blaamann 1 356 Del Skrevet 7. April 2011 (endret) Del Skrevet 7. April 2011 (endret) I og for seg enig, men minner om at sponsorer flest gir ikke bort penger fordi de har et blaatt hjerte og for mye penger. Sponsorer gir penger til Stabæk for et produkt som er omtale av dem og deres virksomhet, og kanskje litt fordi de har et blaatt hjerte. Hvis hagesakesen, bilen, eller burgeren gav oss mulighet til å hente Olle Olle, eller for den saks skyld bli på Telenor Arena er det helt iorden for meg... edit: og hvis jeg nå uansett skal kjøpe bil, hagesaks eller burger, hvorfor da ikke støtte opp rundt lokale bedrifter som igjen støtter Stabæk? Jeg er helt enig i at Stabæk skal fronte sponsorene sine, men jeg tror både Stabæk og sponsorene er tjent med at det ikke blir for mange sånne saker på én gang, nettopp fordi færre vil gidde å klikke innom stabak.no dersom forholdet ("annonser forkledd som artikler")/(ordentlige, gjennomarbeidede artikler) blir for høyt. Endret 7. April 2011 av blaamann 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 7. April 2011 Del Skrevet 7. April 2011 Her var det så tydelig at dette var sponsorpleie at det var greit for min del. Både fordi alle mulige sponsorer ble nevnt og fordi når Ingo prater om annet enn fotball er det ingen sm har gitt penger til Stabæk siden midten av sekstitallet som ikke blir nevnt. Sportsdrikkreklamen som var kledd opp som en artikkel, var derimot en særdeles pinlig affære. Noe av det verste jeg har sett på lang tid utenom aftenposten.nos "artikler" om ting som legges ut på finn.no. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 7. April 2011 Del Skrevet 7. April 2011 Her var det så tydelig at dette var sponsorpleie at det var greit for min del. Både fordi alle mulige sponsorer ble nevnt og fordi når Ingo prater om annet enn fotball er det ingen sm har gitt penger til Stabæk siden midten av sekstitallet som ikke blir nevnt. Sportsdrikkreklamen som var kledd opp som en artikkel, var derimot en særdeles pinlig affære. Noe av det verste jeg har sett på lang tid utenom aftenposten.nos "artikler" om ting som legges ut på finn.no. Enig med siste poeng; stakkars Vegar:P Men hovedpoenget er forsåvidt ikke hvorvidt det er åpenbar eller forkledd sponsorsmisk, men forholdet annonseartikler/redaksjonelle artikler. Blir det for høyt, gidder ikke folk bruke stabak.no like mye, tror jeg, og alle (fansen, klubben og sponsorene) taper. Nå kom det to i løpet av et par dager, samtidig som det har vært lite redaksjonelt påfyll på siden: sånn forsiden ser ut nå er det særdeles lite spennende stoff, og hadde det vært representativt for stabak.no ville jeg nok ikke sjekket innom like ofte som jeg gjør nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 13. Juli 2011 Del Skrevet 13. Juli 2011 Lite blogging fra guruen for tida! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jærbu 5 Del Skrevet 14. Juli 2011 Del Skrevet 14. Juli 2011 Han har vel ikke dratt til Australia igjen for å skrive bok? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 19. Juli 2011 Del Skrevet 19. Juli 2011 Hvor har det blitt av Ingo? Jeg savner hans optimisme og glød i denne småkjipe tiden. Håper han skriver en knakende god og fremtidsrettet blogg snart! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 5. August 2011 Del Skrevet 5. August 2011 Godt å se Ingo juble litt igjen.. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 9. September 2011 Del Skrevet 9. September 2011 Ingo om Stabækeventyret Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mongokjell 31 Del Skrevet 3. Oktober 2011 Del Skrevet 3. Oktober 2011 Vi tror på julenissen! "Julenissen skal man ikke kimse av, skjønner du, Flenning - selv om det går an å tro på excelark og profittmaksimering i stedet. Men du kan jo prøve å pakke inn regnearkene i julepapir, gi dem til ungene den 24. desember og se hva som skjer. Kanskje de får tårer i øynene de også?" Legendarisk! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 14. November 2011 Del Skrevet 14. November 2011 Brigt Jensen er død: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10023778 Min dypeste medfølelse med Ingebrigt og hans familie. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 14. November 2011 Del Skrevet 14. November 2011 Kondolerer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 15. November 2011 Del Skrevet 15. November 2011 Kondolerer Fra meg og Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 15. November 2011 Del Skrevet 15. November 2011 En balanserende, viktig og god mann. Kondolerer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 15. November 2011 Del Skrevet 15. November 2011 Kondolerer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. November 2011 Del Skrevet 15. November 2011 Kondolerer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kane 129 Del Skrevet 15. November 2011 Del Skrevet 15. November 2011 Kondolerer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 15. November 2011 Del Skrevet 15. November 2011 Kondolerer, Ingebrigt! Tøffe dager, men du vil komme tilbake. Alltid. Uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 15. November 2011 Del Skrevet 15. November 2011 Kondolerer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 15. November 2011 Del Skrevet 15. November 2011 Kondolerer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 15. November 2011 Del Skrevet 15. November 2011 Kondolerer, en hedersmann er gått ut av tiden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 15. November 2011 Del Skrevet 15. November 2011 Ørelappstolen står tom, - hvil i fred. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 15. November 2011 Del Skrevet 15. November 2011 Kondolerer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 15. November 2011 Del Skrevet 15. November 2011 Kondolerer, Ingo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk!! 0 Del Skrevet 15. November 2011 Del Skrevet 15. November 2011 Kondolerer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 15. November 2011 Del Skrevet 15. November 2011 Kondolerer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 15. November 2011 Del Skrevet 15. November 2011 Trist å høre, kondolerer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 15. November 2011 Del Skrevet 15. November 2011 Kondolerer, vi føler med deg. Alltid uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 15. November 2011 Del Skrevet 15. November 2011 Kondolerer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 15. November 2011 Del Skrevet 15. November 2011 Kondolerer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 15. November 2011 Del Skrevet 15. November 2011 Mine kondolanser til Ingo og familien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå