Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hører rykter om at Stabæk-support prøver å kvitte seg med dette stemplet!!!!!!!!!er

Hver gang jeg sier jeg heier på Stabæk her oppe i Trondheim,spør folk om pappa er rik,om jeg har mange pannebånd,om jeg spiller tennis o.s.v

I vennekretsen blir jeg kalt for Stabæk-klysa........

Stabæk kommer ALDRI til å bli kvitt pappagutt-stemplet,ikke så lenge Stabæk holder til i Bærum,aldri.....DESSVERRE

:(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke noe problem å bli kvitt pappagutt-stempelet.

1. Vis hele verden at du ikke har penger. Det har Stabæk allerede ordna.

2. få barn som kan overta pappagutt-stempelet.

3. Hjelp din far til de evige jaktmarker. Hvis du ikke finner på noe bedre kan du lage en tro kopi av orderud-masakren. Husk å legge igjen en oransj strikkesokk uttafor, så Kristin Kirkemo kan få 10 år til.

Men hvis det stemmer at "I vennekretsen blir jeg kalt for Stabæk-klysa" vel da har du nok større problemer. Både ut fra hvilket inntrykk du gir dem du møter og i valg av vennekrets. Da bør du gå enda mer drastisk til verks.

Mitt råd er at du melder deg inn i en muslimsk menighet, kler deg i svart kjortel, smører ansiktet inn med brun skokrem, skaffer deg en AG-3 eller kalasjnikov, lar skjegget gro og skriker med ujevne mellomrom ut sitater fra koranen på arabisk. Gjerne på NTNU eller i Nidarosdomen. Tro meg, ingen vil lenger beskylde deg for å være pappagutt eller kalle deg for Stabæk-klysa.

Allah er stor!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når idioter sier at Stabæk fotball er en klyse klubb er nok ikke dette rettet mot selve klubben men mot dens tilskuere som er fra BÆRUM og omegn......

Ble ikke dissa av denne vennekretsen før jeg sa jeg heide på Stabæk,gutta heier på møkka-glimt,Lyn og Ham-Kam......

Etter dette har jeg anskaffet meg et Bula pannebånd og lever "godt" på dette.....

Håper vi gruser Glimt,det hadde vært DEILIG

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løsningen må være å omskolere seg til trønder... det her jo blitt understreket gang på gang hva slags herlige vesener disse trønderne er. Kan skjønne at du ikke vil være trønder i trøndelag, men det får vel bare være sånn... trøndere hører hjemme over hele norge, men ikke i trøndelag. hmmm...er jeg full?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv denne: De som sier at andre er pappagutter, de er pappagutter selv... Det skulle hjelpe.

Kan ikke huske å ha tilsvarende problemer. Sikkert fordi jeg gikk på marin, pappagutt-fakultet nr. 1.

Forresten, hva skal du med venner? Det har du jo ikke tid til! Inn på lesesalen! Og er det ikke eksamen snart?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen,joda,eksamen nærmer seg med stormskritt.............

Jeg går på datateknikk(KJEDELIG),der vi i år har Java,Matte 3 og digitalteknikk med kretsteknikk.

Marin er fremdeles pappagutt-linja[/b]

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var det eneste stedet jeg kom inn.......

Slutter man midt i et semester(mitt første år),får man lånekassemafiaen etter seg.........Det blir Kristiansand neste år eller NHH,hvem vet

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Hvordan skal Stabæk bli kvitt "pappagutt"-stemplet
  • Opprett ny...