Blåmann! 0 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Bare så det er klart er vi vel alle enig om at Nanne er helt konge! Men vi må tenke litt på når vi synger: Det kan bare daniel........ Det blir litt dumt når han kommer alene mot keeper og bommer og vi begynner å synge Det kan bare daniel og bare bare han.................. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Bare så det er klart er vi vel alle enig om at Nanne er helt konge! Men vi må tenke litt på når vi synger: Det kan bare daniel........ Det blir litt dumt når han kommer alene mot keeper og bommer og vi begynner å synge Det kan bare daniel og bare bare han.................. 46304[/snapback] Det er jeg enig i og jeg synger ikke når han bommer på mål eller lingnende, det blir for dumt. Tror det etterhvert har blitt fler som dropper å synge, vi må prøve å synge noe annet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. September 2005 Del Skrevet 2. September 2005 Poenget er jo at Daniel vet at det er sangen til han og når vi synger den så skjønner han såpass at vi er fornøyd med at han kom til muligheten selv om det ikke ble mål. Men da foreslår jeg en gammel slager fra de dagene jeg spilte fotball og noen bommet så sang innbytterbenken: en gang til, bedre lykke neste gang, en gang til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. September 2005 Del Skrevet 2. September 2005 Spillerne hører i liten grad etter hva vi synger, men de vil at vi synger. Vi har tatt problemstillingen opp med Nannskog og han sa han liker sangen sin, og vil gjerne at vi synger på ham selv om han bommer på åpent mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. September 2005 Del Skrevet 2. September 2005 Spillerne hører i liten grad etter hva vi synger, men de vil at vi synger. Vi har tatt problemstillingen opp med Nannskog og han sa han liker sangen sin, og vil gjerne at vi synger på ham selv om han bommer på åpent mål. 46321[/snapback] Det var vel forsåvidt det jeg mente. De hører etter sangen sin og ikke teksten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 2. September 2005 (endret) Del Skrevet 2. September 2005 (endret) Og den utvilsomt beste spillersangen begynner sånn "ÅÅÅ Tommy, Tommy....." Sorry - det var en annen tråd. Men jeg går og synger på den hele tiden nå. Og den går veldig langsomt. Begravelsestempo. Og jeg blir like trist hver gang. (Hver gang kona spør om det er noe galt og jeg svarer "Tommy Stenersen" ser hun bare overbærende på meg: "Han spilte jo ikke nesten ikke"...) Endret 2. September 2005 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. September 2005 Del Skrevet 2. September 2005 Mulig at vi arrangerer en sorggruppe på Onkel Blaa fredag 9.9 der vi sammen kan bearbeide tapet av Tommy. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 2. September 2005 Del Skrevet 2. September 2005 Jeg vil bli med i sorggruppen. Jeg begynner faktisk å grine hver gang jeg skal ha på roll-on deo om morgenen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 2. September 2005 (endret) Del Skrevet 2. September 2005 (endret) Jeg har helt klart behov for å bearbeide min sorg, jeg også. Men dessverre jobber jeg neste fredags kveld... Endret 2. September 2005 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 2. September 2005 Del Skrevet 2. September 2005 Jeg vil bli med i sorggruppen. Jeg begynner faktisk å grine hver gang jeg skal ha på roll-on deo om morgenen. 46353[/snapback] hahahaha, dritbra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 2. September 2005 (endret) Del Skrevet 2. September 2005 (endret) Jeg vil bli med i sorggruppen. Jeg begynner faktisk å grine hver gang jeg skal ha på roll-on deo om morgenen. 46353[/snapback] Prøv med vaske God helg Makka Endret 2. September 2005 av Makka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå