Gå til innhold

Hvem starter som spiss mot Tønsberg  

80 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

Tror det blir Eirik og veigar, men håper på Eirik og Alan

47149[/snapback]

Håper Veigar blir hold laaaaaaaaaaaaaaangt unna første ellveren til han kommer iform igjen. Bortsett fra en superfet finte, syns jeg han var pinlig dårlig idag.

Det bor mye i han men han er desverre ikke i nærheten om dagen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir Eirik og veigar, men håper på Eirik og Alan

47149[/snapback]

Håper Veigar blir hold laaaaaaaaaaaaaaangt unna første ellveren til han kommer iform igjen. Bortsett fra en superfet finte, syns jeg han var pinlig dårlig idag.

Det bor mye i han men han er desverre ikke i nærheten om dagen

47181[/snapback]

Jeg er enig i at Veigar var en skuffelse i dag. I motsetning til hvem? Eirik imponerte ikke de minuttene han spilte. Alan fikk til to finter eller noe sånt. Daniel skorte, men var tynn utover det.

Jeg går for Eirik og Veigar. Alan kan gjerne starte på midtbanen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig diskusjon dette. Jeg ville gjerne ha startet med Belsvik og Finstad, men siden den ene er solgt og den andre ikke gidder så blir det vanskelig.

Eirik og Veigar er for like, de spiller på akkurat samme måte og ingen jakter på bakrommet. Vi kan fort bli veldig lett å lese hvis vi stiller med de. Jeg tror nok at dette er kampen som Trond skal spille. Tønsberg skal han klare å hamle opp med, et andre divisjonslag som for øyeblikket spiller i første divisjon burde være passe stimulerende for en mål kåt og spilleklar mann for fremtiden. Så er spørsmålet om vi skal spille med Veigar eller Eirik og da velger jeg Veigar. Trond er flink til å jakte rom, Trond er flink til å dukke opp som Belsvik og Veigar er flinkere enn Eirik til å lese spillet og tre pasninger.

Nei, det er nødt til å bli Trond og Veigar.

For øvrig er det morsomt å forestille seg Nannskog i 3.div siden han ikke spiller på onsdag. Alternativet er vel at 2.laget kun stiller med 1 spiss. Jeg tror nok at Veigar ikke stiller i 3.div og han derfor spiller fra start mot Tønsberg.

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tenker nok engang Alan og Daniel på Topp!

47216[/snapback]

Full eller? Det står jo øverst i tråden at Daniel er ute med gule kort (like greit spør du meg, så kanskje noen andre kan få skyte også)

Jeg vil se Eirik og Trond på topp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

47216[/snapback]

Full eller? Det står jo øverst i tråden at Daniel er ute med gule kort (like greit spør du meg, så kanskje noen andre kan få skyte også)

47218[/snapback]

Hepp,

Enig Trond og Eirik på topp, og så får Daniel ta en runde med Stabæk2. Men jeg tror det blir Eirik og Veigar...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

47216[/snapback]

47218[/snapback]

Hepp,

Enig Trond og Eirik på topp, og så får Daniel ta en runde med Stabæk2. Men jeg tror det blir Eirik og Veigar...

@ringo

47222[/snapback]

Daniel rekker vel ikke det... hvis han får starte mot Hødd da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og så får Daniel ta en runde med Stabæk2.

47222[/snapback]

Får han mulighet til det? Kampen han står over er onsdag, så er det ny kamp søndag. Spiller 2. laget mellom disse kampene?

47225[/snapback]

Hvis Trond og Eirik gjør jobben sin på onsdag så kan det godt hende at Nanne må se Hødd kampen fra innbytterbenken.... så kommer han inn på 75 min. skrubbsulten på å få vist hva han kan, og banker inn et par tre mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lyst til å se Belsvik.. kanskje han hadde greid å heve oss skikkelig!!  Belsvik og Allan. Noen må vel ut på mitten også, med tanke på at Jokke kommer tilbake..?

47210[/snapback]

Belsvik og Allan!!!!

Hadde vært kjempemorsomt. Tønsberg hadde ikke visst hva de skulle gjøre. Å møte en ukjent driblemini og en legende. HAhaha

Med Branimir og Henning som får rollen å være offensive på sidene. 6-0!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

47216[/snapback]

47218[/snapback]

Hepp,

@ringo

47222[/snapback]

Great minds think alike...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper indelig at det blir Eirik - Alan på topp. Eirik stusser, og Alan løper og finter keeper ;P

47305[/snapback]

Da må Eirik skjerpe seg flere hakk i forhold til hva han viste i dag. Virker jo direkte uinteressert og slapp

47310[/snapback]

Det må han ja. Eirik er en spiller som er sinsykt god når han er i form da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Spissparret Mot Tønsberg
  • Opprett ny...