Øyvind 2 035 Del Skrevet 15. September 2005 Del Skrevet 15. September 2005 Pratet med Henning og han hadde fått magesyke mente han selv. IA fikk seg en skikkelig smell og klarte ikke puste ordentlig. I smellen mistet han pusten helt, var derfor han brukte så lang tid ut på banen før han kom seg opp. Men straffe var det ihvertfall ikke. Hverken IA eller Jon var jo i nærheten av FKT-spilleren.Dommeren var samme som dømte mot Mandal... Need I say more... 47642[/snapback] Noen på tribunen som stod nærmere situasjonen sier at det var straffe, tre eller fire av våre holdt en tønsbergspiller. Mike var vistnok hovedmannen og værken IA eller Jon bidro til å lage straffen. DEt gule kortet er altså det eneste som var feil i situasjonen, det ble gitt til feil mann. Domemren er som du skriver samme mann som dømte mot Mandal, dommeren fikk den gangen 1- ett poeng på VGs dommerbørs..... Vi snakker altså skikkelig kvalitet......eh. Mannen burde etter min mening aldri få dømme en kamp igjen. 47652[/snapback] Hvis det var straffe så må det blåses 10-15 straffer i løpet av en kamp. Hvis lista legges der skulle Tom hatt tre straffespark da han ble revet ned i 2. omgang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 15. September 2005 Del Skrevet 15. September 2005 Jeg syntes du har sett deg blind på at motstanderne våre ligger bakp åå ønsker å sikre en U. Tønsberg gjorde overhode ikke det. De var fremover på banen de hadde vilje og de hadde håp om å få med seg 3 poeng, de lå kun bakpå den perioden de hadde ledelsen. Det er ikke feil å sette på Alan i situasjonen, men det er et problem at han ikek klarer å holde seg til kanten sin hadde han gjort det i går hadde han kommet mye lenger ned å kune enten driblet av keeperen også eller send ballen til noen av de som faktisk stod inne forran mål, gjennom midforsvaret kommer man ikke når de har 3 mann i kø og vi like mange. Problemet med Alan er vel også at han brukes MYE i kamp for 2. laget. Senest på mandag spillte han 90 minutter og det etter å ha kommet inn også mot sogndal på søndag. Mannen blir kjørt for tøft. Holter var i kjempe form i går, det samme på mandag. Christian har fått ny giv etter å ha spillt med Alan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 15. September 2005 Del Skrevet 15. September 2005 Hvis det var straffe så må det blåses 10-15 straffer i løpet av en kamp. Hvis lista legges der skulle Tom hatt tre straffespark da han ble revet ned i 2. omgang. 47659[/snapback] Jeg sa ikke noe om at han hadde gjort rett i noen andre situasjoner. Tom var ikek den eneste av våre som skulel hatt straffe, men de må vel klare å vinne en kamp mot et bunnlag selv om dommeren er elendig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. September 2005 Del Skrevet 15. September 2005 Heldigvis spiller vi ikke steinalder fotball! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 15. September 2005 Del Skrevet 15. September 2005 Heldigvis spiller vi ikke steinalder fotball! 47669[/snapback] etter at alle de som lå på sidlinja, begynner jeg å lure?!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 15. September 2005 Del Skrevet 15. September 2005 Jeg syntes du har sett deg blind på at motstanderne våre ligger bakp åå ønsker å sikre en U. Tønsberg gjorde overhode ikke det. De var fremover på banen de hadde vilje og de hadde håp om å få med seg 3 poeng, de lå kun bakpå den perioden de hadde ledelsen. Det er ikke feil å sette på Alan i situasjonen, men det er et problem at han ikek klarer å holde seg til kanten sin hadde han gjort det i går hadde han kommet mye lenger ned å kune enten driblet av keeperen også eller send ballen til noen av de som faktisk stod inne forran mål, gjennom midforsvaret kommer man ikke når de har 3 mann i kø og vi like mange. Problemet med Alan er vel også at han brukes MYE i kamp for 2. laget. Senest på mandag spillte han 90 minutter og det etter å ha kommet inn også mot sogndal på søndag. Mannen blir kjørt for tøft. Holter var i kjempe form i går, det samme på mandag. Christian har fått ny giv etter å ha spillt med Alan. 47661[/snapback] Veldig uenig med deg i mye her, men ikke alt. Holter var meget bra i går. Tønsberg spilte ikke veldig defensivt, men det var overbefolkning på deres banehalvdel. Og da er rett og slett ikke Alan mannen. At han går alt for mye innover på banen (som han har gjort så lenge han har vært her) må vel tas med i betraktningen når man skal sette inne en spiller!? Også det at han eventuelt er sliten. Alan skal spille mot lag hvor vi får bakrom, det betyr enten at vi leder kamper eller at vi spiller mot lag som ikke er så defensive (les. Tippeligagalag). Jeg er ikke ute etter Alan her, men han er en spillertype som vil passe mye bedre i tippeligaen enn i Adecco-ligaen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 15. September 2005 Del Skrevet 15. September 2005 Hvis det var straffe så må det blåses 10-15 straffer i løpet av en kamp. Hvis lista legges der skulle Tom hatt tre straffespark da han ble revet ned i 2. omgang. 47659[/snapback] Jeg sa ikke noe om at han hadde gjort rett i noen andre situasjoner. Tom var ikek den eneste av våre som skulel hatt straffe, men de må vel klare å vinne en kamp mot et bunnlag selv om dommeren er elendig. 47662[/snapback] Slapp av nå, jeg er ikke ute etter deg. Jeg er ute etter dommeren! Det var kun et forsøk på fortelle hva jeg mener om dommerens avgjørelse. Dårlig forsøk ser det ut til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 15. September 2005 Del Skrevet 15. September 2005 Jeppe og Jokke, det er lov å spille ballen i lengderetningen (mot motstanderens mål). 47656[/snapback] Får litt dejà-vù fra Svindal-epoken når jeg ser Jesper spille ballen bakover og til siden hele tiden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 15. September 2005 Del Skrevet 15. September 2005 Dette står i kampreferatet fra kampen i går på Budstikkas sider 03 min:Stabæk spiller i kraftig medvind før pause. Likevel er det er Tønsberg som hadde den første målsjansen, men Per Egil Swift skyter utenfor fra 11 meter. Dette med vindretning og hvem som har hvilke sjangser og skal score i hvilket mål er ikke så lett gitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 302 Del Skrevet 15. September 2005 Del Skrevet 15. September 2005 Vi ble kanskje litt for fokusert på straffer på ståtribunen i går. En 4-5 straffer burde vi jo hatt, men det får være grenser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 16. September 2005 Del Skrevet 16. September 2005 Som trådens starter må jeg bare beklage at jeg brukte undertittelen "fest på lillelørdag". Jeg gjorde mitt beste, men oppdaget ganske snart at jeg var sint, sint, sint. Og om noen hørte brølene mine mot dommeren, ber jeg ydmykt om unnskyldning (for ufint språk. Jeg mente det jeg sa...) Nå satser vi på at festen bare er utsatt til søndags ettermiddag.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. September 2005 Del Skrevet 16. September 2005 Jeg synes ikke du skal banne så mye når du har med datteren din på kamp assa.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 17. September 2005 (endret) Del Skrevet 17. September 2005 (endret) Hehe.. har faktisk ikke hørt så mye ufint språk fra pappa... men om det kommer kan jeg bare lukke ørene, en god egenskap jeg har... Endret 17. September 2005 av Anna Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå