Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å komme rundt på kantene og slå presise innlegg til Pall og Eirik kan bli vårt beste våpen i dag. Sidebackene til FKT, Biseth og Bjørklund, er blant Adeccoligaens svakeste og ligger på hhv. 131. og 132. plass på VG børsen (av 154 spillere). Flankespillerene våre kan mao. boltre seg!! :D

2-0 !

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har stor tro på sesongens første virkelige storseier: 7-0 ( 5-0 )

Målscorere:

Eirik

Eirik

Eirik

Veigar

Henning

Bjørnar

Morten

3001 tilskuere

Endel pølsepapir på bakken

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke vi skal ta i så mye med en sånn stor seier. Er ikke så sikker på om det blir det.. Jeg tipper vi vinner med ett eller to mål jeg..

Tønsberg kommer nok til å være på hugget å presse!

Jg venter bare på at skolen skal slutte nå!!

Håper det blir serieledelse etter matchen i dag, og enda bedre med 3 poeng til søndagen mot Hødd oxo:)

Go Kamp folkens!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å komme rundt på kantene og slå presise innlegg til Pall og Eirik kan bli vårt beste våpen i dag.

47519[/snapback]

Innlegg til Pall...

Har du sett ham??? Gang på gang i år har man spilt høye baller på ham, og nesten like mange ganger har motstanderens forsvarsspillere nikket ballen ut fordi de er et par hoder høyere... hvorfor spiller man høye baller på banens minste spiller?

Jeg håper for guds skyld at forsvaret og midtbanen til Stabæk endelig har skjønt at høye baller mot ham er helt håpløst, han har jo ikke sjans på høye baller i kamp mot midtstopperne rundt omkring. Spill heller ballen i bena hans!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å komme rundt på kantene og slå presise innlegg til Pall og Eirik kan bli vårt beste våpen i dag.

47519[/snapback]

Innlegg til Pall...

Har du sett ham??? Gang på gang i år har man spilt høye baller på ham, og nesten like mange ganger har motstanderens forsvarsspillere nikket ballen ut fordi de er et par hoder høyere... hvorfor spiller man høye baller på banens minste spiller?

Jeg håper for guds skyld at forsvaret og midtbanen til Stabæk endelig har skjønt at høye baller mot ham er helt håpløst, han har jo ikke sjans på høye baller i kamp mot midtstopperne rundt omkring. Spill heller ballen i bena hans!

47539[/snapback]

Banens minste? Du har kanskje ikke lagt merke til at en viss brasilianer også har vært på banen innimellom...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

47519[/snapback]

Innlegg til Pall...

47539[/snapback]

Banens minste? Du har kanskje ikke lagt merke til at en viss brasilianer også har vært på banen innimellom...

47542[/snapback]

Det er sant, la oss ihvertfall håpe vi slipper høye baller mot ham også!

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Tønsberg
  • Opprett ny...