Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Første runde i NM er satt opp, og Stabæk skal møte Rakkestad borte 7/5.

Rakkestad slo i 1. kval runde ut Selbak 6-0 hjemme, og Råde 1-0 borte i 2. kval runde. I serien har laget startet med å tape 3-2 borte mot Østsiden. Dette høres fakitsk ganske sterkt siden Østsiden vel er en av favorittene til avdelingsseier.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her finner du alt du måtte ønske å vire om Rakkestad. Vi setter selvsagt opp buss. Bli med på tur til bondelandet

]http://www.stabaek.no/action.lasso?-databa...arch[/url]

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D

Kunne ikke trukket et bedre lag.. 25 minutter reisevei til rakkestad for meg..

Håper vi blir mange??? Hvilken vei kjører bussen? Så kan jeg kanskje hoppe på den hvis den passerer spydeberg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er hele BB på plass?

Onsdag er som kjent ralledag nummer en... best vi blir en del!

Potter: Hører hjemme å skulke matten, ta følge???

Krut og Bart....?? Dere er med...?

Alle mann til Røklehøl, eller hva faen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor i all verden går bussen allerede kl. 15? Regner med at matchen begynner kl. 18 og det ikke kan være stort mer enn en time eller halvannen dit. Kan da ikke være noen grunn til å være i Rakkestad mer enn en time før match? Eller skal bussen innom Sverige så får vært litt Harry også??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iflg de vi snakket med i Rakkestad tok det 1 og 1/2 time å kjøre fra Oslo.

Så vi la inn litt slakk

Spillerne drar også kl 1500

Vi kan sikkert utsette avreisen til kl 15:30, men å dra senere er dødfødt da vi skal gjennom byen. Personlig tar jeg heller et par øl i Rakkestad enn å komme for sent på matchen fordi jeg har sittet i bilkø i på Mosseveien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldigvis er det bussfelt på den mest kø-utsatte delen av Mosse veien. Håper de har en pub eller lignende i Rakkestad da...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest Torgrim

Hørte nettopp på radioen at all russen skulle utover mot Tusenfryd fra 12-13-tiden i dag, slik at man måtte regne med mye mer kødannelse enn vanlig på Mosseveien utover ettermiddagen. Kanskje greit at det er beregnet god tid. Ta med nok saaaaaft!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare husk å gi Lena tlf nr ditt og fortell henne hvor du står, så går nok det greit.

Kunne ellers vært en bra filmtittel det der.

- "Ikke glem meg i Spydeberg!!!"
Litt Vam og Vennerød, et sosialrealistisk drama med tagisk slutt. Ser for meg stakkarn som ligger der i grøftekanten, innsmurt i blod, begge bena brukket så benpipene stikker ut, mens han prøver å åle seg etter en supporterbuss og desperat skriker:
- "Ikke glem meg i Spydeberg!!!"
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hun sendte meg en sms der det stod at hun skulle ringe når dere nærmer dere Spydeberg. Tenkte jeg bare skulle opllyse flere om at en stakkars kar skal være med fra Spydeberg :lol:

Den filmen kunne gitt et par Oscar tror jeg.. Hehe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Rakkestad
  • Opprett ny...