Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette er det eneste jeg kan tilby (er uansett bedre enn løpegutten til henning, for da må vel gunnar se kampen på tv fra hotellrommet i kairo eller noe i den duren)

EIfolkHestMKL02-2_225.jpg

46724[/snapback]

Hva slags årsmodell er dette? Jeg tenker da på den som går først. Er det en Hingst eller hoppe? Og hvor mange høyballer bruker den på mila? Litt inntressert skjønner du for den gamle volvon min begynner og skrante litt åsså brukern jævlig med bensin og den er ikke gratis om da`n. Svær hage har jeg så jeg kan holde meg med drivstoff til den doningen din .
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er det eneste jeg kan tilby (er uansett bedre enn løpegutten til henning, for da må vel gunnar se kampen på tv fra hotellrommet i kairo eller noe i den duren)

46724[/snapback]

Hva slags årsmodell er dette? Jeg tenker da på den som går først. Er det en Hingst eller hoppe? Og hvor mange høyballer bruker den på mila? Litt inntressert skjønner du for den gamle volvon min begynner og skrante litt åsså brukern jævlig med bensin og den er ikke gratis om da`n. Svær hage har jeg så jeg kan holde meg med drivstoff til den doningen din .

46776[/snapback]

Er det lettmetallsfelger og er den EU-godkjent? Tar du 99' dølahest i innbytte?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

46724[/snapback]

46776[/snapback]

Er det lettmetallsfelger og er den EU-godkjent? Tar du 99' dølahest i innbytte?

46790[/snapback]

Er egentlig mer interessert i en fola fola blakken, men en 99'dølahest kan gå hvis prisen er godt.

Felgene er splitter nye og kostet mye havre.

Men over til problemet her: Har det ordnet seg for Gunnar? Hvis ikke har jeg en fetter som kjører pirat taxi i det området, men han kan antagelig bare kjøre til ullevåll.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kan ikke jeg hjelpe Gunnar med skyss inn til Ullevål og når dette er skrevet så er kampen

over og Norge har tapt 2-1. Og jeg håper det var med gunnar på plass.

Men siden vi har startet en helt ny tråd her så tenkte jeg at om det var noen som er ute og trimmer i vøyenenga område i morgen tidlig ,eller rett og slett er ute og går en tur om de kan ta med seg bikkja mi på morra turen slik at den kan få drite og pissa. Jeg skal så innmari tidlig på jobb og jeg rekker ikke eller har hjerte til og riven opp så tidlig på morran. Alt dette uten at jeg behøver og starte noen ny tråd.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Gunnar Trenger Skyss
  • Opprett ny...