sexxes 3 681 Del Skrevet 1. Mai 2003 Del Skrevet 1. Mai 2003 Første runde i NM er satt opp, og Stabæk skal møte Rakkestad borte 7/5. Rakkestad slo i 1. kval runde ut Selbak 6-0 hjemme, og Råde 1-0 borte i 2. kval runde. I serien har laget startet med å tape 3-2 borte mot Østsiden. Dette høres fakitsk ganske sterkt siden Østsiden vel er en av favorittene til avdelingsseier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 1. Mai 2003 Del Skrevet 1. Mai 2003 Her finner du alt du måtte ønske å vire om Rakkestad. Vi setter selvsagt opp buss. Bli med på tur til bondelandet ]http://www.stabaek.no/action.lasso?-databa...arch[/url] Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 2. Mai 2003 Del Skrevet 2. Mai 2003 Dette skal bli vårens store tur. Det hører hjemme med hemningsløs ralling på en onsdag i Rakkestad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 3. Mai 2003 Del Skrevet 3. Mai 2003 Denna karen gikk jeg i militæret med, og han er god! (Pluss, han er sponset av Østfold Traktor AS... ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 420 Del Skrevet 5. Mai 2003 Del Skrevet 5. Mai 2003 Kunne ikke trukket et bedre lag.. 25 minutter reisevei til rakkestad for meg.. Håper vi blir mange??? Hvilken vei kjører bussen? Så kan jeg kanskje hoppe på den hvis den passerer spydeberg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dalle 0 Del Skrevet 5. Mai 2003 Del Skrevet 5. Mai 2003 Er hele BB på plass? Onsdag er som kjent ralledag nummer en... best vi blir en del! Potter: Hører hjemme å skulke matten, ta følge??? Krut og Bart....?? Dere er med...? Alle mann til Røklehøl, eller hva faen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 420 Del Skrevet 5. Mai 2003 Del Skrevet 5. Mai 2003 Rakkestad Dalle.. Rakkestad.. Se opp for rånere på høyt plan. Da snakker jeg volvo 240, men med bosch senkesett, sota vinduer og alt som hører med! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dalle 0 Del Skrevet 5. Mai 2003 Del Skrevet 5. Mai 2003 Røklehøl / Rakkestad / langt fra Oslo Er ikke det AKKURAT det samme a? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 420 Del Skrevet 6. Mai 2003 Del Skrevet 6. Mai 2003 Det blir vel noe i den duren.. Her i indre østfold blir folk fra Rakkestad / Røklehøl kalt for Rakkistanere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Del Skrevet 6. Mai 2003 Del Skrevet 6. Mai 2003 Hvorfor i all verden går bussen allerede kl. 15? Regner med at matchen begynner kl. 18 og det ikke kan være stort mer enn en time eller halvannen dit. Kan da ikke være noen grunn til å være i Rakkestad mer enn en time før match? Eller skal bussen innom Sverige så får vært litt Harry også?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 6. Mai 2003 Del Skrevet 6. Mai 2003 Iflg de vi snakket med i Rakkestad tok det 1 og 1/2 time å kjøre fra Oslo. Så vi la inn litt slakk Spillerne drar også kl 1500 Vi kan sikkert utsette avreisen til kl 15:30, men å dra senere er dødfødt da vi skal gjennom byen. Personlig tar jeg heller et par øl i Rakkestad enn å komme for sent på matchen fordi jeg har sittet i bilkø i på Mosseveien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Del Skrevet 6. Mai 2003 Del Skrevet 6. Mai 2003 Heldigvis er det bussfelt på den mest kø-utsatte delen av Mosse veien. Håper de har en pub eller lignende i Rakkestad da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 6. Mai 2003 Del Skrevet 6. Mai 2003 Det er opptil flere skjenkesteder der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Torgrim Del Skrevet 7. Mai 2003 Del Skrevet 7. Mai 2003 Hørte nettopp på radioen at all russen skulle utover mot Tusenfryd fra 12-13-tiden i dag, slik at man måtte regne med mye mer kødannelse enn vanlig på Mosseveien utover ettermiddagen. Kanskje greit at det er beregnet god tid. Ta med nok saaaaaft! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 420 Del Skrevet 7. Mai 2003 Del Skrevet 7. Mai 2003 Ikke glem meg i Spydeberg!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 7. Mai 2003 Del Skrevet 7. Mai 2003 Bare husk å gi Lena tlf nr ditt og fortell henne hvor du står, så går nok det greit. Kunne ellers vært en bra filmtittel det der. - "Ikke glem meg i Spydeberg!!!"Litt Vam og Vennerød, et sosialrealistisk drama med tagisk slutt. Ser for meg stakkarn som ligger der i grøftekanten, innsmurt i blod, begge bena brukket så benpipene stikker ut, mens han prøver å åle seg etter en supporterbuss og desperat skriker: - "Ikke glem meg i Spydeberg!!!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 420 Del Skrevet 7. Mai 2003 Del Skrevet 7. Mai 2003 Hun sendte meg en sms der det stod at hun skulle ringe når dere nærmer dere Spydeberg. Tenkte jeg bare skulle opllyse flere om at en stakkars kar skal være med fra Spydeberg Den filmen kunne gitt et par Oscar tror jeg.. Hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 12. Mai 2003 Del Skrevet 12. Mai 2003 Her er en komplett liste over SAMTLIGE rakkestad-supportere, og hva de har bidratt med. Men hvem bidrar med syngingen? http://www.mamut.com/homepages/Norway/2/15...l/subdet559.htm Merk gavekortet på kaffe og iskaker! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg