manglerudgutt2507 872 Del Skrevet 4. November 2021 Del Skrevet 4. November 2021 «Ivan Nesquik» 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 6. November 2021 Del Skrevet 6. November 2021 Jeg gir meg Ingo. Slik som dette laget fremstår, må det faktisk et mirakel til om vi skal berge plassen. - Det første miraklet må nok hete 3-poeng-mot-KBK - Deretter følger en to parallelle mirakler som gjør at verken Brann eller Mjøndalen klarer å passere oss. Slik det går nå har jeg ikke engang trua på at vi klarer 25 poeng. Og uten mirakler skal ikke det holde til kvalikk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 7. November 2021 Del Skrevet 7. November 2021 Selv med 4 seire føler jeg meg ikke sikker. Brann kan fort vinne resten de og, samme med mjøndalen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. September 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. September 2022 Trist nyhet om en hedersmann! https://www.vg.no/rampelys/bok/i/WRqgvK/ingebrigt-steen-jensen-i-ny-bok-skriver-om-egen-alzheimers-sykdom Håper det ble oppdaget tidlig nok og at du får holdt det i sjakk i lang tid så du får med deg CL og seriegull i tiden fremover. 98 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 387 Del Skrevet 20. September 2022 Del Skrevet 20. September 2022 Tiltres Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. September 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. September 2022 Kjedelig at enkelte mobbet Ingo ut av forumet med sarkastiske og ufine meldinger, etter utallige år med gode bidrag. Ellers skikkelig trist lesning, for meg ikke skammens sykdom, men en forferdelig en. Håper ting går bra som det kan!! 28 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. September 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. September 2022 1 time siden skrev Mikkel: Kjedelig at enkelte mobbet Ingo ut av forumet med sarkastiske og ufine meldinger, etter utallige år med gode bidrag. Ellers skikkelig trist lesning, for meg ikke skammens sykdom, men en forferdelig en. Håper ting går bra som det kan!! Vi må.bli flinkere å ta vare på hverandre. Ingen vet hva andre sliter med. Derfor unngå å være morsom på andres bekostning for å få likes. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 20. September 2022 Del Skrevet 20. September 2022 Tekstet med ingo under Grorud kampen, trøkk i replikken gjorde godt å se 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. September 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. September 2022 Min farmor gikk bort med denne forferdelige sykdommen i 2015. Etter å ha blitt diagnosert på midten av 90.tallet. Nå vet ikke jeg hvor lenge siden Ingo fikk beskjeden. Men jeg husker så godt hva som hjalp for min farmor igjennom mange år: glede! Ha ting, aktiviteter og folk som gjorde henne glad og ga henne håp om at morgen dagen blir en like god dag som den forrige. Og som han så fint skriver selv er det nettopp det han skal bruke energi på. Gjøre ting som gir ham glede. Er så viktig. føler med deg Ingo. Håper på fortsatt mange fine blaa dager fylt med glede og galskap. bakom skyene er himmelen alltid blaa 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 20. September 2022 Del Skrevet 20. September 2022 En tung nyhet og en forferdelig sykdom. Håper det blir mange gode år fylt med gleden du så gjerne vil bruke energien på! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. September 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. September 2022 Flott sak om Ingo av Welhaven https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/157enJ/en-hyllest-mens-han-er-her 31 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Oktober 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Oktober 2022 «Uansett hvordan det går med meg fremover, kan ingen nekte meg å dra på trening og kamper. Ingen kan nekte meg å hyle på kamp, sier Ingebrigt Steen Jensen.» https://www.budstikka.no/min-rolle-som-lederskikkelse-i-stabak-kommer-ikke-tilbake/s/5-55-1297924 36 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Oktober 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Oktober 2022 4 timer siden skrev nichb: «Uansett hvordan det går med meg fremover, kan ingen nekte meg å dra på trening og kamper. Ingen kan nekte meg å hyle på kamp, sier Ingebrigt Steen Jensen.» https://www.budstikka.no/min-rolle-som-lederskikkelse-i-stabak-kommer-ikke-tilbake/s/5-55-1297924 Ingo for hall of fame 52 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 476 Del Skrevet 23. Oktober 2022 Del Skrevet 23. Oktober 2022 18 timer siden skrev fexter: Ingo for hall of fame Jo før jo bedre, så han enda husker det☺️ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Oktober 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Oktober 2022 19 timer siden skrev fexter: Ingo for hall of fame Mulig å dele ut en ekstra kasse pils også? Sikkert en sesong på 70-tallet det kan deles ut for på etterskudd? 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 23. Oktober 2022 Del Skrevet 23. Oktober 2022 Det er en enkel beslutning. Kjør et ekstraordinært møte og marker overrekkelsen og innlemming i Hall of Fame på Nadderud til helgen. Såpass raskt bør man snu seg rundt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bizzy 258 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Oktober 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Oktober 2022 HOF 😀 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 29. Oktober 2022 Del Skrevet 29. Oktober 2022 All ære først til Ingo selvfølgelig, men så til klubbens ledelse som klarte å snu seg rundt å lage denne fantastiske feiringen. Klump i halsen, tåre i øyekroken og varme klappende hender har fått en ny mening. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 413 Del Skrevet 29. Oktober 2022 Del Skrevet 29. Oktober 2022 Hyll hyll Mr. Stabæk! Når vi snakker om Hall Of Fame; noen som sitter på en fullstendig liste over alle «medlemmer» av den? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 29. Oktober 2022 Del Skrevet 29. Oktober 2022 Tom Fodstad Lars Joachim Grimstad Daniel Nannskog Alnzhino noen jeg har glemt? Flem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Emilie23 914 Del Skrevet 29. Oktober 2022 Del Skrevet 29. Oktober 2022 8 minutter siden skrev Øistein: Tom Fodstad Lars Joachim Grimstad Daniel Nannskog Alnzhino noen jeg har glemt? Flem? Morten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 29. Oktober 2022 Del Skrevet 29. Oktober 2022 32 minutter siden skrev Øistein: Tom Fodstad Lars Joachim Grimstad Daniel Nannskog Alnzhino noen jeg har glemt? Flem? Jepp, Flem og Skjønsberg Tom Fodstad Lars Joachim Grimstad André Flem Daniel Nannskog Alanzinho Morten Morisbak Skjønsberg Ingebrigt Steen Jensen 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 603 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Oktober 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Oktober 2022 Seansen i dag ble rørende for meg. Tenkte tilbake på alle øyeblikkene jeg har hatt med Stabæk igjennom et par/tre årtier, og de følelsene det har gitt meg underveis, som Ingo har forsterket med sine ord og positive betraktninger. Så mange ganger jeg har gått med bøyd nakke, for så å heve hodet etter å ha lest/hørt på Ingo. Eller de gangene hvor jeg allerede har vært euforisk, og så har Ingo fått meg til å føle enda sterkere på gleden. Evig takknemmelig. Takk, @ingo! 38 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 135 Del Skrevet 29. Oktober 2022 Del Skrevet 29. Oktober 2022 En helt fantastisk mann rett og slett, det er vanskelig til umulig å si hvor mye du har betydd for Stabæk. Elsker deg Ingo, la oss feire inatt som bare faen! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 476 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Oktober 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Oktober 2022 https://www.eurosport.no/fotball/obos-ligaen/2021/her-hylles-mr.-stabaek-en-mann-som-har-gjort-eventyret-mulig_vid1770395/video.shtml 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Oktober 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. Oktober 2022 Ingo på Sportsrevyen. Must see! https://tv.nrk.no/se?v=MSPO10642222&autoplay=false 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 30. Oktober 2022 Del Skrevet 30. Oktober 2022 15 minutter siden skrev Posse: Ingo på Sportsrevyen. Must see! https://tv.nrk.no/se?v=MSPO10642222&autoplay=false Flott innslag om en ekte, levende, blaa legende! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 30. Oktober 2022 Del Skrevet 30. Oktober 2022 31 minutter siden skrev Posse: Ingo på Sportsrevyen. Must see! https://tv.nrk.no/se?v=MSPO10642222&autoplay=false Gøy at han meldt to i andre omgang 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 476 Del Skrevet 31. Oktober 2022 Del Skrevet 31. Oktober 2022 https://www.vg.no/#/video/249719/alzheimer-rammede-ingebrigt-steen-jensen-rrt-av-stabk-hyllest?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row42_pos1&utm_medium=df-86-o0776bff&utm_campaign=overlay-main-ios fint intervju på Vg! til og med Janne har tatt turen! Ingo, takk for at du hadde en drøm og visjon utenfor boksen 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Oktober 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Oktober 2022 11 timer siden skrev Posse: Ingo på Sportsrevyen. Must see! https://tv.nrk.no/se?v=MSPO10642222&autoplay=false Det ble et tåre i øyekroken øyeblikk 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå