Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle stabæk venner, Jeg kom til å tenke på her en da at det kunne vært gøy med en Chattetjeneste her inne hvor man kan chatte med andre stabæk fans! og hvor sikkert mange andre supportere kunne vært med å.

Nå vet jeg at man kan bruke forumet! til å ha diskusjoner også. Men en chat ved siden av hvor man kan chatte i et rom med flere hadde å vært gøy! Det skal vel ikke være så vanskelig å sette opp en chattetjeneste? er vel bare å linke til en webserver på undernet + kanalnavn samme system som mirc :)

Jeg syns nå det hadde vært kjekt! Men hva syns dere

Ja takk begge deler sa Ole Brum :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle stabæk venner, Jeg kom til å tenke på her en da at det kunne vært gøy med en Chattetjeneste her inne hvor man kan chatte med andre stabæk fans! og hvor sikkert mange andre supportere kunne vært med å.

Nå vet jeg at man kan bruke forumet! til å ha diskusjoner også. Men en chat ved siden av hvor man kan chatte i et rom med flere hadde å vært gøy! Det skal vel ikke være så vanskelig å sette opp en chattetjeneste? er vel bare å linke til en webserver på undernet + kanalnavn samme system som mirc :)

Jeg syns nå det hadde vært kjekt! Men hva syns dere

Ja takk begge deler sa Ole Brum  :P

46428[/snapback]

Hva er forskjellen?
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært prøvd, men var svært liten aktivitet der inne(hvertfall når jeg var der, og det var ikke lite), og det endte tilslutt med at ingen gadd mer

46430[/snapback]

Er ofte sånn ja, men hadde vært gøy bare ha den der for det er jo alltids noe der! Jeg jobber mye nattevakt så hender jeg chatter i natten! Hadde da ikke gjort noe med en ekstra Chat som ihvertfall var der hehe! kunne jo hende det ble liv der før og etter kampene og for andre som ikke kunne dra kunne man chatte oxo under kampen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe joa får se hva jeg rekker! ikke like gøy chatte på bohemen hehe! vel nei! i steden for å reg seg her kan man chatte! Skal spørre min kjære om han kan lage en fanzy chat med fotball spill og chat og bilder for dere også! selv om han holder med hatlaget mitt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
$tabekk $upport Chat
  • Opprett ny...