Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette var helt forferdelig, jeg er helt tom nå. Hvilken ende skal en begynne? Ingenting stemmer i dag. Forsvaret vakler, slipper de rød til mange sjanser. Midtbanen fungerer alldeles ikke, verken Branjimir, Jokke eller Jesper leverer. Tom får ok. Alan og Henning er ok, men Alan får aldri spilt ballen til riktig tid. Eirik virker LAT, og gjør masse rare valg. Det samme gjør Veigar. De to gutta skal alltid spille noen finuerlige veggspill, som aldri lykkes. Mon tro om de spiller mye PS2, og er Barcelona. Langt fra teori til praksis tydeligvis. At IA og Henning må ut gjør ikke tingene særlig bedre. Vi får en straffe imot oss som ikke jeg forstod. Dommern stykker opp spillet til de grader, er det virkelig mulig å ikke få mer flyt i spillet dommer?

Jeg blir litt skremt når Pål Berg kommenterer at vi skal score flere mål enn motstandern, som resepten for neste omgang. Jeg hadde forventet at han påpekte feil, at disse skulle rettes opp, og hvordan en skulle forsøke å bryte ned Tønsberg. Istede kom altså den flåsete kommentaren.

Dette er så rævva at jeg blir flau. Sentral midtbane fungerer ikke for fem øre idag, jeg krever at Henning tar plassen til Jesper eller Joakim. I dag var Jesper på bunnnivå, så hvorfor ikke benken på Jansson?

Det skal bli godt å få Daniel tilbake, han jobber like mye som Veigar og Eirik tilsammen.

FUCK THIS!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som fikk med seg hva som skjedde da Tønsberg fikk straffe? Fikk jo faen meg helt hakeslepp da de gjorde klar til straffen.

Dette var sikkelig balle!! Nå må vi virkelig få fram gutsen igjen. Kan gutta være for dårlig trent?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Svenskene går på vannet.,.. La noen andre prøve seg enn Jeppe.. Han har ikke levert på mange kamper nå! Veigar.. Hva skjer med han..? I fotball skal vi spille som et lag, spille ball med hverandre.. Vi er ikke verdens beste fotball spiller og overkjører motstanderne.. Dette må prøve å gjøre noe med! Sier ikek at vi skal blir verdensmestere, men vi ksla for pokker greie å heve oss i 1. div! Det er greit at motstanderne ligger lavt og sånne ting, men nå har vi spilt elendig siden sommer ferie.. (hvertfall nesten). Og daniel, syntes ikke han har hatt så mye og bidra med i det siste.. noen flere som er enige?

Slutt og bare pumpe lange baller..

Hvis vi skal nå TL må dete skjerpings til!

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er for dårlig!

Med sånt spill har vi INGENTING i eliteserien og gjøre.....

Til og med Ingo begynner å tvile på opprukket - så han nettopp på TV...

"Er ikke krise om vi IKKE rykker opp i år - da får vi rykke opp neste år" !!!!???

SKjerpings Stabæk!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spørs om det ikke hatt vært lurere og sendt Eirik evt Veigar til Drammen og beholdt Finstad i stabæk!! han gir jo i alle fall alt! og sett gjerne trond på banen

47593[/snapback]

Skjønner ikke hvorfor du klager på Eirik, han får lite spilletid og selv da scorer han jevnt å trutt.

Veigar er direkte dårlig og det har han vært lenge nå, hvor pokkern er trenerne som ser vær j.... kamp??

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

ALDRI I VERDEN OM DET VAR STRAFFE! Så det nå på TV2: Jon bokser ut ballen, Tønsbergspilleren måker ned IA. Straffe?! Måtte dommerklovnen lide en laaaaang og meget pinefull død.

Men fy%&"#%¤" for en elendig midtbane vi har nå. Høsten 2003 lekte Tommy og Martin med alt som var i tippeligaen - vi eide sentral midtbane. Nå funker det bare unntaksvis. I dag var det nesten utelukkende på lange framspill fra bækrekka at vi skapte noe som lignet muligheter. Målet kom da også på et langt framspill fra Morten, som sammen med Mike og Holter var våre beste.

Hva skjer'a? Jesper spiller jo 80% støttepasninger tilbake til forsvaret og klarer knapt å vende opp. Husker Svin

dal hadde en lignende periode før han svikefullt og æreløst forlot oss. Hauger var helt usynlig, Jokke løp i mellom og Branimir var uvenn med ballen. Alan dribla konsekvent en mann for mye. Uff. Dette var elendige greier. 2. laget burde slå Tønsberg, og hadde kanskje gjort det også.

Eirik var også uvanlig slapp. Har vi allerede rykket opp?

Ingen tvil om at vi har ÉN superspiss: Daniel. Veigar glimter til innimellom, men Eirik mangler innsats og innstilling. Synd, for alle forutsetningene er der. Kjøp han derre høye spissen på Lyon.

Sur og sint.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som husker Sogndal som skulle gå gjennom hele serien uten tap?

Ingo er lovlig tidlig ute nå syntes jeg

Det lukter opprykk...

41741[/snapback]

Dette er for dårlig!

Med sånt spill har vi INGENTING i eliteserien og gjøre.....

Til og med Ingo begynner å tvile på opprukket - så han nettopp på TV...

"Er ikke krise om vi IKKE rykker opp i år - da får vi rykke opp neste år" !!!!???

SKjerpings Stabæk!!

47598[/snapback]

Jepsi pepsi - Ingo gikk på en blunder greie her, og jeg føler at han gjør det i kveld igjen. Ledelse, spillere, trenere burde ikke uttale seg om slikt før noe er sikkert. Sogndal har gjort det før i år, Ingo har ymtet litt. Nå kan folk i klubben holde kjeft inntil noe er litt mer sikkert. Vi som supportere kan naturligvis si hva vi vil, det er vår ene rett.

Ellers er jeg rimelig sikker på at Hødd kampen er en nøkkel kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit hvorfor Henning ble bytta ut egentlig? Og hva som skjer med IAO?

Blir diggere neste år når vi slipper møkkadommere!

47612[/snapback]

Henning var kvalm, i følge Pål Berg i pausen. Noe jeg nesten blei av dommeren også...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit hvorfor Henning ble bytta ut egentlig? Og hva som skjer med IAO?

Blir diggere neste år når vi slipper møkkadommere!

47612[/snapback]

Henning var kvalm, i følge Pål Berg i pausen. Noe jeg nesten blei av dommeren også...

47624[/snapback]

Pratet med Henning og han hadde fått magesyke mente han selv. IA fikk seg en skikkelig smell og klarte ikke puste ordentlig. I smellen mistet han pusten helt, var derfor han brukte så lang tid ut på banen før han kom seg opp. Men straffe var det ihvertfall ikke. Hverken IA eller Jon var jo i nærheten av FKT-spilleren.

Dommeren var samme som dømte mot Mandal... Need I say more...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pratet med Henning og han hadde fått magesyke mente han selv. IA fikk seg en skikkelig smell og klarte ikke puste ordentlig. I smellen mistet han pusten helt, var derfor han brukte så lang tid ut på banen før han kom seg opp. Men straffe var det ihvertfall ikke. Hverken IA eller Jon var jo i nærheten av FKT-spilleren.

Dommeren var samme som dømte mot Mandal... Need I say more...

47642[/snapback]

Noen på tribunen som stod nærmere situasjonen sier at det var straffe, tre eller fire av våre holdt en tønsbergspiller. Mike var vistnok hovedmannen og værken IA eller Jon bidro til å lage straffen. DEt gule kortet er altså det eneste som var feil i situasjonen, det ble gitt til feil mann.

Domemren er som du skriver samme mann som dømte mot Mandal, dommeren fikk den gangen 1- ett poeng på VGs dommerbørs..... Vi snakker altså skikkelig kvalitet......eh. Mannen burde etter min mening aldri få dømme en kamp igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjøres utrolig mange feil for tiden. Av spillere, lagledelse, dommere og banemannskap.

Kjære trenerteam. Hvorfor setter dere inn en mann på 1.69 når Tønsberg skal sikre sitt ene poeng og har alle mann bak ballen. Hva med en med litt luftstyrke eller rett og slett en spiss? Skal Alan komme inn i løpet av kampen så er det da ikke mot ti-mannsforsvar! Og vi må ha mer fart sentralt på midtbanen. Joakim er ikke i nærheten av å ha det drivet han hadde i de første kampene. Henning, som desverre måtte gå ut i går, må spille sentralt neste gang. Det går ikke med to trege svensker der lenger. Når Daniel er ute så må man unngå å bruke Eirik og Pall sammen. De er jo like som to dråper vann - i spillestilen.

Kjære Branimir. Hva med å bruke på-knappen neste gang.

Jeppe og Jokke, det er lov å spille ballen i lengderetningen (mot motstanderens mål). Dert er også lov å ta med seg ballen fremover på banen.

Dommer hvordan kunne du? Du gir straffe på noe som ikke var i nærheten av å være straffe, men når Tom blir holdt i trøya/armen når han skal nikke inn 2-1 vinker du bare videre. Herregud hvor dårlig du er! Eller har du bare fått betalt?

Kjære gartner! Vann banen neste gang.

Nå har vi surra bort 4 poeng mot Tønsberg og Follo på Nadderud. Nå er det nok. Hødd må og skal gruses på søndag.

Endret av Øyvind
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Tønsberg
  • Opprett ny...