Blaatter 5 Del Skrevet 12. September 2005 Del Skrevet 12. September 2005 Er de de blitt skikkelig desperate opp i Trondhjem nå eller er dette smart? Han har jo fått til litt i Moss da! Tørum til RBK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 313 Del Skrevet 12. September 2005 Del Skrevet 12. September 2005 Alt det vi ber om, er videoen til Knut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 13. September 2005 Del Skrevet 13. September 2005 Er de de blitt skikkelig desperate opp i Trondhjem nå eller er dette smart? Han har jo fått til litt i Moss da! Tørum til RBK 47287[/snapback] Fåt bare håpe ,for Tørums skyld selvfølgelig, at ikke RBK bytter plass med Moss i en kvalik... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 13. September 2005 Del Skrevet 13. September 2005 Hadde jo vært utrolig kult å bytte jobb fra hovedtrener i en eliteserieklubb til å bli assistent i en 1divs. klubb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 13. September 2005 Del Skrevet 13. September 2005 At Moss møter RævBK i kvaliken hadde faktisk vært ganske festlig........ heee heee heee..... (oida, jeg må visst slutte å tenke høyt) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. September 2005 Del Skrevet 14. September 2005 Han går jo til en klubb som ikke gjør det så verst. I Europa. Artig å se at lag i nedrykkskampen i Norge er gode nok til å slå europeiske topplag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 14. September 2005 Del Skrevet 14. September 2005 Han går jo til en klubb som ikke gjør det så verst. I Europa. Artig å se at lag i nedrykkskampen i Norge er gode nok til å slå europeiske topplag... 47440[/snapback] Dessuten ville det å trene Rbk være større enn Moss uansett, det apparatet den klubben har er hundre ganger større enn Moss vil klare i uoverskuelig fremtid. Når det er sagt, Rbk oppfører seg litt som det vi gjorde ifjor. Tapte seriekamp etter seriekamp, men i Cup'en var det tidvis veldig god fotball. Men for Rbk er det i enda større skala. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. September 2005 Del Skrevet 14. September 2005 Han går jo til en klubb som ikke gjør det så verst. I Europa. Artig å se at lag i nedrykkskampen i Norge er gode nok til å slå europeiske topplag... 47440[/snapback] Dessuten ville det å trene Rbk være større enn Moss uansett, det apparatet den klubben har er hundre ganger større enn Moss vil klare i uoverskuelig fremtid. Når det er sagt, Rbk oppfører seg litt som det vi gjorde ifjor. Tapte seriekamp etter seriekamp, men i Cup'en var det tidvis veldig god fotball. Men for Rbk er det i enda større skala. 47441[/snapback] Hæ? Følger du med på rbk sine resultater? ulv i fåreklær? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 14. September 2005 Del Skrevet 14. September 2005 Han går jo til en klubb som ikke gjør det så verst. I Europa. Artig å se at lag i nedrykkskampen i Norge er gode nok til å slå europeiske topplag... 47440[/snapback] Dessuten ville det å trene Rbk være større enn Moss uansett, det apparatet den klubben har er hundre ganger større enn Moss vil klare i uoverskuelig fremtid. Når det er sagt, Rbk oppfører seg litt som det vi gjorde ifjor. Tapte seriekamp etter seriekamp, men i Cup'en var det tidvis veldig god fotball. Men for Rbk er det i enda større skala. 47441[/snapback] Hæ? Følger du med på rbk sine resultater? ulv i fåreklær? 47443[/snapback] Jeg elsker fotball. Og er så godt so altetende når det gjelder fotball, og jeg har en viss sympati for norske lag som gjør det bra internasjonalt. Jeg husker hvordan RBK varmet et fotballelskende hjerte med gode kamper midt på vinteren i gamle dager. Jeg ysnes det var gøy. At jeg fryder meg over RBKs fall i Norge er annen side av samme sak... MEN STØRST AV ALT ER STABÆK. -gleder meg til i ettermiddag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 14. September 2005 Del Skrevet 14. September 2005 Han går jo til en klubb som ikke gjør det så verst. I Europa. Artig å se at lag i nedrykkskampen i Norge er gode nok til å slå europeiske topplag... 47440[/snapback] Dessuten ville det å trene Rbk være større enn Moss uansett, det apparatet den klubben har er hundre ganger større enn Moss vil klare i uoverskuelig fremtid. Når det er sagt, Rbk oppfører seg litt som det vi gjorde ifjor. Tapte seriekamp etter seriekamp, men i Cup'en var det tidvis veldig god fotball. Men for Rbk er det i enda større skala. 47441[/snapback] Hæ? Følger du med på rbk sine resultater? ulv i fåreklær? 47443[/snapback] Hvilke resultater er du snakker om? Jeg snakker om 2005. Følg med! De har ikke vunnet siden juli tror jeg i serien, men kvalifiserer seg til CL, og slår Oly, som rent objektivt er et bedre lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. September 2005 Del Skrevet 14. September 2005 Var ikke klar over at dette var en grav alvorlig tråd. Jeg tar selvkritikk og neste gang skal jeg merke innlegget med: ***OBS***OBS***OBS*** Fare for IRONI og SPØK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 14. September 2005 Del Skrevet 14. September 2005 Var ikke klar over at dette var en grav alvorlig tråd. Jeg tar selvkritikk og neste gang skal jeg merke innlegget med: ***OBS***OBS***OBS*** Fare for IRONI og SPØK 47457[/snapback] Godt! Jeg skal også merke mine innlegg når jeg sier selvfølgeligheter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå