Gå til innhold

Holder Det?

palau
 Del

Anbefalte innlegg

- mye feilpasninger

- lite variasjon i anregpsspillet

- varierende innsats (tenning)

- lange perioder med svakt kantspill

- mye lange høye inn mot 1.div laveste spiss (Pall)

- få scoringsdyktige (unntatt Nannskog)

....

vi sliter mer i høst enn før ferien.

Holder dette helt inn, gutter og jenter?

Det holder i hvert fall ikke i nærheten av TLstandard. Skulle vi rykke opp må det gjøres store endringer. Havner vi på kvallik tror jeg vi får se at vi sliter mot et nedrykkstruet TL-lag.

Håper sterkt vi greier 1.- eller 2.plass. Spiller ingen rolle hvilken, bare det blir dir.opprykk.

det er fortsatt 21 p å spille om - i absolutt Worst Case (teoretisk!) kan vi fortsatt ende på 11.plass i Addecoligaen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er fortsatt 21 p å spille om - i absolutt Worst Case (teoretisk!) kan vi fortsatt ende på 11.plass i Addecoligaen!

47747[/snapback]

Kan vi ikke det, så... MK er 23 poeng bak og ligger på 11. plass. Sogndal og Hødd ligger 21 poeng bak og kun ett av disse kan ta oss igjen, siden de møter hverandre. Godset ligger ett poeng foran og spiller også mot disse lagene slik at det går tapt poeng der og. Så jeg tror, uten å ha sjekket at worst-case er 7. eller 8. plass. Så det så, tenk!!

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider

47747[/snapback]

Kan vi ikke det, så... MK er 23 poeng bak og ligger på 11. plass. Sogndal og Hødd ligger 21 poeng bak og kun ett av disse kan ta oss igjen, siden de møter hverandre. Godset ligger ett poeng foran og spiller også mot disse lagene slik at det går tapt poeng der og. Så jeg tror, uten å ha sjekket at worst-case er 7. eller 8. plass. Så det så, tenk!!

47754[/snapback]

tenk det så!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi klarer dette! Vi skal jo være gode nok. Dessuten tar de andre lagene også poeng fra hverandre. Vi har Sandefjord hjemme (har ikke de en relativ tøff høst rent kampmessig foran seg?). De andre lagene skal være for langt bak.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

47747[/snapback]

Vi trenger maks 16 av de! så lenge det har 16 lag i adecco har det holdt med 63, da trenger vi 14

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det holder. På beregningen min har jeg riktignok bare 64 poeng (skulle vært 66, men vi tapte to i går). Vi må slå Hødd, MK, Kongsvinger og Skeid, resten uavgjort (kan jo mikses litt på det.) Vi slår da Sandefjord (som jeg fotsatt tror tar andre plassen) med tre poeng og antakelig Moss på kvalikk med minst sju poeng.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting som bekymrer meg er at INGO sier "Vi MÅ ikke rykke opp iår. Vi kan rykke opp neste år også..."

Han sier jo ikke sånt hvis han ikke har tenkt tanken!

47797[/snapback]

Jeg er uenig med Ingo. Vi må rykke opp i år! Skal vi holde på entusiasmen i klubben og blant publikum, er det viktig at vi kommer opp i det gjeveste selskapet så fort som mulig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Holder Det?
  • Opprett ny...