Gå til innhold

Ingo

AndersBD
 Del

Anbefalte innlegg

Ganske freidig å uttale seg om overgangssummer når stabæk er med på å legge prisen på det nivået den er. Både når det gjelder salg og kjøp. Branns Bjørn Dahl har et ganske godt poeng når han tar opp driftskostnadene på Petter Furuseth Olsen. Med den lønnen og sign on fee han har fått er stabæk med på å presse lønnsnivået opp.

Nå skal det merkes at PFO ble regnet som den beste på høyre midtbane i Allsvenskan og har ambisjoner om landslagsspill. Hva har Børre Stenslid som er verdt 6 mill? 600.000 er en mer passende sum synes jeg.

Har ikke sammenlignet PFO med Stenslid, men at man skriker om prisnivå og lønnsnivå på norske spillere når man samtidig er med på å legge det på det nivået viser at det ikke er samhandling mellom hva man mener og hva man gjør i stabæk. Og visst er pfo god, og kommer til å bli en ressurs for stabæk, men jeg synes at den prisen man betaler for ham er i høyeste laget.

Og du vet selvfølgelig hvilken pris Stabæk har betlt for ham?

ja

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felles for alle tilsvarene Ingo har fått fra Lyn, Brann og Viking bærer preg av at man enten ikke har lest det Ingo skriver, alternativt at man ikke har forstått budskapet. Særlig dagens artikkel på Bastionen.no bærer preg av å være ført til pennen av noen som ikke helt er på nett i denne sammenhengen.

det burde jo ikke overraske noen at bastionen medlemmer ikke er helt på nett da!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske freidig å uttale seg om overgangssummer når stabæk er med på å legge prisen på det nivået den er. Både når det gjelder salg og kjøp. Branns Bjørn Dahl har et ganske godt poeng når han tar opp driftskostnadene på Petter Furuseth Olsen. Med den lønnen og sign on fee han har fått er stabæk med på å presse lønnsnivået opp.

Nå skal det merkes at PFO ble regnet som den beste på høyre midtbane i Allsvenskan og har ambisjoner om landslagsspill. Hva har Børre Stenslid som er verdt 6 mill? 600.000 er en mer passende sum synes jeg.

Har ikke sammenlignet PFO med Stenslid, men at man skriker om prisnivå og lønnsnivå på norske spillere når man samtidig er med på å legge det på det nivået viser at det ikke er samhandling mellom hva man mener og hva man gjør i stabæk. Og visst er pfo god, og kommer til å bli en ressurs for stabæk, men jeg synes at den prisen man betaler for ham er i høyeste laget.

ja

Nå er det vel forskjell på overgangssum og lønninger? At Furuseth Olsen antagelig har enn bedre lønn en Børre Stenslid regner jeg med, men at han nødvendigvis tjener mer enn stjernene til Brann nekter jeg å godta. Furuseth Olsen er nok en lagt billigere løsning enn Børre over den treårsperioden kontraktene deres løper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja

Nå er det vel forskjell på overgangssum og lønninger? At Furuseth Olsen antagelig har enn bedre lønn en Børre Stenslid regner jeg med, men at han nødvendigvis tjener mer enn stjernene til Brann nekter jeg å godta. Furuseth Olsen er nok en lagt billigere løsning enn Børre over den treårsperioden kontraktene deres løper.

Han har nok samme lønnsnivå som Brann stjerner og er Stabæks best betalte spiller

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Ingo mener at pappaguttene ikke er sultne nok:

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article78884.ece

Nettdiskusjon med Ingo kl. 12.00 på aftenposten.no

(hovedoppslag å forsiden av aftenposten i dag)

I kjent Ingo stil så er alt satt kraftig på spissen, men jeg kan si meg litt enig med essensen av det han sier.

Kunne han ikke bare prata direkte med Markegård og en del i juniorspillere i klubben vår?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I kjent Ingo stil så er alt satt kraftig på spissen, men jeg kan si meg litt enig med essensen av det han sier.

Kunne han ikke bare prata direkte med Markegård og en del i juniorspillere i klubben vår?

Du er litt treig, Slum.  I Stabæk snakker vi til hverandre gjennom media.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er litt treig, Slum. I Stabæk snakker vi til hverandre gjennom media.

haha... ja det har virket slik de siste dagene...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er litt treig, Slum.  I Stabæk snakker vi til hverandre gjennom media.  

Ingo må vel sies å være ekspert på medier og mediehåndtering. Det er derfor litt overraskende at klubben (spillere og ledere) ikke takler media bedre enn det vi har sett eksempel på de siste dagene og i forbindelse med "Jokkesaken" i fjor.

Hva med et lite mediekurs for spillere og ledere Ingo?

Et eksempel på at Ingo kan mediehåndtering (jobb for Bama):

http://www.propaganda-as.no/emneomrader/re.../art304754.html

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LITT????????????????????????

Ta en tutt på en gjennomsnittlig trening eller kamp for guttelag fra Asker/Bærum/Oslo i aldersgruppen 13-18 år!!!!111

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LITT????????????????????????

Ta en tutt på en gjennomsnittlig trening eller kamp for guttelag fra Asker/Bærum/Oslo i aldersgruppen 13-18 år!!!!111

Litt er nok riktig. Han prater om holdninger, og det går nok langt utover det å gi full spiker på treninger. Hva spiser de, får de nok søvn, har de stort sett rolige helger eller tar de den helt ut og drikker seg møkk dritings nesten hver fredag og lørdag. Det koster mye å være toppidrettsutøver med mindre man har ekstreme medfødte egenskaper a'la myggen, og selv han har nok ofret litt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 år senere...

Intervju med Ingo i Aftenpostens kveldsnummer i dag. Det står at han jobber med en bok om "eventyret Stabæk fra 1990 til i dag" og at han mener at målet for i år "får bli å ikke rykke ned,...". Hvor ble det av de store hårete målene?

Endret av Langemann
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Intervju med Ingo i Aftenpostens kveldsnummer i dag. Det står at han jobber med en bok om "eventyret Stabæk fra 1990 til i dag" og at han mener at målet for i år "får bli å ikke rykke ned,...". Hvor ble det av de store hårete målene?

Det er alltid Ingos målsetning før det er helt sikkert at vi ikke kan rykke ned. Er visstnok noe han har arvet av sin far, Brigt Jensen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er alltid Ingos målsetning før det er helt sikkert at vi ikke kan rykke ned. Er visstnok noe han har arvet av sin far, Brigt Jensen..

Synes det er et greit mål

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Ingos kommende bok om Stabæks historie fra 1990 omtales i Aftenposten i dag (hele side 32). Det står at den er så godt som fullført. Overskriften er "Røper alt i ny bok".

- Jeg forteller blant annet om da C. Basma gikk til Rosenborg fordi han tapte et kortspill, hvorfor F. Olsen ikke har hår, hvordan vi lokket til oss en nøkkelspiller med en sydentur, hvordan J.Å. Fjørtofts og Jahne Teigens sprell fikk oss til å slå rbk 3-0, og om det eneste ordet T. Lindroth noensinne sa høyt i garderoben vår"

Det står også at han ikke er redd for å slippe Stabæks mørke sider frem i lyset, og at flere fotballpersonligheter vil få si sin ærlige mening om hvordan de har opplevd klubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Ingo er en av flere navn innenfor PR som i dagens papirutave av DN uttaler seg om navnebyttet til StatoilHydro. Han nevner bl.a. navnet Stabæk International Oil Company mot at vi får 5% av omsetningen.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Enig. Pinlig av Ingo. Jeg vil at svingen skal være pakket med triste klansskaller som duknakket begynner å tusle hjem til slummen med 5 minutter igjen av kampen og tosifret ledelse til Stabæk så de skal slippe å se våre Blaa helter krones med gull.

At folk ikke har skaffet seg billett er tilpass, så lærer de av feilen og sikrer seg sesongkort på Telenor Arena.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig. Pinlig av Ingo. Jeg vil at svingen skal være pakket med triste klansskaller som duknakket begynner å tusle hjem til slummen med 5 minutter igjen av kampen og tosifret ledelse til Stabæk så de skal slippe å se våre Blaa helter krones med gull.

At folk ikke har skaffet seg billett er tilpass, så lærer de av feilen og sikrer seg sesongkort på Telenor Arena.

Er det en ironiadvarsel i dette innlegget? Eller mener du seriøst at du heller vil ha 2000 Enga-supportere enn 2000 bæringer på kamp?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med "omvendt psykologi"?? Ingo er en slu rev. Kan være en genial måte til å få enda flere klansmenn til å komme for å se gullfeiringa?

Det er vel ingen Stabæksupportere som får stå i kikkertsvingen alikevel og da er det greit med litt ekstra stadionfyll.

Endret av Sebulba
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Ingo
  • Opprett ny...