "Tommy gikk inn på laget til seriemesterne, og vi er like gode/bedre!" Ikke la oss bruke pengene på stallfyll. Money counts, og som det ble sagt; that's disco! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 That's disco - indeed!!!! Nå som jeg har litt alkohol i kroppen kan jeg jo driste meg utpå og si at Tommy aldri har vært noen favorittspiller. Han har alltid vært litt grå, men har samtidig vært bånn ærlig mot klubben. Noe av det jeg husker best av Tommy er når han og Holter samtidig ble tatt ut på landslaget til treningskamp, ler av det den dag i dag. Tommy er ikke dårlig, men han er bare ikke bra nok. Hadde han vært bedre hadde han stukket for lenst, så lite han har spilt i sin Stabæk karriere. Jeg ler ikke i dag, men gråter heller ikke. At nok en kontinuitetsspiller forsvinner er synd, men vi har godt av forandringer alle som en. Får hoppe i køya nå. Kommer vel til å få Alz på nakken etter dette vinglete og sleivete innlegget, men det får så være. Vi har diskutert Tommy før Alz, jeg veit du digger han. Forza Stabæk - Alltid, alltid, uansett. Takkhei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. September 2005 Del Skrevet 2. September 2005 kontinuitetsspiller 46310[/snapback] Det står respekt av at du klarer å skrive sånne ord med alkohol i kroppen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 2. September 2005 Del Skrevet 2. September 2005 Det er imponerende at du har klart å få alkohol i kroppen og er klar for køyen før midnatt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 2. September 2005 Del Skrevet 2. September 2005 Det er imponerende at du har klart å få alkohol i kroppen og er klar for køyen før midnatt 46362[/snapback] 1. Det var 00.22 og ikke 23.22. 2. Jeg var våken 32 timer i strekk døgnet før, pga innlevering av siviloppgave. 3. Går ann å drikke uten å være bajas, eller nei, vi er jo norske. 4. Jeg skulle på jobb i dag, og da gir en seg tidlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. September 2005 Del Skrevet 2. September 2005 Uten å la meg provosere til en lengre avhandling: Jeg tror vi alle er enige om at prinsippene for A-stallen bør være: 1. ca 22 mann 2. Alle nyervervelser skal være blant de 11 beste - eller best på sin posisjon 3. Alle salg/utlån bør være blant de 5-6 svakeste i troppen. Utlån kan dessuten være aktuelt for spillere som må utvikles på høyere nivå enn 2. laget. Ut fra ovennevnte kriterer var ikke Tommy-utlånet noe sjakktrekk. For Tommy er det utvilsomt smart å gå til Enga. For Enga er det smart å få inn en som kan spille venstreback, uten at jeg er så sikker på om jeg ville plukket ut Tommy i den rollen, men det avhenger av hva de har rundt. Har de plass til Muri bør det jo være plass til samtlige i vår A-stall. Min største bekymring for Stabæk er ikke personen Tommy, men at vi risikerer å ikke ha tyngde og bredde i troppen til å sikre opprukk fra både Adecco og 3. div. Jeg har også sett at Tommy har manglet kjemi med makkere på sentral midtbane siden Martin dro. Men jeg undres likevel litt over innkjøpene av Jansson, Persson og Karlsson, som mer utfyller enn spisser stallen vår. Jeg vil ha en hodesterk spiss med godt skuddbein til klubben foran 2006. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 2. September 2005 Del Skrevet 2. September 2005 Enig i det du skriver, Alzheimer. Men tror du ikke at situasjonen er den at TS ikke ligger i JJ's fremtidsplaner? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå