Stabæk Gutt 0 Del Skrevet 13. September 2005 Del Skrevet 13. September 2005 Daniel Nannskog har gjort en mega bra jobb i år!!! Veldig bra Nannskog!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 13. September 2005 Del Skrevet 13. September 2005 Daniel Nannskog har gjort en mega bra jobb i år!!!Veldig bra Nannskog!! 47417[/snapback] Overfødig spørsmål - Daniel har vært Konge i hele år - både på og utenfor banen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martinho 0 Del Skrevet 14. September 2005 Del Skrevet 14. September 2005 jeez, er det et spørsmål? han har jo vært helt villt god i år.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Gutt 0 Del Skrevet 14. September 2005 Del Skrevet 14. September 2005 Ja det er HEEEEELT Klart!!!!!!! Vi Elsker deg Daniel! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 14. September 2005 Del Skrevet 14. September 2005 Veldig retorisk spørsmål må jeg si... Har det regnet mye i bergen i det siste? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 15. September 2005 Del Skrevet 15. September 2005 For meg virker dette som en salgsannonse for Nannskog? Det er vel ikke akkurat det dere trenger? Forøvrig håper jeg dere klarer å komme dere på skinner igjen sånn at vi ser dere i eliten neste år! eLSKe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 15. September 2005 Del Skrevet 15. September 2005 Dette er det værste jeg har lest på aldri så lenge hva F### er det de driver med i Stabæk som tillater denne vinklingen. Og hva mener Loe med sin uttalelse, alt er til salgs for penger, fy F..... Og det værste av alt er vel avstemningen til høyre. Det ser ut som en salgsanonse det er helt klart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. September 2005 Del Skrevet 15. September 2005 Helt enig.. Faen meg tragisk. Virker som om de egentlig ikke hadde hatt noe imot å selge han nå i sommer, bare prisen hadde vært god nok....Fy faen å teit... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 018 Del Skrevet 15. September 2005 Del Skrevet 15. September 2005 Ikke enig! Hadde vi fått et bud fra en annen eliteklubb i sommer på 15 mill, klart vi hadde solgt han da! Ja, jeg hadde vært forbanna, men kanskje mest på det laget som hadde kastet pengene etter oss. Det er business vi driver med, selv om vi supportere ikke ønsker å vite akkuratt det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. September 2005 Del Skrevet 15. September 2005 Det er vel ikke bra business å selge seg til en sesong til i adecco, for det hadde vært resultatet av salget.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 018 Del Skrevet 15. September 2005 (endret) Del Skrevet 15. September 2005 (endret) Med 15 mill hadde vi fått tak en ok spiss i sommer og rykket opp. Bankers! Dette er selvfølgelig bare teori, men jeg synes ikke Loe sier noe som gjør at man skal gå av skaftet her. Endret 15. September 2005 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Giz 2 Del Skrevet 15. September 2005 Del Skrevet 15. September 2005 VG kjører en "Til Salgs" greie på Nanne ser jeg. "Pent brukt toppscorer til salgs for den rette prisen. Scorer alltid uansett" For øvrig synes jeg kanskje det har vært feil å ta inn de to siste svenskene. Send dem på utlån til oss i ØB/Hosle Fotball (3. div, avd. 3), så KANSKJE de kan få briljere litt de og på tampen av sesongen. Mener vi (Stabæk) har et par spillere i f.eks. Tom Stenvoll og Tommy Stenersen som er vel så gode ... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=290325 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 15. September 2005 Del Skrevet 15. September 2005 VG kjører en "Til Salgs" greie på Nanne ser jeg."Pent brukt toppscorer til salgs for den rette prisen. Scorer alltid uansett" For øvrig synes jeg kanskje det har vært feil å ta inn de to siste svenskene. Send dem på utlån til oss i ØB/Hosle Fotball (3. div, avd. 3), så KANSKJE de kan få briljere litt de og på tampen av sesongen. Mener vi (Stabæk) har et par spillere i f.eks. Tom Stenvoll og Tommy Stenersen som er vel så gode ... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=290325 47676[/snapback] Det er vel heller Stabæk som legger ut salgsannonse. Og hva faen mener Loe med at alt har sin pris?? DAniel er uerstatteligg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 15. September 2005 Del Skrevet 15. September 2005 Med 20 mill på bordet kan vi ikke si nei til ett salgt av Daniel. Ingen er uerstattelige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. September 2005 Del Skrevet 15. September 2005 "...etter at gjestene hadde snytt opprykksfavoritten og serielederen for to av de tre poengene Stabæk-fansen nærmest hadde tatt for gitt" Ikke faen om disse gutta her har tatt fullverdig journalist utdannelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 15. September 2005 Del Skrevet 15. September 2005 Snakker Stabæk om en meget god pris for en 31 åring eller en f.eks 24 åring? en 24 årig spiss kunne vi solgt til 15 mill, men vil en TL klubb gi 15 mill for en 31 åring? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. September 2005 Del Skrevet 15. September 2005 han er ikke til salgs - totalt WOT (waste of time) å diskutere dette! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå