mbh 8 238 Del Skrevet 18. September 2005 Del Skrevet 18. September 2005 Hører ikke mange som hyler etter Jannes avgang i dag selvom han stilte med samme 11er. Skru opp høreapparatet! Det er slik at én god kamp ikke endrer min oppfatning om at gutta virket helt tafatte i forrige kamp (og en del kamper før det..). Mener fortsatt at JJ burde fått mer ut av årets mannskap enn han faktisk har. Hva - og hvor ville vi vært uten Nanne..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 18. September 2005 Del Skrevet 18. September 2005 Et mål.. to mål.. 3 mål, fire mål, fem mål! Heia Stabæk, vinenr ballen Heia Stabæk flere mål!! Et mål.. to mål.. 3 mål, fire mål, fem mål! Heia Stabæk, vinenr ballen Heia Stabæk flere mål!! Et mål.. to mål.. 3 mål, fire mål, fem mål! Heia Stabæk, vinenr ballen Heia Stabæk flere mål!! Et mål.. to mål.. 3 mål, fire mål, fem mål! Heia Stabæk, vinenr ballen Heia Stabæk flere mål!! Et mål.. to mål.. 3 mål, fire mål, fem mål! Heia Stabæk, vinenr ballen Heia Stabæk flere mål!! Et mål.. to mål.. 3 mål, fire mål, fem mål! Heia Stabæk, vinenr ballen Heia Stabæk flere mål!! Et mål.. to mål.. 3 mål, fire mål, fem mål! Heia Stabæk, vinenr ballen Heia Stabæk flere mål!! Et mål.. to mål.. 3 mål, fire mål, fem mål! Heia Stabæk, vinenr ballen Heia Stabæk flere mål!! Så prøver vi alle å synge denne ena oftere neste kamp.. Sees!! Et mål.. to mål.. 3 mål, fire mål, fem mål! Heia Stabæk, vinenr ballen Heia Stabæk flere mål!! Kommer til å sovne med en fantastisk sang på hjernen...! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 18. September 2005 Del Skrevet 18. September 2005 Et mål.. to mål.. 3 mål, fire mål, fem mål!Heia Stabæk, vinenr ballen Heia Stabæk flere mål!! Så prøver vi alle å synge denne ena oftere neste kamp.. Sees!! Et mål.. to mål.. 3 mål, fire mål, fem mål! Heia Stabæk, vinenr ballen Heia Stabæk flere mål!! Kommer til å sovne med en fantastisk sang på hjernen...! Bra, men teksten er "Heia Stabæk, Inn med ballen.." (Det var det jeg sang i hvertfall.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 18. September 2005 Del Skrevet 18. September 2005 Et mål.. to mål.. 3 mål, fire mål, fem mål! Heia Stabæk, vinenr ballen Heia Stabæk flere mål!! Så prøver vi alle å synge denne ena oftere neste kamp.. Sees!! Et mål.. to mål.. 3 mål, fire mål, fem mål! Heia Stabæk, vinenr ballen Heia Stabæk flere mål!! Kommer til å sovne med en fantastisk sang på hjernen...! Bra, men teksten er "Heia Stabæk, Inn med ballen.." (Det var det jeg sang i hvertfall.) Lurte litt på teksten selv. Jeg sang i hvert fall "vinner ballen". Hva er det korrekte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 18. September 2005 Del Skrevet 18. September 2005 samme det.. bra sang var det hvertfall... Utrolig bra jobbing fra $$ i dag.. Mad cred fra meg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 18. September 2005 Del Skrevet 18. September 2005 Inn med ballen - var det det ble etterhvert. Var det Richard og Finn som komponerte den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 18. September 2005 Del Skrevet 18. September 2005 Inn med ballen - var det det ble etterhvert. Var det Richard og Finn som komponerte den? Jeg tror at det var Finn og Slum som startet den uendelige sangen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 18. September 2005 Del Skrevet 18. September 2005 Inn med ballen - var det det ble etterhvert. Var det Richard og Finn som komponerte den? Jeg tror at det var Finn og Slum som startet den uendelige sangen. Uendelig? Hvor mange vers er det egentlig på den? Jeg kom ut av tellinga.... Jeg synes dette var skikkelig bra - vi har vanligvis en tendens til å gå inn i lange pauser med stillhet. Om vi får kjørt sånne rop innimellom de andre ropene blir det bra. Men jeg antar jeg ikke skal ta med med tromme...??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 18. September 2005 (endret) Del Skrevet 18. September 2005 (endret) Det var vel Finn og Slum som startet den ja, men den har vært brukt på landslaget en stund. Endret 18. September 2005 av Pondus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 18. September 2005 Del Skrevet 18. September 2005 STORARTET! Fantastisk bra førsteomgang i dag, helt herlig. Jeg må bare si at jeg er vanvittig imponert over Henning Hauger om dagen, er det mulig. Det startet vel mot LSK, hvor han viste kvaliteter jeg ikke har sett før. Han har visst gryende form, særs borte mot Sogndal. I dag slo det ut totalt. Henning jobber vanvittig bra, i tillegg til å være en stor kriger og ballvinner. Ikke nok med det, i dag bekler han kanten på en ypperlig måte. Hans egenskaper en-mot-en er meget bra, han utfordrer mye oftere enn før, og bruker overstegsfinter på en effektiv måte. I dag pissa han på høyrebacken til Hødd. Disse kvalitetene har jeg ikke sett hos Henning før. I tillegg virker han å være sterk i kroppen, og idag han jo Hødd spillerne i drakten hans, uten at han ble videre affisert. Når han ble dyttet inn sentralt viste han tegn på stoisk ro, og uten å ta av helt her, så må jeg si at minnet om Martin for to sesonger siden. Det sier mye. Det var mye skryt til unge Hauger, men jeg synes det er på sin plass, og det er fortjent. Ellers var Branjimir i strålende slag i dag, og gjør oftere de riktige tingene. Dette var en fin opptur etter midtuke kampen, og vi er et steg nærmere målet. FORZAAAAAAAAAAAAAA STABÆK!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 18. September 2005 Del Skrevet 18. September 2005 STORARTET! Fantastisk bra førsteomgang i dag, helt herlig. Jeg må bare si at jeg er vanvittig imponert over Henning Hauger om dagen, er det mulig. Det startet vel mot LSK, hvor han viste kvaliteter jeg ikke har sett før. Han har visst gryende form, særs borte mot Sogndal. I dag slo det ut totalt. Henning jobber vanvittig bra, i tillegg til å være en stor kriger og ballvinner. Ikke nok med det, i dag bekler han kanten på en ypperlig måte. Hans egenskaper en-mot-en er meget bra, han utfordrer mye oftere enn før, og bruker overstegsfinter på en effektiv måte. I dag pissa han på høyrebacken til Hødd. Disse kvalitetene har jeg ikke sett hos Henning før. I tillegg virker han å være sterk i kroppen, og idag han jo Hødd spillerne i drakten hans, uten at han ble videre affisert. Når han ble dyttet inn sentralt viste han tegn på stoisk ro, og uten å ta av helt her, så må jeg si at minnet om Martin for to sesonger siden. Det sier mye. Det var mye skryt til unge Hauger, men jeg synes det er på sin plass, og det er fortjent. Ellers var Branjimir i strålende slag i dag, og gjør oftere de riktige tingene. Dette var en fin opptur etter midtuke kampen, og vi er et steg nærmere målet. FORZAAAAAAAAAAAAAA STABÆK!!!!!!!!!! Henning var fantastisk, men her kommer mitt lille stikk mot Maestro i dag. Hvorfor sette Henning inn sentralt? Det blir vel mer og mer tydelig at Henning vil bli prioritert på kanten, ihvertfall ut årets sesong, jeg ville fortsatt å kjøre Henning på kant og muligens dyttet Alan inn sentralt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 18. September 2005 Del Skrevet 18. September 2005 inn med ballen. Sangen har 1.300 vers. Bra synging. Lurer forresten på om jeg skal holde meg borte fra Nadderud framover. De kampene jeg har mista vant vi alle sammen. I dag kom jeg 20 min for seint, på stillinga 3-0. Da jeg dro halvveis uti 2. omgang scora Stabæk da jeg hadde gått ut porten. Men jeg fikk selvsagt med meg Hødds mål. Grrr. Markus: Jeg forutså at vi "garantert" stilte med samme startellevern. Jeg glemte å presisere at DN var tilbake. Utrolig hva han betyr for laget. Det må legges til at Hødd tradisjonelt er et av Norges svakeste bortelag, i likhet med Tromsdalen. Kritikken over manglende kontroll på sentral midtbane i svært mange Adeccoligakamper forstummer i et par dager etter denne, men at problemet har vært der, og antagelig dukker opp igjen er jeg redd er et faktum. Men jeg er gjerne med på at vi duller oss inn i våre egen fortreffelighet, og overlater til høyere makter å gi våre ledere visdom. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
reader 0 Del Skrevet 18. September 2005 Del Skrevet 18. September 2005 Når det gjelder Daniel og antall mål, kan NRK's tall muligens stemme hvis cupen tas med ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 18. September 2005 Del Skrevet 18. September 2005 Markus: Jeg forutså at vi "garantert" stilte med samme startellevern. Jeg glemte å presisere at DN var tilbake. Utrolig hva han betyr for laget. Det må legges til at Hødd tradisjonelt er et av Norges svakeste bortelag, i likhet med Tromsdalen. Kritikken over manglende kontroll på sentral midtbane i svært mange Adeccoligakamper forstummer i et par dager etter denne, men at problemet har vært der, og antagelig dukker opp igjen er jeg redd er et faktum. Men jeg er gjerne med på at vi duller oss inn i våre egen fortreffelighet, og overlater til høyere makter å gi våre ledere visdom. Det hadde jeg faktisk helt glemt, og når alt kommer til alt så hadde det vel blitt 1-1 hvis han ikke hadde spilt, men som dere sikkert skjønner er jeg ikke direkte enige med den kritikken som har dukket opp. Så var kanskje ikke dagens 4-1 seier over Hødd et godt eksempel på at vi kan spille fotball, være tent og gjennomføre en taktisk god kamp ledet av JJ. Beklager! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Markus: Jeg forutså at vi "garantert" stilte med samme startellevern. Jeg glemte å presisere at DN var tilbake. Utrolig hva han betyr for laget. Det må legges til at Hødd tradisjonelt er et av Norges svakeste bortelag, i likhet med Tromsdalen. Kritikken over manglende kontroll på sentral midtbane i svært mange Adeccoligakamper forstummer i et par dager etter denne, men at problemet har vært der, og antagelig dukker opp igjen er jeg redd er et faktum. Men jeg er gjerne med på at vi duller oss inn i våre egen fortreffelighet, og overlater til høyere makter å gi våre ledere visdom. Det hadde jeg faktisk helt glemt, og når alt kommer til alt så hadde det vel blitt 1-1 hvis han ikke hadde spilt, men som dere sikkert skjønner er jeg ikke direkte enige med den kritikken som har dukket opp. Så var kanskje ikke dagens 4-1 seier over Hødd et godt eksempel på at vi kan spille fotball, være tent og gjennomføre en taktisk god kamp ledet av JJ. Beklager! Hvordan var Nanne involvert i straffesituasjonen? Mitt poeng er at en annen kunne tatt straffen. Så hadde vi vunnet 2-1 uten Nannskog. Med en Nannskog i en form i nærheten av vårsesongen ville forøvrig gitt oss minst 3-4 flere mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Fra Hødds forum: Hødd vart til tider rundspelt i første omgang, men var langt betre i andre omgang. Kampens profil var likevel dommaren, som klarte å dømme straffe til Stabæk på tidenes dårligste filming og som overså 3 meter offside på Stabæks siste mål. I mellom var det mange rare avgjersler. Stabækspelaren som fekk straffe skulle hatt raudt kort; dobbelt gult: eit gult for filming og eit gult kort for at filminga var so utruleg dårleg. Likevel klarte dommaren å blåse straffe. Men alt i alt var Stabæk det beste laget, men kampen var jevnere enn 4 - 1. André lå nede to gangar før han vart bytta ut, så byttet var ikkje av taktiske årsaker. Javel, ja...! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Fra Hødds forum:Hødd vart til tider rundspelt i første omgang, men var langt betre i andre omgang. Kampens profil var likevel dommaren, som klarte å dømme straffe til Stabæk på tidenes dårligste filming og som overså 3 meter offside på Stabæks siste mål. I mellom var det mange rare avgjersler. Stabækspelaren som fekk straffe skulle hatt raudt kort; dobbelt gult: eit gult for filming og eit gult kort for at filminga var so utruleg dårleg. Likevel klarte dommaren å blåse straffe. Men alt i alt var Stabæk det beste laget, men kampen var jevnere enn 4 - 1. André lå nede to gangar før han vart bytta ut, så byttet var ikkje av taktiske årsaker. Javel, ja...! Står det noe der om de tre-fire klare målsjansene Daniel hadde UTEN å skore på? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Takk for en kjempekamp dere, jeg hadde lurt med en jente som driver med sang og dans. Hun mente hun fikk vondt i halsen bare av å høre på oss igår. Usedvanlig mye lyd, og mye variert også. Hun ble dog ikke så imponert over "dansen". Men kanskje vi ikke skal synge denne "Ett mål, to mål..." så mye... <_> Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Når det gjelder Daniel og antall mål, kan NRK's tall muligens stemme hvis cupen tas med ? Da snakker vi 24. Han har 5 i cupen. Tror mere på Markus og at de tar med de to mot Mandal. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Men kanskje vi ikke skal synge denne "Ett mål, to mål..." så mye... Hæ? Den var jo konge! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Men kanskje vi ikke skal synge denne "Ett mål, to mål..." så mye... <_>Hæ? Den var jo konge! Den er konge, men kanskje litt variasjon? Ikke samme sang i over ett kvarter... kanskje? (bare ett innspill altså, jeg synger jeg... ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten817 0 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Fantastisk innsats av stabæk support igår!! Jeg satt på hovedtribunen og dere sang hele tiden!!! dEN NYE SANGEN ER KONGE..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Jeg synes også det var kult med den nye sangen. Den var lett å synge. mange av de andre sangene sliter hardt på stemmebåndet og halsen uten at det blir trøkk. Jeg synes også vi ofte har en tendens til å hvile for mye. Det gjorde vi ikke i går. Om vi klarer å opprettholde et slikt trøkk i en kamp hvor vi sliter, blir det bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Dette er alleguttas syn på gårsdagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 En stor takk til elaang for å ha gjort en ellers bedriten kø-fylt kjøretur fra Hallingdal til Lysaker ganske så bra med flotte sms-oppdateringer og gode nyheter! Noen må lære meg å prioritere..... Og takk til gutta for å ha lagt et så flott grunnlag for sms'ene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 302 Del Skrevet 19. September 2005 Del Skrevet 19. September 2005 Var helt sinnsykt innsats på tribunen i går. "1 mål, 2 mål..." må jo bli en ny landeplage. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 hørte fra flere på nicotinell tribunen som ble dritt lei sangen og vurderte og gå... La oss fotsette og synge sanger hver kamp! Hvis de ikke orker og høre at gutta får støtte må de ta med seg ørepropper... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 De burde vurdere å bli sjakksupportere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 hørte fra flere på nicotinell tribunen som ble dritt lei sangen og vurderte og gå... La oss fotsette og synge sanger hver kamp! Hvis de ikke orker og høre at gutta får støtte må de ta med seg ørepropper... Er det mulig??? Hva faen er det de er på fotballkamp for? Hvis det får dem til å vurdere å gå, så får de finne på noe annet å bedrive søndagsettermiddagene med... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 20. September 2005 Del Skrevet 20. September 2005 hørte fra flere på nicotinell tribunen som ble dritt lei sangen og vurderte og gå... La oss fotsette og synge sanger hver kamp! Hvis de ikke orker og høre at gutta får støtte må de ta med seg ørepropper... Er det mulig??? Hva faen er det de er på fotballkamp for? Hvis det får dem til å vurdere å gå, så får de finne på noe annet å bedrive søndagsettermiddagene med... Jobben vår er å støtte gutta ikke å underholde dem på hovis! :angry: "ETT MÅL... TO MÅL...TRE MÅL, FIRE MÅL, FEM MÅL..." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå