Albert 921 Del Skrevet 11. September 2005 Del Skrevet 11. September 2005 Fordelen med fotball er at de viktigste kampene ikke er spilt ennå. Og vi har mange viktige kamper igjen i år, den første på onsdag mot et Tønsberg i desperat poengjakt. Bortekampen på kunstgress var ikke akkurat en festforestilling, men Bjørnar reddet dagen med kampens eneste mål. Nå satser vi på en skikkelig midtukefest på Nadderud - med Daniel på tribunen som soner for kjefting på dommere (om det hadde vært soning for kjefting på dommere for supportere hadde vel jeg måttet se kampen fra banen...). En annen tråd jobber med å avklare hvem som starter på topp EN ANNEN TRÅD. Folkekravet om Belsvik blir neppe tatt på alvor av JJ (han er for ny i klubben!) - så det blir vel Veigar og Eirik. Forøvrig blir det vel mer eller mindre det samme laget som vi kjenner fra de siste kampene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 12. September 2005 Del Skrevet 12. September 2005 Fordelen med fotball er at de viktigste kampene ikke er spilt ennå. Og vi har mange viktige kamper igjen i år, den første på onsdag mot et Tønsberg i desperat poengjakt. Bortekampen på kunstgress var ikke akkurat en festforestilling, men Bjørnar reddet dagen med kampens eneste mål. Nå satser vi på en skikkelig midtukefest på Nadderud - med Daniel på tribunen som soner for kjefting på dommere (om det hadde vært soning for kjefting på dommere for supportere hadde vel jeg måttet se kampen fra banen...). En annen tråd jobber med å avklare hvem som starter på topp EN ANNEN TRÅD. Folkekravet om Belsvik blir neppe tatt på alvor av JJ (han er for ny i klubben!) - så det blir vel Veigar og Eirik. Forøvrig blir det vel mer eller mindre det samme laget som vi kjenner fra de siste kampene. 47201[/snapback] Håper Branimir spiller spiss sammen med noen av disse taleltløse spissene vi har å bruke på Onsdag. Få på Brassen fra start som offensiv midtbanespiller. Jeg har aldri sett Veigar så dårlig som igår. IAO må heve seg hvis han fortsatt skal spille i start11-ern. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. September 2005 Del Skrevet 12. September 2005 JK MS - MK - IA - BH BP - JJ - JP - HH TH - VP Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 12. September 2005 Del Skrevet 12. September 2005 Jonzinho Skjønzinho - Iaho - Mikezinho - Bjørnzinho Braninho - Hennzinho - Jokkzinho - Alanzinho Haugzinho - Pallzinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 12. September 2005 Del Skrevet 12. September 2005 ------- JK ------- MS--IA--MK--BH TS--JP--HH--AC ----BP----EM---- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 12. September 2005 Del Skrevet 12. September 2005 Husker att Tønsberg har en veldi god midtsopper som jg ikke husker navnet på. Han var ikke fra Norge men spiller han så tror jg vi skal slite med å score mål. -----------------------Knudsen--------------------- ---Skjønsberg-----Olsen--Karlsson-------Holmvik ------Hauger----------Jansson-------Persson ---------------------Allansinho----------------------- ----------Pollygoal----------Markegård--------------- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 12. September 2005 Del Skrevet 12. September 2005 JK MS - MK - IA - BH BP - JP - HH - AC TH - VP Ønsker meg dette laget, men tror Eirik spiller istedenfor Trond. Noterer meg også at Tønsbergs Christer Persson, iflg. VG, fikk gult kort, og han må da stå over kampen. Svekker dette Tønsberg mye? @ringo???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 12. September 2005 Del Skrevet 12. September 2005 C.Persson står over mot Stabæk iflg fkt-forumet. http://fktforum.dfun.no/viewtopic.php?t=690 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 12. September 2005 Del Skrevet 12. September 2005 Noterer meg også at Tønsbergs Christer Persson, iflg. VG, fikk gult kort, og han må da stå over kampen. Svekker dette Tønsberg mye? @ringo???? 47261[/snapback] Swift er tilbake, så det gjør det kanskje ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 12. September 2005 Del Skrevet 12. September 2005 ----------knudsen---------- MS---Mike----IA----Bjrønar BP----Jokke--Henning---Alan --------TH-----EM------------ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 12. September 2005 Del Skrevet 12. September 2005 ----------knudsen----------MS---Mike----IA----Bjrønar BP----Jokke--Henning---Alan --------TH-----EM------------ 47268[/snapback] Haugstad syns jg kanskje burde få sjansen fra start. Han spiller vel ikveld for STB2. Kommer inn som innbytter mot Tønsberg når det gjenstår 30min Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 12. September 2005 Del Skrevet 12. September 2005 Veigar og Jesper ut.. få inn på noen friske og bra bein, som kan være med å heve nivået på spillet, boe som har vært elendig i det siste.. Allen som hengende spiss tror jeg hadde funket bra. ---------JON----------- MS---IAO---MK---BH BP-------JP-------HH --------Allan-------- ---Trond--Eirik----- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 12. September 2005 Del Skrevet 12. September 2005 SUPER JON MORTEN-IA-MIKE-BJØRNAR BRANI-JEPPE-JOKKE-HENNING-ALAN PALL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 302 Del Skrevet 12. September 2005 Del Skrevet 12. September 2005 Enig der. Mike og IA bak. Men hadde vært kult å se Branizinho foran! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 13. September 2005 Del Skrevet 13. September 2005 Basert på disposisjonene i gårsdagens kamp er jeg rimelig sikker på følgende lag i morgen ......................JK........................... .....MS.......IAO........Mike..........BH..... .....BP........JJ...........JP.........HH..... .........VPG..........EM......... Må også få lov å skryte litt av Alan som gjorde fantastiske ting med ballen i går Godt å vite at vi har en så kreativ joker på benken! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 13. September 2005 Del Skrevet 13. September 2005 Helt utrolig at Alan ikke starter (hvis det viser seg å være fakta). Sund var forresten også jævlig god i går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 13. September 2005 Del Skrevet 13. September 2005 Regner med at Alan starter på benken da han ikke ble byttet ut i går. Han var ganske sliten på slutten og hadde fått en del smeller under kampen og spilte 90 min alikevel! Han må jo være den komplette hengende spiss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 13. September 2005 Del Skrevet 13. September 2005 Jepp, Alan så litt kjørt ut på slutten av kampen. Og han går fortsatt rundt med gips på den ene armen, av en eller anne grunn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 302 Del Skrevet 13. September 2005 Del Skrevet 13. September 2005 Satan som jeg gleder meg til kamp i morgen. Digg at kampen starter 1700. Slipper den lange ventetiden mellom jobb og kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. September 2005 Del Skrevet 14. September 2005 I følge Budstikka starter Veigar og Eirik på topp, med klar beskjed til Veigar om skjerping. HER Gleder meg til kampen! Er allerede i ferd med å komme i riktig steming. Er nemlig litt forkjøla, og sitter på jobben med skjerf rundt halsen. Gjett hvilket.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 14. September 2005 Del Skrevet 14. September 2005 Gruer meg litt til kampen i dag egentlig jeg.. Blir nok en hard å vanskelig kamp, Tønsberg må jo virkelig vinne kampene sine for å overleve i AdeccoLigaen.. Håper gutta er bedre tent i dag, går ut å gjør det de skal, spiller det de er gode på, spiller sitt spill.. Synd at Daniel prater på seg gulekort, men men.. Forza Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 14. September 2005 Del Skrevet 14. September 2005 Vi slet jo veldi å score bår vi møtte Tønsberg borte. Husker vi spillte mye langt mot ett relativt godt forsvar. Han den færgade midtstopperen som jg ikke husker navnet på var konge i lufta. viktig å bruke kantene mye. Tipper vi vinner 1-0 eller så blir det 0-0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. September 2005 (endret) Del Skrevet 14. September 2005 (endret) Husker jeg ikke feil var det kunstgressbane. Og gutta våre - som 99% av alle fotballspillere - har psykisk sperring mot kunstgress. Så idag blir det nok en helt annen dans. (Kunstgresset på Fornebu Arena blir av en kvalitet som får vanlig gress til å rødme. Dessuten blir det blått...) Endret 14. September 2005 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 14. September 2005 Del Skrevet 14. September 2005 Tønsberg på Nadderud tilsier soleklar 2-1 hjemmeseier! Denne gangen blir det neppe Nanne som putter, men muligens tre selvmål... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 14. September 2005 Del Skrevet 14. September 2005 Dessuten blir det blått...) 47468[/snapback] Off topic, men det var vel bare en gimmick? Ikke noe blått kunstgress. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 14. September 2005 Del Skrevet 14. September 2005 Dessuten blir det blått...) 47468[/snapback] Off topic, men det var vel bare en gimmick? Ikke noe blått kunstgress. 47472[/snapback] Ja, men siden vi faktisk skal være på Nadderud en stund til syns jeg vi kan farge løpebanen blå, helst i to forskjellige blåfarger, sånn som det er på drakta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. September 2005 Del Skrevet 14. September 2005 Blaatt. BLAATT. B L A A T T ! ! ! Alltid blaatt. (Jeg tror det blir gønt jeg også, men hadde det ikke vært vakkert med blaatt? Så fra et Golden League-stevne at de hadde blå løpebaner. Kult.) Tilbake til "on-topic": Jeg har i utgangspunktet 2 - 0 i ettermiddag. Veigar og Eirik med ett hver. Men jeg føler sterkt for at Alan legger en mot slutten av kampen. Så 2-0 er kanskje feil... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. September 2005 (endret) Del Skrevet 14. September 2005 (endret) 7-0 Endret 14. September 2005 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 14. September 2005 Del Skrevet 14. September 2005 4-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 14. September 2005 Del Skrevet 14. September 2005 15-0? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå