@ringo 22 148 Del Skrevet 9. Mai 2015 Del Skrevet 9. Mai 2015 Hipp hipp hurrah! Uten Ingo - tenk hva vi hadde gått glipp av! Takk skal du ha og gratulerer med dagen! @ringo 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 9. Mai 2015 Del Skrevet 9. Mai 2015 Slenger meg på den fra @ringo Gratulerer med dagen Ingo ⚽️ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 9. Mai 2015 Del Skrevet 9. Mai 2015 Gratulerer med dagen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 9. Mai 2015 Del Skrevet 9. Mai 2015 Hva syns du om gaven Ingo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 9. Mai 2015 Del Skrevet 9. Mai 2015 Gratulerer! Blir nok fest i kveld. :-) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 9. Mai 2015 Del Skrevet 9. Mai 2015 Grattis med dagen Ingo. Uten deg hadde jeg vært spart for mye sorg og skuffelse, og masse glede og spenning Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 9. Mai 2015 Del Skrevet 9. Mai 2015 Gratulerer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 9. Mai 2015 Del Skrevet 9. Mai 2015 Grattis med dagen på alle måter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 10. Mai 2015 Del Skrevet 10. Mai 2015 Gratulerer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. August 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. August 2015 Alltid. Uansett: http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/Ingebrigt-Steen-Jensen-i-Stabak-Fotball-Om-a-sta-i-stormen-8125219.html 31 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 15. August 2015 Del Skrevet 15. August 2015 Konge, Ingo! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. September 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. September 2015 Bra mediainnsats av Ingo i dag. Siden denne ikke er postet tidligere, her er hva han skrev på Facebook etter Odd-kampen: Odd scoret to mål på én sjanse mot Stabæk i dag, unnslapp soleklar straffe rett før slutt på stillingen 1-2, hadde 41% - 59% i ballinnehav, 1-6 i cornere, 9-21 i avslutninger og over hundre færre pasninger til rett adresse. Slik oppsummerer Fagermo dette: "Vi var klart bedre enn Stabæk". Han tenkte sikkert på telemarkingene som dro lasset - Bentley, Occean, Diouf, Jone Samuelsen, Eriksen og Gashi. Nå skjønner jeg hvor írriterende jeg selv har vært som selvgod og breial klyse i norsk fotball i tjue år. 38 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 21. Februar 2016 Del Skrevet 21. Februar 2016 Hadde gjordt seg med en pep talk fra vår Guru nå, om du har anledning Ingo! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 21. Februar 2016 Del Skrevet 21. Februar 2016 Hadde gjordt seg med en pep talk fra vår Guru nå, om du har anledning Ingo![/quote Vinterferie i Marakesh. Kanskje skrivekløen melder seg...? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 21. Februar 2016 Del Skrevet 21. Februar 2016 Gi mannen et glass vin og en balkong, så kommer det nok noe. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Februar 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Februar 2016 Som dere vet er jeg alltid urolig; selv på 4-2 mot Vålerenga i siste hjemmekamp i 2008. Selv på 5-1 borte mot RBK i 2003. På denne tiden i fjor, på denne tiden i forfjor, på denne tiden i alle sesonger siden 1974. Så jeg er urolig. Ville vært rart hvis ikke. Men jeg gleder meg over at vi har så mange unge, egenutviklede spillere som klarer seg bra - Race, Jeppe Moe, Østvold, Bohinen for å nevne noen. Dette skal jo være veien videre for oss, med Norges beste akademi å bli best i landet på å gi dem sjansen. Og så har jeg grenseløs tillit til IAO, selv om ikke en gang han kan trylle frem gull de siste to ukene HVERT år. Og Peder Madsen sier at vi blir bra hvis Billy McKinley skifter navn til BILL McKinley. "Billy is a dog, christ, Ingebrigt...". Vi får glede oss over entusiasmen, spenningen, fellesskapet og alt det vi ville vært uten hvis de blaa ikke hadde vært her. Og så har vi vel alt å vinne denne sesongen. Jeg tror vi blir tippet mellom 7 og 12 og kjøper alle plasseringer i det intervallet med glede i dag. Men så blir Birger frisk og spiller kant, så finner IA en spiss (det gjør han) og en god defensiv midtbane/stoppervikar, og så er vi der. Takk for invitten til å skrive litt av uroen av meg. Jeg er mye gladere nå enn da jeg skrev første linja for fem minutter siden. 41 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 21. Februar 2016 Del Skrevet 21. Februar 2016 Takk Ingo, godt å høre fra deg igjen! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mars 2016 Ingo, nå trenger vi noen linjer fra deg igjen. For meg fremstår dette Stabæklaget som en soleklar nedrykkskandidat. Håper du kan skrive noe som løfter humøret og ikke minst troen på Stabæk anno 2016. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 9. Mars 2016 Del Skrevet 9. Mars 2016 På en god dag skal vi kjempe om kvalikkplassen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 9. Mars 2016 Del Skrevet 9. Mars 2016 Ingo, nå trenger vi noen linjer fra deg igjen. For meg fremstår dette Stabæklaget som en soleklar nedrykkskandidat. Håper du kan skrive noe som løfter humøret og ikke minst troen på Stabæk anno 2016. Minner dessverre veldig om 2004 utgaven. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 9. Mars 2016 Del Skrevet 9. Mars 2016 Ingo, nå trenger vi noen linjer fra deg igjen. For meg fremstår dette Stabæklaget som en soleklar nedrykkskandidat. Håper du kan skrive noe som løfter humøret og ikke minst troen på Stabæk anno 2016. Minner dessverre veldig om 2004 utgaven. Var ikke det laget egentlig ganske sterkt? Sjekket kjapt førsteelleveren fra den siste matchen - utover en Finstad på topp som ikke akkurat hamret inn mål mot slutten, så det ut som en førsteellever jeg minnes mye moro med, og hvorav 7 stk inkludert benken var involvert i gull-laget fire år seinere. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 9. Mars 2016 Del Skrevet 9. Mars 2016 Er Finstad klar for å ta et tak årets sesong eller? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 493 Del Skrevet 9. Mars 2016 Del Skrevet 9. Mars 2016 Ingo, nå trenger vi noen linjer fra deg igjen. For meg fremstår dette Stabæklaget som en soleklar nedrykkskandidat. Håper du kan skrive noe som løfter humøret og ikke minst troen på Stabæk anno 2016. Minner dessverre veldig om 2004 utgaven. Herregud, la det minst gå 10 serierunder før man depper helt a. Skjønner frustuasjonen blant mange. Pre-season har ikke vært bra men til slutt har det vel ikke en dritt å si. Er det noe jeg har lært om stabæk de siste sesongene så er det at man aldri skal tvile på denne klubben og ALDRI undervurder egenskapene og kompetansen til de rundt klubben. De vet åssen man driver en fotball klubb. 3 herlige sesonger på rad og det i mot alle odds. Flaks? Neh, ren dyktighet. Har troa på en god sesong, tipper 6 plass og cupfinale. Har også troa på Billy, tror han vil bli en fans favoritt på lik linje som Bob etterhvert. Trenger bare litt tid, og det skal han definitivt få. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 9. Mars 2016 Del Skrevet 9. Mars 2016 Mangler snart bare Ingo selv nå! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 9. Mars 2016 Del Skrevet 9. Mars 2016 Ingo, nå trenger vi noen linjer fra deg igjen. For meg fremstår dette Stabæklaget som en soleklar nedrykkskandidat. Håper du kan skrive noe som løfter humøret og ikke minst troen på Stabæk anno 2016. Minner dessverre veldig om 2004 utgaven. Herregud, la det minst gå 10 serierunder før man depper helt a. Skjønner frustuasjonen blant mange. Pre-season har ikke vært bra men til slutt har det vel ikke en dritt å si. Er det noe jeg har lært om stabæk de siste sesongene så er det at man aldri skal tvile på denne klubben og ALDRI undervurder egenskapene og kompetansen til de rundt klubben. De vet åssen man driver en fotball klubb. 3 herlige sesonger på rad og det i mot alle odds. Flaks? Neh, ren dyktighet. Har troa på en god sesong, tipper 6 plass og cupfinale. Har også troa på Billy, tror han vil bli en fans favoritt på lik linje som Bob etterhvert. Trenger bare litt tid, og det skal han definitivt få. Dævven ... Nå vart jeg glad igjen ... Og har trua på seier på fredag! IA & Billy vet hva de driver med, og to supersigneringer er på plass før vinduet 31. mars lukkes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 8. Mai 2016 Del Skrevet 8. Mai 2016 Ikke for at det gir noen umiddelbare resultater, men Ingo: Har du noe inside info, som muligens vil få opp optimismen her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mai 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Mai 2016 Gratulerer med dagen Ingo. Håper formen din er bedre enn formen til Stabæk om dagen:) Stor takk for alt du har bidratt med for klubben vår opp gjennom årene. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 9. Mai 2016 Del Skrevet 9. Mai 2016 Gratulerer med dagen ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
iedvard 46 Del Skrevet 19. September 2016 Del Skrevet 19. September 2016 Morsom artikkel om Ingo: http://www.aftenposten.no/100Sport/idrettspolitikk/Fotballprofilen-tipper-for-1-million-i-aret---Jeg-er-ikke-spillegal-823239_1.snd 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 19. September 2016 (endret) Del Skrevet 19. September 2016 (endret) Tja, synes nå hele artikkelen er helt ute og kjører jeg da, men Å påstå at et firma som plastrer reklame for spillene sine absolutt overalt, til og med rett foran nesa di når du skal betale for varene i butikken, er mer ansvarsfulle og oppriktige enn de andre aktørene blir for dumt... Endret 19. September 2016 av sahest 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå