geirti 12 274 Del Skrevet 19. September 2016 Del Skrevet 19. September 2016 Det lar seg bare ikke gjøre å være mindre ansvarsløs enn utenlandske spillselskaper. Greit nok at Norsk Tipping bruker avlatpengene (grasrotandelen og "tippemidlene") sin til å rettferdiggjøre at de prøver å få det norske folk til å bruke mye penger på gambling, men den "avbruddmeldingen" som Ingo fikk, hadde han aldri fått hos noe annet bettingselskap. Og det er tross alt bedre at pengene går til et godt formål en at det kun går til de som driver selskapet. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 19. September 2016 Del Skrevet 19. September 2016 Det lar seg bare ikke gjøre å være mindre ansvarsløs enn utenlandske spillselskaper. Greit nok at Norsk Tipping bruker avlatpengene (grasrotandelen og "tippemidlene") sin til å rettferdiggjøre at de prøver å få det norske folk til å bruke mye penger på gambling, men den "avbruddmeldingen" som Ingo fikk, hadde han aldri fått hos noe annet bettingselskap. Og det er tross alt bedre at pengene går til et godt formål en at det kun går til de som driver selskapet. Om Unibet mfl. hadde fått lov å operere lovlig i Norge, tror jeg gjerne de hadde akseptert et krav om sånne avbruddmeldinger. Men denne diskusjonen passer kanskje best et annet sted. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 20. September 2016 (endret) Del Skrevet 20. September 2016 (endret) Etter noen timers TV-titting på en Viasat-kanal kjenner jeg at jeg personlig ikke har spesielt lyst på MER bettingreklame i Norge. Alt er jo enten mas om å ta opp dyre forbrukslån eller spille bort penga, der man får "gave" som med liten skrift må omsettes 25 ganger før du får denne gaven de har lovet deg. Endret 20. September 2016 av Posse 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 20. September 2016 Del Skrevet 20. September 2016 Artig at de som tipper og/eller tar opp rasende billige forbrukslån finansierer min tv-titting. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 20. September 2016 Del Skrevet 20. September 2016 Artig at de som tipper og/eller tar opp rasende billige forbrukslån finansierer min tv-titting. Og flere år av min aktive yrkeskarriere som TV-fotograf... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 2. Desember 2016 (endret) Del Skrevet 2. Desember 2016 (endret) Hørt fra åndelig leder på Østlandssendinga i ettermiddag: Verre med en dag i Aleppo enn ett år i Obosligaen! Bra å sette tingene i perspektiv, men sier litt om sesongen som gudskjelov er slutt på søndag Endret 2. Desember 2016 av arni 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 2. Desember 2016 Del Skrevet 2. Desember 2016 Forventer nesten at du griper mikken før kamp på søndag også, Ingo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 2. Desember 2016 Del Skrevet 2. Desember 2016 Hørt fra åndelig leder på Østlandssendinga i ettermiddag: Verre med en dag i Aleppo enn ett år i Obosligaen! Bra å sette tingene i perspektiv, men sier litt om sesongen som gudskjelov er slutt på søndag Nå som Aleppo mer eller mindre er frigjort er det nok bedre med et år i Aleppo enn en dag i Obosligaen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Desember 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Desember 2016 Hva med å, for skammens skyld, la være å sammenligne krig og elendighet med nedrykk? Uansett hvor mye det er ment som en morsomhet. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 2. Desember 2016 Del Skrevet 2. Desember 2016 Hva med å, for skammens skyld, la være å sammenligne krig og elendighet med nedrykk? Uansett hvor mye det er ment som en morsomhet. Vært litt for mye politikk i det siste synes da jeg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 570 Del Skrevet 2. Desember 2016 Del Skrevet 2. Desember 2016 Hørt fra åndelig leder på Østlandssendinga i ettermiddag: Verre med en dag i Aleppo enn ett år i Obosligaen! Bra å sette tingene i perspektiv, men sier litt om sesongen som gudskjelov er slutt på søndag Reklamefolk assa... Mener vel at det bare er en bagatell med en fotballkamp iforhold til folk som virkelig lider, men fort gjordt å trå feil her 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Desember 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Desember 2016 Ingo er visst blitt moralpoliti, litt slitsomt i lengden. Hold deg til fotball, Ingo. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Desember 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Desember 2016 Ingo er visst blitt moralpoliti, litt slitsomt i lengden. Hold deg til fotball, Ingo. det er godt det er noen som har ork til å være litt moralpoliti innimellom. trenger det 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 3. Desember 2016 Del Skrevet 3. Desember 2016 At Ingo har sterke politiske meninger og kringkaster dem skal vi strengt talt drite i. Jeg kan heller ikke se at det er noe særlig moralpoliti over det han mener. Men det er ikke nødvendigvis særlig heldig at Ingo assossieres så mye med Stabæk, det kan jeg være enig i. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 3. Desember 2016 Del Skrevet 3. Desember 2016 Selv er jeg absolutt fornøyd med at Ingo assosieres med Stabæk, skulle bare mangle! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 3. Desember 2016 Del Skrevet 3. Desember 2016 Synes det at han assosieres med Stabæk gjør at listen bør legges høyere mtp politiske meninger og utspill! For er du mr. Stabæk, så prater du om du vil det eller ei for alle oss i Stabæk! Og jeg tror i klubben vår er vi alt fra venstresiden til høyresiden. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Desember 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Desember 2016 Jeg tror jeg er mest glad for at en så engasjert og samfunnsinteressert person som Ingo velger å bruke så mye av tiden sin på Stabæk. 37 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 3. Desember 2016 Del Skrevet 3. Desember 2016 Det Posse sa! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 3. Desember 2016 Del Skrevet 3. Desember 2016 Det Drosselmeyer sa! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 3. Desember 2016 Del Skrevet 3. Desember 2016 Det odd sa! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 3. Desember 2016 Del Skrevet 3. Desember 2016 Vi er da såpass Large at både Ingo og de unge, de som er pessimister, optimister og realister alle er godt innenfor hva forumet fikser. Det er det som gjør at klubben skaper engasjement og at supporterne er såpass ressurssterke at vi som klubb klarer de punchene vi får i trynet med gjevne mellomrom. Årets beste hendelse som supporterne stod bak var sparkingen av Billy selvom den skulle kommet tidligere. Nå starter vi en ny tidsregning med Toni og lokalt engasjement, da trenger vi alle som kan krype å gå til å støtte opp om klubben og en åpen og transperent ledelse. Stabæk-Jerv 2-0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 4. Desember 2016 Del Skrevet 4. Desember 2016 Grattis med godt tips! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 5. Mai 2017 Del Skrevet 5. Mai 2017 Savner dine gode kommentarer, Ingo! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 235 Del Skrevet 5. Mai 2017 Del Skrevet 5. Mai 2017 Det er noe i gjære. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 6. Mai 2017 Del Skrevet 6. Mai 2017 Han er kanskje for opptatt med å snakke ned Regjeringen til å snakke opp Stabæk..? 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Mai 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Mai 2017 For hver Facebookpost om innvandring, skriver jeg fem hyllester av Stabæk :-) 26 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 6. Mai 2017 Del Skrevet 6. Mai 2017 Når det handler om poeng til Stabæk og at mennesker får beskyttelse fra å bli forfulgt i sitt hjemland, så bør vi ha nok vidsyn til å ikke bare verdsette det første. Mener nå hvertfall jeg. Men jeg er kanskje i ferd med å gli over mot politikkforbudet her på forumet? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 6. Mai 2017 Del Skrevet 6. Mai 2017 For hver Facebookpost om innvandring, skriver jeg fem hyllester av Stabæk :-) Godt å høre fra deg igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 6. Mai 2017 (endret) Del Skrevet 6. Mai 2017 (endret) Når det handler om poeng til Stabæk og at mennesker får beskyttelse fra å bli forfulgt i sitt hjemland, så bør vi ha nok vidsyn til å ikke bare verdsette det første. Mener nå hvertfall jeg. Men jeg er kanskje i ferd med å gli over mot politikkforbudet her på forumet? Har vel mer å gjøre med at politikk kan skape unødvendig splid internt, da det sannsynligvis er velgere av et bredt spekter politiske partier representert i support. Endret 6. Mai 2017 av Forza Stabæk 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 6. Mai 2017 (endret) Del Skrevet 6. Mai 2017 (endret) Når det handler om poeng til Stabæk og at mennesker får beskyttelse fra å bli forfulgt i sitt hjemland, så bør vi ha nok vidsyn til å ikke bare verdsette det første. Mener nå hvertfall jeg. Men jeg er kanskje i ferd med å gli over mot politikkforbudet her på forumet? edit Endret 6. Mai 2017 av Color Blue Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå